REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney

Subskrybuj nas na Youtube
Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney
Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney

REKLAMA

REKLAMA

Blisko 90 proc. Polaków uważa, że dzięki dostępowi do sieci ich życie jest łatwiejsze. Internet ułatwia nie tylko robienie zakupów, ale też komunikowanie się, uczenie się, załatwianie spraw finansowych i administracyjnych. Prawie 70 procent Internautów przyznaje, że – o ile to możliwe – większość rzeczy załatwia online. Dlaczego? Bo w Internecie wystarczy kilka kliknięć, by umówić wizytę u lekarza, sprawdzić historię pojazdu, zapisać się na angielski, kupić nowy rower lub złożyć wniosek o pożyczkę. Internet powoduje, że robimy te wszystkie rzeczy tu i teraz. Z dowolnego miejsca na świecie. Wtedy kiedy jest nam wygodnie.

REKLAMA

Fotel przy biurku, kanapa w domu, autobus, metro, albo dzika plaża na Bali – wystarczy dostęp do Internetu, by z każdego miejsca na świecie załatwić formalności i skomunikować się z najbliższymi. „Życie w Internecie” staje się coraz prostsze, ale potrzebuje też prostych narzędzi. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji wynika, że większość z nas nie korzysta już z laptopów i tabletów, lecz ze smartfonów. Aż 86 proc. rodaków przyznaje, że surfuje w sieci na telefonie komórkowym. Bo tak jest łatwiej i wygodniej.

REKLAMA

– Wygoda i bezpieczeństwo, to dwa filary, na których powinny opierać się usługi dostępne w Internecie – uważa Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney. To nowa instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank. Firma pojawiła się na rynku kredytowym na początku tego roku i zaoferowała konsumentom pożyczkę 100% online, bez dokumentów, dostępną z każdego miejsca na świecie. – W naszej najnowszej kampanii telewizyjnej widzimy mężczyznę, który składa wniosek o pożyczkę przez telefon leżąc na swojej ulubionej kanapie. Domowe finanse mają wiele twarzy. Możemy nimi zarządzać w domowym zaciszu, ale nie musimy. Każde miejsce jest dobre. Najważniejsza jest wygoda, dostępność tu i teraz, możliwość otrzymania finansowania bez formalności. Trzeba jednak pamiętać, że równie ważne jest bezpieczeństwo i atrakcyjne warunki cenowe. Zapewnienie klientowi wygody i szybkości nie powinno automatycznie powodować, że usługa będzie droższa lub mniej bezpieczna – podkreśla Katarzyna Jóźwik. To właśnie dlatego Smartney postanowił stworzyć pożyczkę, która łączy w sobie najlepsze cechy produktów bankowych (atrakcyjną cenę i bezpieczeństwo) oraz pozabankowych (szybki proces i minimum formalności). Dużym atutem jest zautomatyzowany proces online. – Takie podejście wpisuje się we współczesne trendy i badania potrzeb konsumenckich dotyczące rozwiązań pożądanych nie tylko teraz, ale również w przyszłości. Z analiz wynika, że duża część konsumentów coraz więcej czasu spędza w Internecie, a to oznacza, że należy im zapewnić szybką i transparentną obsługę właśnie w tym kanale – dodaje.

Szybkość? Tak, ale bezpieczeństwo też jest ważne

Internet to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim szybkość. Z badania opinii przeprowadzonego przez Spotlight Research na zlecenie Smartney wynika, że Polacy chcieliby, żeby decyzja dotycząca przyznania pożyczki zapadała bardzo szybko. Najlepiej w kilka godzin (tak odpowiedziało 32 proc. respondentów), godzinę (31 proc.), a nawet kilka, czy kilkanaście minut (20 proc.). – Bezpieczne, a jednocześnie szybkie rozwiązania są dziś nie do przecenienia. Pamiętajmy, że szybka decyzja kredytowa nie oznacza pobieżnej analizy sytuacji finansowej konsumenta. Szybki, prosty i przejrzysty proces jest wynikiem zastosowania najnowszych technologii, automatyzacji procesów oraz partnerstw technologicznych. Dzięki automatyzacji klient jest obsługiwany błyskawicznie, a informację o decyzji kredytowej otrzymuje w kilka, czy kilkanaście minut – mówi Katarzyna Jóźwik ze Smartney.

Jednocześnie w Internecie, zwłaszcza podczas korzystania z usług finansowych, istotne jest bezpieczeństwo i wiarygodność instytucji kredytowej. Dla 62 proc. ankietowanych ważne jest, czy pożyczka jest oferowana przez instytucję pozabankową, czy bank. Ankietowani przyznają, że nieznajomość marki pożyczkodawcy może być zniechęcająca, gdy podejmują decyzję o zaciągnięciu nowego zobowiązania (tak uważa 43 proc.). – Zdajemy sobie sprawę, że zaufanie do usług finansowych dostępnych przez Internet wciąż rośnie. Z drugiej strony uczulamy klientów, by korzystali tylko ze sprawdzonych i rzetelnych rozwiązań. Jako marka, która należy do francuskiej Grupy Oney Bank mającej ponad 35-letnie doświadczenie w bankowości, jesteśmy przekonani, że gwarantujemy konsumentom nie tylko świetnie skomponowany i dopasowany do ich potrzeb produkt. Gwarantujemy im również bezpieczeństwo, które przejawia się chociażby w szeregu procesów i standardów charakterystycznych dla sektora bankowego i z powodzeniem wdrożonych w Smartney – podsumowuje.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA