REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Getin Noble Bank: Jednym z naszych priorytetów jest jakość obsługi

REKLAMA

Niezależnie czy Klient Getin Noble Banku wybiera korzystanie z placówki, aplikacji mobilnej czy bankowości internetowej – w każdym przypadku jakość obsługi jest tak samo wysoka. Zadowolony Klient jest najlepszym ambasadorem marki, dlatego Bank niezmiennie umieszcza jakość obsługi na liście swoich priorytetów. Kolejne nagrody i wyróżnienia przyznawane przez Klientów i niezależnych ekspertów potwierdzają tylko słuszność tej strategii, a Bank cały czas dba o to, żeby taki poziom utrzymać. M.in. systematycznie udoskonala narzędzia wspierające obsługę Klienta. Jakość obsługi to ciągły proces, na który składa się wiele czynników i który wymaga pracy, uważnej obserwacji oraz konsekwencji. To m.in. łączenie i wdrażanie najlepszych praktyk z rynku, opinii Klientów i praktycznych wskazówek pracowników. To również systematyczne monitorowanie i prowadzenie badań dotyczących jakości obsługi we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży. Cel jest jeden - jak najwięcej zadowolonych Klientów, bo to oni budują̨ opinię o marce.

Klienci oczekują obsługi wielokanałowej

Wielokanałowość obsługi i dostęp do najnowszych technologii jest dziś standardem, którego oczekują Klienci bankowości. Przykładowo coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnej, a wręcz staje się ona ich ulubionym sposobem kontaktu z bankiem. Ponadto kanał mobilny coraz chętniej wykorzystywany jest do zakupu nawet tych bardziej złożonych produktów, np. kredytów gotówkowych. Dlatego aplikacja Getin Noble Banku jest cały czas dopracowywana tak, aby była jeszcze bardziej funkcjonalna i intuicyjna. Posiada wiele rozwiązań przydatnych w codziennym bankowaniu, jak np. Getin Phone (połączenie z infolinią jednym kliknięciem z poziomu aplikacji) czy Sejf (usługa umożliwiająca dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku). Dodatkowo, operacje wykonywane w bankowości internetowej Klienci mogą łatwo zatwierdzać mobilną autoryzacją w aplikacji, bez konieczności przepisywania kodów SMS. Bank oferuje również usługi Apple Pay, Google Pay oraz Garmin Pay.

REKLAMA

REKLAMA

Getin Noble Bank nie zapomina też o Klientach, którzy preferują bezpośredni kontakt z Doradcą. Bank posiada obecnie blisko 200 oddziałów własnych, z czego 13 zlokalizowanych jest w centrach handlowych. Wszystkie placówki oferują dostęp do pełnej oferty oraz wsparcie wykwalifikowanego zespołu Doradców. Ponadto Getin Noble Bank przywiązuje dużą wagę do standardów swoich placówek, podnosząc nie tylko kompetencje pracowników, ale też unowocześniając wygląd oddziałów. Bank rozwija również sieć franczyzową, która liczy obecnie ponad 200 placówek. Wszystkie punkty franczyzowe objęte są szerokim wsparciem Banku, co doceniają partnerzy prowadzący działalność pod szyldem Getin Banku.

Finanse na Prostych Zasadach

Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach i to właśnie w myśl tej koncepcji dąży do tego, żeby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Konto „Proste Zasady” wybrało już ponad 300 tys. Klientów, a konta oszczędnościowe w ofertach „Bonus za aktywność” i „Na nowe środki” systematycznie plasują się w czołówkach rankingów, będąc jednymi z najlepiej oprocentowanych rachunków na rynku. Niedawno Bank wprowadził do swojej oferty Konto Proste Zasady Junior dla osób od 13 roku życia.

Finalnie wszystkie działania mają dawać Klientowi najwyższy komfort bankowania i najlepszą jakość obsługi, a starania w tym zakresie są systematycznie doceniane nie tylko przez Klientów, ale też ekspertów branży. Getin Noble Bank zajął m.in. trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” oraz otrzymał wyróżnienie w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Znalazł się również na podium ostatniej edycji rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów”. To najlepsza dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania usług, które mają wpłynąć na zadowolenie Klientów.

REKLAMA

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

REKLAMA

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA