REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Getin Noble Bank: Jednym z naszych priorytetów jest jakość obsługi

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Niezależnie czy Klient Getin Noble Banku wybiera korzystanie z placówki, aplikacji mobilnej czy bankowości internetowej – w każdym przypadku jakość obsługi jest tak samo wysoka. Zadowolony Klient jest najlepszym ambasadorem marki, dlatego Bank niezmiennie umieszcza jakość obsługi na liście swoich priorytetów. Kolejne nagrody i wyróżnienia przyznawane przez Klientów i niezależnych ekspertów potwierdzają tylko słuszność tej strategii, a Bank cały czas dba o to, żeby taki poziom utrzymać. M.in. systematycznie udoskonala narzędzia wspierające obsługę Klienta. Jakość obsługi to ciągły proces, na który składa się wiele czynników i który wymaga pracy, uważnej obserwacji oraz konsekwencji. To m.in. łączenie i wdrażanie najlepszych praktyk z rynku, opinii Klientów i praktycznych wskazówek pracowników. To również systematyczne monitorowanie i prowadzenie badań dotyczących jakości obsługi we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży. Cel jest jeden - jak najwięcej zadowolonych Klientów, bo to oni budują̨ opinię o marce.

Klienci oczekują obsługi wielokanałowej

REKLAMA

Wielokanałowość obsługi i dostęp do najnowszych technologii jest dziś standardem, którego oczekują Klienci bankowości. Przykładowo coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnej, a wręcz staje się ona ich ulubionym sposobem kontaktu z bankiem. Ponadto kanał mobilny coraz chętniej wykorzystywany jest do zakupu nawet tych bardziej złożonych produktów, np. kredytów gotówkowych. Dlatego aplikacja Getin Noble Banku jest cały czas dopracowywana tak, aby była jeszcze bardziej funkcjonalna i intuicyjna. Posiada wiele rozwiązań przydatnych w codziennym bankowaniu, jak np. Getin Phone (połączenie z infolinią jednym kliknięciem z poziomu aplikacji) czy Sejf (usługa umożliwiająca dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku). Dodatkowo, operacje wykonywane w bankowości internetowej Klienci mogą łatwo zatwierdzać mobilną autoryzacją w aplikacji, bez konieczności przepisywania kodów SMS. Bank oferuje również usługi Apple Pay, Google Pay oraz Garmin Pay.

REKLAMA

Getin Noble Bank nie zapomina też o Klientach, którzy preferują bezpośredni kontakt z Doradcą. Bank posiada obecnie blisko 200 oddziałów własnych, z czego 13 zlokalizowanych jest w centrach handlowych. Wszystkie placówki oferują dostęp do pełnej oferty oraz wsparcie wykwalifikowanego zespołu Doradców. Ponadto Getin Noble Bank przywiązuje dużą wagę do standardów swoich placówek, podnosząc nie tylko kompetencje pracowników, ale też unowocześniając wygląd oddziałów. Bank rozwija również sieć franczyzową, która liczy obecnie ponad 200 placówek. Wszystkie punkty franczyzowe objęte są szerokim wsparciem Banku, co doceniają partnerzy prowadzący działalność pod szyldem Getin Banku.

Finanse na Prostych Zasadach

REKLAMA

Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach i to właśnie w myśl tej koncepcji dąży do tego, żeby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Konto „Proste Zasady” wybrało już ponad 300 tys. Klientów, a konta oszczędnościowe w ofertach „Bonus za aktywność” i „Na nowe środki” systematycznie plasują się w czołówkach rankingów, będąc jednymi z najlepiej oprocentowanych rachunków na rynku. Niedawno Bank wprowadził do swojej oferty Konto Proste Zasady Junior dla osób od 13 roku życia.

Finalnie wszystkie działania mają dawać Klientowi najwyższy komfort bankowania i najlepszą jakość obsługi, a starania w tym zakresie są systematycznie doceniane nie tylko przez Klientów, ale też ekspertów branży. Getin Noble Bank zajął m.in. trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” oraz otrzymał wyróżnienie w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Znalazł się również na podium ostatniej edycji rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów”. To najlepsza dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania usług, które mają wpłynąć na zadowolenie Klientów.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

REKLAMA

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA