| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak skonfigurować UAC w Windows 7?

Jak skonfigurować UAC w Windows 7?

Użytkownicy systemu Windows Vista bardzo często wyłączali irytującą funkcję „Kontroli konta użytkownika” (z ang. UAC - User Account Control). W Windows Vista UAC doprowadzał do szału wielu użytkowników, a Microsoft oferował jedynie możliwość włączenia lub wyłączenia tego rozwiązania. W Windows 7 pojawiła się możliwość skonfigurowania mechanizmu UAC. Niestety ciągle bywa to irytujące, szczególnie, gdy system wyświetla swój komunikat, niepotrzebnie przyciemnia ekran, żeby skupić uwagę użytkownika na treści komunikatu, który i tak jest mu już bardzo dobrze znany. Jak to wyłączyć?

W celu poprawienia funkcji UAC, klikamy na start a następnie udajemy się do:

Panel sterowania --> Konta użytkowników i filtr rodzinny --> Konta użytkowników --> Zmień ustawienia funkcji Kontrola konta użytkownika

Zobacz również: Internet - Szybkie porady

Po dotarciu do celu, wyświetli się odpowiednie okno. Następnym krokiem jest naniesienie jednej poprawki. W tym celu przesuwamy suwak widoczny po lewej o jeden stopień w dół.

Gdy to zrobimy zauważmy, że jedyna zmiana w działaniu funkcji będzie polegać na tym, że przestanie przyciemniać pulpit. Jest to szczególnie ważne na wolniejszych komputerach, gdzie przyciemnianie pulpitu może trwać nawet kilka sekund.

Zobacz również: Komputer-foto - Retusz krajobrazu

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

VGD

VGD jest międzynarodową firmą świadczącą usługi w zakresie audytu, podatków, księgowości, kadr i płac oraz doradztwa biznesowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK