REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Maxell MXT7 i MXT8 – tablety dla oszczędnych

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Maxell MXT7 i MXT8
Maxell MXT7 i MXT8

REKLAMA

REKLAMA

Słysząc stwierdzenie „tablet dla oszczędnych” od razu na myśl przychodzą wolno działające, zawieszające się i średnio wykonane urządzenia. Owszem, w wielu przypadkach tak właśnie jest, choć na rynku można spotkać kilka urządzeń, które za rozsądną cenę oferują zadowalające parametry i wykonanie. Czy tak samo prezentują się modele MXT7 i MXT8 firmy Maxell?

Jakiś czas temu firma Maxell znana była z produkcji dobrej jakości nośników danych. Niestety najwyraźniej firma nie była w stanie się z tego utrzymać, więc rozszerzyła swą działalność na dość agresywny i niesprzyjający rynek tabletów. Czy modele MXT7 i MXT8 poradzą sobie w tym świecie?

REKLAMA

Sprawdź też: Usługi on-line – czy taki pomysł na e-biznes może wypalić?

Jak sama nazwa wskazuje, mamy to do czynienia z tabletami wyposażonymi w ekrany o przekątnej 7 i 8 cali. Swoją drogą ciężko zrozumieć takie posunięcie – różnica jednego cala jest praktycznie niezauważalna, a producent mógł zdecydować się na większy rozrzut przekątnej, na przykład 7 i 10 cali. Tak czy inaczej oba urządzenia praktycznie nie różnią się między sobą, za wyjątkiem ceną oraz niewielką różnicą w rozdzielczości ekranów.

Zobacz również: Nowy Office w firmie – jak uniknąć problemów?

I tak model z ekranem o przekątnej 7 cali cechuje się rozdzielczością na poziomie 800 x 480 pikseli, natomiast model z ekranem 8-calowym ma rozdzielczość wynoszącą 800 x 600 pikseli. Jak więc widzimy, różnica jest naprawdę minimalna. Oba tablety posiadają złącze HDMI i mini USB oraz wbudowaną kamerę 0,3 Mpx. Urządzenia umożliwiają również czytanie e-booków oraz posiadają gniazdo kart microSD. W zestawie znajduje się ładowarka, słuchawki, instrukcja obsługi oraz kabel USB.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Czy wybór domeny wpływa na efektywność reklamy?

REKLAMA

Jak więc nietrudno się domyślić, oba urządzenia są pod względem technicznym praktycznie takie same. W obu modelach zastosowano procesor Cortex A8 o taktowaniu 1,2 GHz oraz 512 MB pamięci RAM. Do dyspozycji użytkownika w obu urządzeniach oddano 4 GB wbudowanej pamięci masowej, zaś kontrolę nad ich działaniem sprawuje wszędobylski system Android w wersji 2.3. Niestety nic nie wiadomo na temat możliwej aktualizacji do wersji Ice Cream Sandwich.

Oba urządzenia obsługują również sieć WiFi w standardzie 802.11 b/g/n i pozwalają na odtwarzanie plików multimedialnych w formatach: wideo AVI/MPG/MKV/MP4; audio MP3/WAV; foto JPG/BMP/GIF; e-book PDF, TXT, E-pub. Niestety można doczepić się do braku modułu 3G, choć było to pewnie podyktowane niższą ceną końcową. Cena 7-calowego modelu MXT7 wynosi 899,90 zł, zaś nieco większy model – 8-calowy MXT8 – jest o około 50 zł droższy.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA