REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Sony SmartWatch – ciekawy dodatek czy zbędny gadżet?

Kamil Rogala
Sony SmartWatch
Sony SmartWatch

REKLAMA

REKLAMA

Firma Sony po przejęciu Ericssona rozpoczęła produkcję urządzeń mobilnych pod własną marką. Pierwszym urządzeniem był niezwykle udany i chwalony model Xperia S, tym razem zaś Sony prezentuje… zegarek połączony ze smartfonem. Czy to nietypowe urządzenie oferuje coś ciekawego, czy to tylko zbędny gadżet dla miłośników nowinek technicznych?

Ciekawe urządzenie, które na pierwszy rzut oka przypomina zegarek elektroniczny, który łączy się z telefonem za pomocą modułu Bluetooth w standardzie 3.0. Dla potencjalnego użytkownika z pewnością ważną wiadomością będzie fakt, że ze SmartWatchem mogą połączyć się nie tylko urządzenia firmy Sony z serii Xperia, ale również słuchawki i dodatki innych producentów pod warunkiem, że współpracują z systemem operacyjnym Android.

REKLAMA

Zobacz również: Jakie są największe zalety handlu internetowego?

A co potrafi to nietypowe urządzenie? Otóż funkcje SmartWatcha uzależnione są od tego, co w nim zainstalujemy. Producent przygotował bowiem szereg specjalnych aplikacji w Google Play, które wpływają na funkcjonalność urządzenia. Po zainstalowaniu konkretnych aplikacji, za pomocą dotykowego wyświetlacza OLED o skromnej przekątnej 1,3 cala i rozdzielczości 128 x 128 pikseli można między innymi przeglądać kontakty i powiadomienia o nieodebranych połączeniach, możemy również otrzymywać powiadomienia i sprawdzać aktualności na Facebooku czy Twitterze.

Polecamy: 3D i Internet w telewizorze – czy to się przyda w firmie?

Mało tego, za pomocą SmartWatcha możemy także korzystać z Endomondo, sterować odtwarzaczem muzyki i kamerą, a także czytać SMS-y i maile lub sprawdzać prognozę pogody. Trzeba przyznać, że gadżet może nie jest niezbędny, ale bardzo poważnie rozszerza funkcjonalność telefonu. Po zainstalowaniu kolejnych aplikacji możemy na przykład skorzystać z funkcji odnajdywania telefonu – przydatne, gdy mamy w mieszkaniu bałagan.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto przeczytać: Koszty i utrzymanie Open Source – czy to jest w pełni darmowe?

Niestety cena urządzenia do atrakcyjnych nie należy, z drugiej jednak strony za tak rozbudowany zegarek nie jest bardzo drogo – w USA Sony wyceniło swój produkt na 149 dolarów, czyli około 479 zł. Wątpimy, aby akcesorium zrobiło furorę na rynku – mimo ciekawych funkcji, SmartWatch oferuje trochę za mało, aby mogło zwojować rynek. Tak czy inaczej kierunek jest dobry i z niecierpliwością czekamy na kolejne ciekawe gadżety.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA