Formuła i tekst w jednej komórce (Excel 2003/2007)
REKLAMA
REKLAMA
1. Włączamy Excela, otwieramy wybrany arkusz, i klikamy na komórkę do której chcemy wstawić tekst.
REKLAMA
2. W wierszu formuł (nad tabelką po symbolu funkcji x) wpisujemy znak równości, a następnie w cudzysłowach tekst, który ma wypełniać formułę.
3. W cudzysłowach umieszczamy także spacje które oddzielają nasz tekst od formuły.
4. Na zakończenie tekstu wstawiamy znak &.
5.Teraz wpisujemy formułę np. „Suma kosztów „&SUMA(C2:E7). Gdzie C2 i E7 to adresy komórek. Potwierdzamy Enter, i w edytowanej komórce widzimy efekt naszej pracy.
6.Tekst można wstawić również za formułą – aby to zrobić po wpisaniu jej stawiamy znak & i wpisujemy tekst w cudzysłowach. Efekt po potwierdzeniu będzie widoczny w komórce.
Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA