REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney

Subskrybuj nas na Youtube
Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney
Pożyczka online bez wychodzenia z domu - Smartney

REKLAMA

REKLAMA

Blisko 90 proc. Polaków uważa, że dzięki dostępowi do sieci ich życie jest łatwiejsze. Internet ułatwia nie tylko robienie zakupów, ale też komunikowanie się, uczenie się, załatwianie spraw finansowych i administracyjnych. Prawie 70 procent Internautów przyznaje, że – o ile to możliwe – większość rzeczy załatwia online. Dlaczego? Bo w Internecie wystarczy kilka kliknięć, by umówić wizytę u lekarza, sprawdzić historię pojazdu, zapisać się na angielski, kupić nowy rower lub złożyć wniosek o pożyczkę. Internet powoduje, że robimy te wszystkie rzeczy tu i teraz. Z dowolnego miejsca na świecie. Wtedy kiedy jest nam wygodnie.

REKLAMA

Fotel przy biurku, kanapa w domu, autobus, metro, albo dzika plaża na Bali – wystarczy dostęp do Internetu, by z każdego miejsca na świecie załatwić formalności i skomunikować się z najbliższymi. „Życie w Internecie” staje się coraz prostsze, ale potrzebuje też prostych narzędzi. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji wynika, że większość z nas nie korzysta już z laptopów i tabletów, lecz ze smartfonów. Aż 86 proc. rodaków przyznaje, że surfuje w sieci na telefonie komórkowym. Bo tak jest łatwiej i wygodniej.

REKLAMA

– Wygoda i bezpieczeństwo, to dwa filary, na których powinny opierać się usługi dostępne w Internecie – uważa Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney. To nowa instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank. Firma pojawiła się na rynku kredytowym na początku tego roku i zaoferowała konsumentom pożyczkę 100% online, bez dokumentów, dostępną z każdego miejsca na świecie. – W naszej najnowszej kampanii telewizyjnej widzimy mężczyznę, który składa wniosek o pożyczkę przez telefon leżąc na swojej ulubionej kanapie. Domowe finanse mają wiele twarzy. Możemy nimi zarządzać w domowym zaciszu, ale nie musimy. Każde miejsce jest dobre. Najważniejsza jest wygoda, dostępność tu i teraz, możliwość otrzymania finansowania bez formalności. Trzeba jednak pamiętać, że równie ważne jest bezpieczeństwo i atrakcyjne warunki cenowe. Zapewnienie klientowi wygody i szybkości nie powinno automatycznie powodować, że usługa będzie droższa lub mniej bezpieczna – podkreśla Katarzyna Jóźwik. To właśnie dlatego Smartney postanowił stworzyć pożyczkę, która łączy w sobie najlepsze cechy produktów bankowych (atrakcyjną cenę i bezpieczeństwo) oraz pozabankowych (szybki proces i minimum formalności). Dużym atutem jest zautomatyzowany proces online. – Takie podejście wpisuje się we współczesne trendy i badania potrzeb konsumenckich dotyczące rozwiązań pożądanych nie tylko teraz, ale również w przyszłości. Z analiz wynika, że duża część konsumentów coraz więcej czasu spędza w Internecie, a to oznacza, że należy im zapewnić szybką i transparentną obsługę właśnie w tym kanale – dodaje.

Szybkość? Tak, ale bezpieczeństwo też jest ważne

Internet to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim szybkość. Z badania opinii przeprowadzonego przez Spotlight Research na zlecenie Smartney wynika, że Polacy chcieliby, żeby decyzja dotycząca przyznania pożyczki zapadała bardzo szybko. Najlepiej w kilka godzin (tak odpowiedziało 32 proc. respondentów), godzinę (31 proc.), a nawet kilka, czy kilkanaście minut (20 proc.). – Bezpieczne, a jednocześnie szybkie rozwiązania są dziś nie do przecenienia. Pamiętajmy, że szybka decyzja kredytowa nie oznacza pobieżnej analizy sytuacji finansowej konsumenta. Szybki, prosty i przejrzysty proces jest wynikiem zastosowania najnowszych technologii, automatyzacji procesów oraz partnerstw technologicznych. Dzięki automatyzacji klient jest obsługiwany błyskawicznie, a informację o decyzji kredytowej otrzymuje w kilka, czy kilkanaście minut – mówi Katarzyna Jóźwik ze Smartney.

Jednocześnie w Internecie, zwłaszcza podczas korzystania z usług finansowych, istotne jest bezpieczeństwo i wiarygodność instytucji kredytowej. Dla 62 proc. ankietowanych ważne jest, czy pożyczka jest oferowana przez instytucję pozabankową, czy bank. Ankietowani przyznają, że nieznajomość marki pożyczkodawcy może być zniechęcająca, gdy podejmują decyzję o zaciągnięciu nowego zobowiązania (tak uważa 43 proc.). – Zdajemy sobie sprawę, że zaufanie do usług finansowych dostępnych przez Internet wciąż rośnie. Z drugiej strony uczulamy klientów, by korzystali tylko ze sprawdzonych i rzetelnych rozwiązań. Jako marka, która należy do francuskiej Grupy Oney Bank mającej ponad 35-letnie doświadczenie w bankowości, jesteśmy przekonani, że gwarantujemy konsumentom nie tylko świetnie skomponowany i dopasowany do ich potrzeb produkt. Gwarantujemy im również bezpieczeństwo, które przejawia się chociażby w szeregu procesów i standardów charakterystycznych dla sektora bankowego i z powodzeniem wdrożonych w Smartney – podsumowuje.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Fundusz Bezpieczeństwa i Obronności oraz Spółka Specjalnego Przeznaczenia. Ważne zmiany dla polskiej gospodarki i przedsiębiorców [PROJEKT]

W obliczu dynamicznych zmian geopolitycznych i rosnących zagrożeń dla stabilności europejskiej, Polska podejmuje zdecydowane kroki w kierunku wzmocnienia swojej odporności. Jednym z najważniejszych elementów tej strategii jest powołanie Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności – inicjatywy, która nie tylko odpowiada na wymogi Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), ale także stanowi istotny element w budowaniu nowoczesnej, bezpiecznej i innowacyjnej gospodarki.

Dlaczego warto posiadać konto bankowe za granicą?

Wielu przedsiębiorców w Polsce skupia się na bieżącym prowadzeniu biznesu, dbając o sprzedaż, marketing czy rozwój produktów. Jednak nie zawsze równie dużą wagę przykładają do kwestii związanych z bezpieczeństwem finansowym firmy. W praktyce to właśnie sprawy bankowe i podatkowe mogą przesądzić o stabilności przedsiębiorstwa, a nawet o jego być albo nie być.

Jak chronić tajemnicę przedsiębiorstwa transportowego? Co zrobić w przypadku naruszenia poufności?

Współczesny rynek transportowy charakteryzuje się rosnącą konkurencją, wysoką dynamiką zmian oraz presją na efektywność kosztową. Przedsiębiorstwa działające w tym sektorze muszą nie tylko inwestować we flotę, nowoczesne technologie i kwalifikacje pracowników, ale także skutecznie chronić informacje, które stanowią o ich przewadze rynkowej.

Tańsze tankowanie od września – ORLEN wprowadza nową promocję dla kierowców

Od 1 września 2025 roku na stacjach ORLEN w całej Polsce rusza nowa akcja promocyjna. Kierowcy mogą liczyć na zniżki nawet do 20 zł przy jednym tankowaniu, a co ważne – promocja obowiązuje codziennie, przez cały miesiąc. To kontynuacja wakacyjnych rabatów, ale w nieco innej, bardziej elastycznej formie.

REKLAMA

Czy firmy wolą pozyskiwać nowych klientów czy utrzymywać relacje ze starymi?

Trzy czwarte firm w Europie planuje zwiększyć wydatki na narzędzia lojalnościowe, jak karty podarunkowe. W Polsce tylko 4% firm B2B stawia na budowanie relacji w marketingu, co – zdaniem ekspertów – jest niewykorzystanym potencjałem, zwłaszcza przy rosnących kosztach pozyskania klientów.

Co piąty Polak spełnia kryteria pracoholizmu [BADANIE]

Z badań przeprowadzonych przez platformę edukacyjną Centrum Profilaktyki Społecznej wynika, iż co piąty Polak spełnia kryteria pracoholizmu. Zjawisko to odbija się na rodzinach. Terapeuci coraz częściej spotykają pacjentów, którzy nie wiedzą, jak żyć razem po latach „małżeństwa na odległość”.

Zasiłek chorobowy 2025 – jakie zmiany planuje rząd

To może być prawdziwa rewolucja w systemie świadczeń chorobowych. Rząd chce, by już od 2026 roku pracodawcy nie musieli płacić za pierwsze dni choroby pracowników. Zasiłek od początku zwolnienia lekarskiego ma przejąć ZUS. Zmiana oznacza ulgę dla firm, ale jednocześnie zwiększy wydatki Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Czy pracownicy zyskają, a system wytrzyma dodatkowe obciążenia?

Obowiązkowy KSeF wpłynie nie tylko na sposób wystawiania faktur [KOMENTARZ]

Obowiązek korzystania z Krajowego Systemu e-faktur (KSeF) obejmie wszystkich podatników (czynnych i zwolnionych z VAT), nawet najmniejsze firmy i wpłynie nie tylko na sposób wystawiania faktur - podkreśla Monika Piątkowska, doradca podatkowy e-pity.pl i fillup.pl.

REKLAMA

Boom na wynajem aut i rosnące zobowiązania firm

Wakacje pełne przygód? Kamper. Krótka wycieczka? Auto na godziny. Dojazd z dworca? Samochód na minuty. Wynajem pojazdów w Polsce rośnie, także w firmach. Jednak branża ma problemy – długi firm wynajmujących sięgają 251 mln zł i nadal rosną.

System kaucyjny od 1 października wchodzi w życie, co dla firm oznacza prawdziwą zmianę paradygmatu w obsłudze klientów

Większość Polaków uważa, że system kaucyjny to najlepszy sposób na odzyskiwanie opakowań po napojach – społeczna akceptacja jest ogromna, a oczekiwania klientów rosną. Dla sklepów i producentów to nie tylko obowiązek prawny, ale także nowe wyzwania logistyczne, technologiczne i edukacyjne. Firmy będą musiały nauczyć klientów prostych, ale ważnych zasad – jak prawidłowo zwracać butelki i puszki, by otrzymać kaucję, jak zorganizować punkt zwrotów i jak zintegrować systemy sprzedaży, aby proces był szybki i intuicyjny. To moment, w którym codzienne zakupy przestają być tylko rutyną – stają się gestem odpowiedzialności, a dla firm szansą na budowanie wizerunku nowoczesnego, ekologicznego biznesu, który rozumie potrzeby klientów i dba o środowisko.

REKLAMA