KRUK o konsekwencjach braku spłaty długu
REKLAMA
REKLAMA
Osoby, które nie spłacają długów wobec Grupy KRUK mają ostatnią szansę, żeby nie trafić do Rejestru Dłużników ERIF! To przesłanie kampanii telewizyjnej którą od 12 do 26 maja prowadziła największa polska firma zarządzająca wierzytelnościami. Już niedługo, 7 czerwca 2010, rozpoczyna się kolejny etap telewizyjnej kampanii. Przekaz będzie kontynuacją działań firmy KRUK rozpoczętych we wrześniu ubiegłego roku.
REKLAMA
REKLAMA
- Wiele osób zadłużonych nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji niespłacania zobowiązań Dlatego już we wrześniu 2009 roku rozpoczęliśmy akcję edukacyjną skierowaną do osób zadłużonych. Prowadzona od marca kampania telewizyjna jest głównym kanałem komunikacji z dłużnikami - mówi Piotr Krupa, prezes zarządu KRUK .
Celem kampanii jest uświadamianie osobom zadłużonym, że w przypadku braku spłaty zaległości i braku woli współpracy zostaną wpisane do Rejestru Dłużników ERIF. Taką możliwość daje nowa Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, która uprawnia wierzycieli wtórnych (m.in. firmy windykacyjne i fundusze sekurytyzacyjne) do wpisywania do BIG danych nierzetelnych dłużników.
Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami PR i bezpośrednim mailingiem do dłużników. Częścią akcji są badania dotyczące znajomości biur informacji gospodarczej oraz świadomości konsekwencji wynikających z wpisania dłużnika do BIG. Od kilku tygodni dłużnicy otrzymują także przesyłki listowne zawierające ulotki, w których KRUK wyjaśnia, jakie konsekwencje grożą osobom niewywiązującym się z zobowiązań.
REKLAMA
- Przypominamy także, że każdy dłużnik Grupy KRUK ma zawsze szansę spłaty zadłużenia na warunkach zaproponowanych przez siebie. Wystarczy do nas zadzwonić, ustalić wysokość miesięcznych rat i terminowo je spłacać. To wszystko, co trzeba zrobić, aby nie zostać dopisanym do Rejestru Dłużników ERIF. Ale uwaga! To ostatni moment, bo już niedługo pierwsi dłużnicy trafią do BIG – zaznacza prezes Krupa.
Przekaz reklamowy bazuje na kreacji wykorzystywanej w dotychczasowych etapach, czyli rozmowie sąsiedzkiej. Podobnie jak w majowej kampanii został w nim wyeksponowany komunikat dotyczący wpisu do Rejestru Dłużników ERIF.
Polecamy: Windykacja.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.