REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Opinie na forach jako źródło informacji o potencjalnym partnerze

Katarzyna Gajda PR Manager - FPA Group
Bez względu jednak na wiarygodność czy nacechowanie opinii, warto pamiętać, że fora pozwalają stworzyć pełniejszy wizerunek potencjalnego kontrahenta.
Bez względu jednak na wiarygodność czy nacechowanie opinii, warto pamiętać, że fora pozwalają stworzyć pełniejszy wizerunek potencjalnego kontrahenta.
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Każdy, kto w codziennej pracy korzysta z Internetu zdaje sobie doskonale sprawę, że nie wszystkie informacje tam zawarte można uznać za 100% wiarygodne. Jednak przy wyborze partnera outsourcingowego, którego najczęściej nie wybiera się do współpracy na miesiąc czy dwa, a na lata warto posiłkować się wieloma źródłami informacji, które pomogą nam wybrać optymalnego dostawcę.

Bardzo często informacje o firmach outsourcingowych znaleźć można na forach rekrutacyjnych, czy serwisach związanych z poszukiwaniem i zmianą pracy. Osoby chcące podjąć zatrudnienie u danego pracodawcy (wyjątkiem nie są tu oczywiście wyłącznie firmy outsourcingowe, a wszyscy pracodawcy), chcące się z nim związać na określony czas, podobnie jak potencjalny klient, szukają o nim informacji i próbują poprzez forum dotrzeć do wewnątrz firmy, aby zdobyć jak najbardziej wiarygodne informacje. 

REKLAMA

Zobacz: Outsourcing - tak czy nie

REKLAMA

Jednak czytając opinie na forach warto zdawać sobie sprawę, że te najbardziej negatywne najczęściej pochodząc od zwolnionych pracowników, którzy w ten sposób starają się „zemścić” na pracodawcy. Z kolei te najbardziej „lukrowane” mogą pochodzić od pracowników działów PR danej firmy, które wypowiadają się na forach w ramach prowadzenia projektów z zakresu employer brandingu. 

Bez względu jednak na wiarygodność czy nacechowanie opinii, warto pamiętać, że pozwalają one stworzyć pełniejszy wizerunek potencjalnego kontrahenta. Z jednej strony mamy do czynienia z informacjami, które firma przekazuje sama o sobie za pośrednictwem strony WWW (te wyłącznie przedstawiają je w samych superlatywach), z drugiej opinie na forach (opinie negatywne i pozytywne). Podejmując decyzję o wyborze partnera warto dysponować jak największa ilością źródeł, nawet jeśli niektóre z nich trzeba traktować z lekką rezerwą.

Zobacz serwis: Wybór firmy outsourcingowej

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA