Kategorie

Clio

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Renault Clio III to jeden z popularniejszych modeli francuskiej marki. Hatchback jest często spotykany na polskich drogach. Czy trudno obsługiwać ten model we własnym zakresie? Dziś sprawdzimy jak wymienić żarówkę stopu w Renault Clio 3.
Przed naszą redakcją tym razem pojawił się francuski przystojniak z segmentu B. Nowe Renault Clio zostało skonfigurowane w wersji dla Kowalskiego. To oznacza 100-konny silnik, dobre wyposażenie i… naprawdę rozsądną cenę!
Nowe Renault Clio ma wszystkie te atrybuty, które są konieczne do odniesienia sukcesu. Dobrze wygląda, jest bogato wyposażone, a do tego występuje w wersji... zasilanej LPG.
Polski importer francuskiej marki przedstawił właśnie cennik nowego Renault Clio. Sprzedaż hatchbacka segmentu B na dobre ruszy w roku 2020.
Ma niewielką pojemność, 3 cylindry i mocy pod dostatkiem. Czy tak wysilona jednostka może być jednak trwała? Dziś sprawdzamy silnik 0.9 TCe Renault.
Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy w Europie i przyjemna dla oka stylizacja. Jak w eksploatacji sprawuje się francuski hit sprzedaży - używane Renault Clio IV?
Ponad 7700 Renault Clio IV. generacji zostało objętych akcją serwisową. Ma to związek z wadliwym zawiasem oparcia tylnej kanapy, który w razie kolizji może pęknąć i doprowadzić do większych obrażeń pasażerów.
Renault poinformowało, że w modelach Clio IV GT i RS wyprodukowanych do 9 listopada 2015 r. jest ryzyko oderwania się podczas jazdy poszycia od spojlera tylnej pokrywy.
Renault wzywa do serwisów 118 właścicieli modeli Clio i Fluence. Według informacji producenta w samochodach nie zostały dokręcone śruby mocujące koła.
Renault Clio dostępne jest w nowej wersji Techno Feel. Co zyskała nowa odmiana?
Renault Clio III to pierwszy model francuskiego koncernu po zapowiedzi wprowadzenia nowej jakości do produktów tej firmy. Sprawdź czy to się udało i jakie usterki ciągle trapią francuskiego "mieszczucha".
Renault Clio Grandtour zaskakuje wyszukaną linią nadwozia i turbodoładowanym silnikiem o pojemności zaledwie 0,9 litra. Czy uzyskany efekt osiągnięto kosztem funkcjonalności auta? W końcu nie szata zdobi człowieka.
Miejskie samochody, z ekonomicznymi a zarazem dynamicznymi silnikami wyposażonymi w turbodoładowanie cieszą się rosnącą popularnością. Postanowiliśmy sprawdzić, którzy producenci oferują typowo miejskie auta z mocnymi silnikami o pojemności nie większej niż 1000 cm3.
Tak właśnie będzie wyglądać najnowsza odsłona Renault Clio. Francuski koncern opublikował pierwsze zdjęcia swojego kompaktowego bestsellera. Czwarta generacja auta trafi do sprzedaży na polskim rynku już jesienią.
Idealnym autem dla małych rodzin lub dla osób poruszających się samemu będzie pojazd z segmentu B. W tej klasie aut niemalże każdy producent ma coś do zaproponowania. Mamy do pokazania 20 ciekawych propozycji dla osób szukających niewielkiego auta w kwocie nie przekraczającej 25 000 zł.
Okazuje się, że Clio RS nie jest miniaturką sportowej Meganki. To zupełnie inne auto. W limitowanej wersji Gordini zapewnia poczucie wyjątkowości, ale wszystko ma swoją cenę
Niewielu producentów ma w swojej ofercie miejskie kombi zbudowane na bazie auta segmentu B. Przykładem jest Renault Clio Grandtour, które po niedawnym liftingu zyskało nowy przód, zmodyfikowane silniki oraz paletę kolorów.
Nowe Renault Clio posiada wszystkie zalety fazy 1 Clio III, dzięki którym model ten zdobył tytuł Samochodu Roku 2006. Będzie je można zobaczyć na najbliższym Salonie w Genewie. W Polsce pojawi się w maju 2009 roku.