REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney

Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney
Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney

REKLAMA

REKLAMA

Blisko 90 proc. Polaków uważa, że dzięki dostępowi do sieci ich życie jest łatwiejsze. Internet ułatwia nie tylko robienie zakupów, ale też komunikowanie się, uczenie się, załatwianie spraw finansowych i administracyjnych. Prawie 70 procent Internautów przyznaje, że – o ile to możliwe – większość rzeczy załatwia online. Dlaczego? Bo w Internecie wystarczy kilka kliknięć, by umówić wizytę u lekarza, sprawdzić historię pojazdu, zapisać się na angielski, kupić nowy rower lub złożyć wniosek o pożyczkę. Internet powoduje, że robimy te wszystkie rzeczy tu i teraz. Z dowolnego miejsca na świecie. Wtedy kiedy jest nam wygodnie.

REKLAMA

Fotel przy biurku, kanapa w domu, autobus, metro, albo dzika plaża na Bali – wystarczy dostęp do Internetu, by z każdego miejsca na świecie załatwić formalności i skomunikować się z najbliższymi. „Życie w Internecie” staje się coraz prostsze, ale potrzebuje też prostych narzędzi. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji wynika, że większość z nas nie korzysta już z laptopów i tabletów, lecz ze smartfonów. Aż 86 proc. rodaków przyznaje, że surfuje w sieci na telefonie komórkowym. Bo tak jest łatwiej i wygodniej.

REKLAMA

– Wygoda i bezpieczeństwo, to dwa filary, na których powinny opierać się usługi dostępne w Internecie – uważa Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney. To nowa instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank. Firma pojawiła się na rynku kredytowym na początku tego roku i zaoferowała konsumentom pożyczkę 100% online, bez dokumentów, dostępną z każdego miejsca na świecie. – W naszej najnowszej kampanii telewizyjnej widzimy mężczyznę, który składa wniosek o pożyczkę przez telefon leżąc na swojej ulubionej kanapie. Domowe finanse mają wiele twarzy. Możemy nimi zarządzać w domowym zaciszu, ale nie musimy. Każde miejsce jest dobre. Najważniejsza jest wygoda, dostępność tu i teraz, możliwość otrzymania finansowania bez formalności. Trzeba jednak pamiętać, że równie ważne jest bezpieczeństwo i atrakcyjne warunki cenowe. Zapewnienie klientowi wygody i szybkości nie powinno automatycznie powodować, że usługa będzie droższa lub mniej bezpieczna – podkreśla Katarzyna Jóźwik. To właśnie dlatego Smartney postanowił stworzyć pożyczkę, która łączy w sobie najlepsze cechy produktów bankowych (atrakcyjną cenę i bezpieczeństwo) oraz pozabankowych (szybki proces i minimum formalności). Dużym atutem jest zautomatyzowany proces online. – Takie podejście wpisuje się we współczesne trendy i badania potrzeb konsumenckich dotyczące rozwiązań pożądanych nie tylko teraz, ale również w przyszłości. Z analiz wynika, że duża część konsumentów coraz więcej czasu spędza w Internecie, a to oznacza, że należy im zapewnić szybką i transparentną obsługę właśnie w tym kanale – dodaje.

Szybkość? Tak, ale bezpieczeństwo też jest ważne

Internet to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim szybkość. Z badania opinii przeprowadzonego przez Spotlight Research na zlecenie Smartney wynika, że Polacy chcieliby, żeby decyzja dotycząca przyznania pożyczki zapadała bardzo szybko. Najlepiej w kilka godzin (tak odpowiedziało 32 proc. respondentów), godzinę (31 proc.), a nawet kilka, czy kilkanaście minut (20 proc.). – Bezpieczne, a jednocześnie szybkie rozwiązania są dziś nie do przecenienia. Pamiętajmy, że szybka decyzja kredytowa nie oznacza pobieżnej analizy sytuacji finansowej konsumenta. Szybki, prosty i przejrzysty proces jest wynikiem zastosowania najnowszych technologii, automatyzacji procesów oraz partnerstw technologicznych. Dzięki automatyzacji klient jest obsługiwany błyskawicznie, a informację o decyzji kredytowej otrzymuje w kilka, czy kilkanaście minut – mówi Katarzyna Jóźwik ze Smartney.

Jednocześnie w Internecie, zwłaszcza podczas korzystania z usług finansowych, istotne jest bezpieczeństwo i wiarygodność instytucji kredytowej. Dla 62 proc. ankietowanych ważne jest, czy pożyczka jest oferowana przez instytucję pozabankową, czy bank. Ankietowani przyznają, że nieznajomość marki pożyczkodawcy może być zniechęcająca, gdy podejmują decyzję o zaciągnięciu nowego zobowiązania (tak uważa 43 proc.). – Zdajemy sobie sprawę, że zaufanie do usług finansowych dostępnych przez Internet wciąż rośnie. Z drugiej strony uczulamy klientów, by korzystali tylko ze sprawdzonych i rzetelnych rozwiązań. Jako marka, która należy do francuskiej Grupy Oney Bank mającej ponad 35-letnie doświadczenie w bankowości, jesteśmy przekonani, że gwarantujemy konsumentom nie tylko świetnie skomponowany i dopasowany do ich potrzeb produkt. Gwarantujemy im również bezpieczeństwo, które przejawia się chociażby w szeregu procesów i standardów charakterystycznych dla sektora bankowego i z powodzeniem wdrożonych w Smartney – podsumowuje.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wiarygodność ekonomiczna państwa. Problem dla Polski i Węgier

Polska i Węgry mają wyzwania związane z wiarygodnością ekonomiczną – tak wynika z tegorocznego Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej. Dotyczy to w szczególności obszarów praworządności, finansów publicznych i stabilności pieniądza.

Obowiązek integracji kas rejestrujących z terminalami odroczony do 31 marca 2025 r.

Obowiązek integracji kas rejestrujących z terminalami odroczony do 31 marca 2025 r. Zapisy zawarto w ustawie o opodatkowaniu wyrównawczym. W rządzie trwają prace nad całkowitą likwidację tego obowiązku.

Uwaga! Cyberprzestępcy nie odpuszczają. Coraz więcej wyłudzeń w branży transportowej – ofiara płaci dwa razy

Fałszywe e-maile coraz częściej są stosowane do wyłudzania środków z firm. Zastosowanie tej metody w transporcie bywa szczególnie skuteczne ze względu na wysoką częstotliwość transakcji oraz międzynarodowy charakter współpracy, co często utrudnia wykrycie oszustwa. Jak się bronić przed wyłudzeniami?

KAS i CBŚP zatrzymały 19 osób wystawiających tzw. puste faktury. Postawiono 29 zarzutów

KAS i CBŚP zatrzymały 19 osób wystawiających tzw. puste faktury. Postawiono 29 zarzutów. Sprawę prowadzi Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu i CBŚP, pod nadzorem Zachodniopomorskiego Wydziału Zamiejscowego Departamentu ds. Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej w Szczecinie.

REKLAMA

Co konkretnie możemy zrobić, by zadbać o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników? [Pobierz BEZPŁATNEGO E-BOOKA]

Pobierz bezpłatnego e-booka. Dbanie o dobrostan pracowników powinno stanowić priorytet dla zarządów i działów HR, zwłaszcza w kontekście współczesnych wyzwań, przed którymi staje zarówno biznes, jak i społeczeństwo. W obliczu prezydencji Polski w Unii Europejskiej, gdzie jednym z priorytetów staje się profilaktyka zdrowotna, warto podkreślić, jak fundamentalne znaczenie ma ona nie tylko dla jednostek, ale i dla całych organizacji.

Efektywność energetyczna budynków. Nowe przepisy to dodatkowe obowiązki dla biznesu

Analizy rozwiązań w zakresie efektywności energetycznej dla wszystkich dużych inwestycji oraz certyfikowane systemy zarządzania energią dla firm energochłonnych. Takie rozwiązania przewidują założenia projektu zmiany ustawy o efektywności energetycznej.

ZUS otrzymał ponad 525,4 tys. wniosków o wakacje składkowe. Wnioski można składać do 30 listopada 2024 r.

ZUS otrzymał ponad 525,4 tys. wniosków o wakacje składkowe. Wnioski o wakacje składkowe można składać wyłącznie drogą elektroniczną do 30 listopada 2024 r. Czym są wakacje składkowe?

Rynek usług kurierskich w Polsce 2024: ostatni okres przyniósł dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek: jak korzystają na nich klienci

Polski rynek usług kurierskich, określany fachowo: KEP (Kurier, Express, Paczka) w ostatnich latach przeszedł intensywne zmiany. Są one odpowiedzią na szybki rozwój e-commerce, zmieniające się oczekiwania konsumentów i postępującą cyfryzację usług logistycznych.

REKLAMA

Tylko motocykliści odkładają zakup opon na wiosnę, branża notuje więc spektakularną dynamikę sprzedaży w tym kwartale i w całym 2024 roku

Branża oponiarska w Polsce, ale i w całej Europie 2024 rok z pewnością odnotuje jako bardzo udany. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy popyt na opony niemal we wszystkich segmentach rośnie dynamicznie, a klienci finalizują także decyzje zakupowe odkładane na przyszłość  powodu przejściowych problemów finansowych.

Mikro i małe firmy najbardziej boją się rosnących kosztów prowadzenia działalności i podnoszenia składek ZUS-owskich

Czynniki, które bezpośrednio mogą obciążyć finanse firmy w sposób niespodziewany budzą największe obawy małych firm. Zwłaszcza te, które od przedsiębiorcy nie zależ i ma on na nie stosunkowo najmniejszy wpływ. Nie ma w tym nic dziwnego, bo małe firmy w Polsce wciąż cechuje mała płynność finansowa.

REKLAMA