Facebook wciąż walczy z nieuczciwymi reklamodawcami
REKLAMA
REKLAMA
Facebook będzie przede wszystkim weryfikował informacje zawarte na portalach swoich reklamodawców.
REKLAMA
Serwis podaje, że jeszcze wiosną tego roku ze stron portalu zniknęła pokaźna liczba reklam zawierających fałszywe informacje. Reklamy obiecały użytkownikom dostęp do części dotacji rządowych, które zostały przeznaczone na odbudowę gospodarki.
W lipcu tego roku portal społecznościowy wprowadził zmianę reguł zamieszczenia ofert. Wynikiem tego działania było m.in. to, że współpraca z dwoma sieciami reklamowymi, które zamieszczały treści reklamowe w na stronach portalu została przerwana.
Facebook jest jednym z największych światowych serwisów społecznoścowych, który liczy ponad 300 mln użytkowników.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA