REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak zwiększyć wartość firmy

ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Firma i marka istnieją dla klientów. To fakt. Inwestorzy stanowią także równie ważną grupę interesariuszy. I jednych, i drugich (a przede wszystkim ich kapitał) przyciągają marki silne, spójne w swej komunikacji i poważane na rynku. Jak zatem zwiększyć wartość firmy i marki, jeśli wciąż jesteśmy na etapie aspiracji do zostania liderem? Odpowiadamy.

Bądź widoczny tam, gdzie cię szukają

REKLAMA

97% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nawet teraz twój potencjalny klient wpisuje frazę związaną z twoją marką. Czy łatwo znajdzie twoją stronę? Tu warto mieć na uwadze, że prawie w 90% przejrzy jedynie wyniki wyszukiwania z pierwszej strony (znajduje się na niej jedynie 10 stron). A jeśli należy do 63% zadających zapytanie w wyszukiwarce Google - kliknie w trzy pierwsze linki.

REKLAMA

Wniosek jest zatem prosty: będziesz widoczny w sieci -  przestaniesz być anonimowym brandem. To z kolei pozwoli dotrzeć do potencjalnego odbiorcy i zwiększy świadomość istnienia marki. Jak mówi Sebastian Kopiej z agencji Commplace: Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to istotny element rywalizacji z konkurencją. Stanowi o prestiżu firmy, a także zwiększa jej potencjał. Należy sobie bowiem uświadomić, że często pierwszym krokiem w lejku sprzedażowym może być wpisanie frazy związanej z twoją marką i kliknięcie „enter”. Czy pojawi się tam twoja strona? To zależy od ciebie. Co możesz zrobić? Wykorzystać odpowiednie narzędzia SEO (np. Marketing Conversion), które łączą content marketing ze sprzedażą. Te z kolei finalnie wzmacniają konwersje i wpływają na zwiększanie wartości marki.

Dane i jeszcze raz dane

W jaki sposób możesz przyciągnąć inwestorów lub potencjalnych kupców firmy? Działaj w myśl zasady: „Gdy masz wątpliwości, sprowadzaj wszystko do liczb. One nie mają emocji”. O jakich danych mowa?

Podzielić je można na dane dotyczące publikacji na temat marki:

  • Liczba publikacji medialnych na temat marki
  • Zasięgi publikacji medialnych

Dane dotyczące strony internetowej:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Unikatowi użytkownicy strony internetowej
  • Liczba odsłon strony internetowej
  • Pozycja domeny w wynikach wyszukiwania
  • Liczba kliknięć w zakładkę „kontakt” na stronie internetowej

Dane dotyczące klientów/potencjału firmy:

  • Marka kontra konkurencja (udział w rynku, wzrost, przewagi)
  • Dystrybucja produktów
  • Liczba umów    

Kwoty, na jakie opiewały umowy / umowy długoterminowe:

  • Autorskie rozwiązania
  • Sezonowość wyszukiwań (ile osób wpisuje jej nazwę w wyszukiwarkę)
  • Liczba i wartość zapytań ofertowych
  • Liczba klientów (oraz prognoza)
  • ROI kampanii reklamowych

Pokazując powyższe dane wskażesz czarno na białym, ile warta jest twoja firma. To z kolei pozytywnie wpłynie na nastroje inwestorów lub partnerów biznesowych. - Jeśli jednak powyższe statystyki wciąż nie są dla ciebie zadowalające – poszukaj wsparcia u specjalistów, którzy pomogą Ci w optymalizacji wyników – dodaje ekspert z Commplace.

Jak zwiększyć wartość firmy i marki? Pokaż referencje

REKLAMA

Aż 72% klientów przyznaje, że polecenie oferty przez inną osobę wpływa na ich decyzje zakupowe. Z drugiej strony - wyniki raportu „Global Trust in Advertising” pokazują, że jedynie co trzeci usatysfakcjonowany konsument aktywnie poleca produkty lub usługi. To dobry moment na wdrożenie marketingu referencyjnego. Istotą marketingu referencyjnego, zwanego także marketingiem rekomendacyjnym jest zmotywowanie konsumentów do dzielenia się swoim doświadczeniem. Wdrożenie nie wymaga nakładów finansowych, lecz czasu i energii - Twojego i odbiorców Twojej oferty. Przy minimalnym wysiłku zyskać można mocne narzędzie promocyjne, które przełoży się na wzrost wartości firmy i marki, a tym samym zysk przedsiębiorstwa.

Jeśli nadalzastanawiasz się jak zwiększyć wartość firmy i marki rozpocznij od tych 3 prostych kroków. Postaw na widoczność  w wynikach wyszukiwania, zaprezentuj liczby, które pokażą potencjał firmy oraz pochwal się pozytywnymi recenzjami. To pomoże Ci dotrzeć zarówno do nowych klientów, jak i partnerów biznesowych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wiarygodność ekonomiczna państwa. Problem dla Polski i Węgier

Polska i Węgry mają wyzwania związane z wiarygodnością ekonomiczną – tak wynika z tegorocznego Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej. Dotyczy to w szczególności obszarów praworządności, finansów publicznych i stabilności pieniądza.

Obowiązek integracji kas rejestrujących z terminalami odroczony do 31 marca 2025 r.

Obowiązek integracji kas rejestrujących z terminalami odroczony do 31 marca 2025 r. Zapisy zawarto w ustawie o opodatkowaniu wyrównawczym. W rządzie trwają prace nad całkowitą likwidację tego obowiązku.

Uwaga! Cyberprzestępcy nie odpuszczają. Coraz więcej wyłudzeń w branży transportowej – ofiara płaci dwa razy

Fałszywe e-maile coraz częściej są stosowane do wyłudzania środków z firm. Zastosowanie tej metody w transporcie bywa szczególnie skuteczne ze względu na wysoką częstotliwość transakcji oraz międzynarodowy charakter współpracy, co często utrudnia wykrycie oszustwa. Jak się bronić przed wyłudzeniami?

KAS i CBŚP zatrzymały 19 osób wystawiających tzw. puste faktury. Postawiono 29 zarzutów

KAS i CBŚP zatrzymały 19 osób wystawiających tzw. puste faktury. Postawiono 29 zarzutów. Sprawę prowadzi Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu i CBŚP, pod nadzorem Zachodniopomorskiego Wydziału Zamiejscowego Departamentu ds. Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej w Szczecinie.

REKLAMA

Co konkretnie możemy zrobić, by zadbać o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników? [Pobierz BEZPŁATNEGO E-BOOKA]

Pobierz bezpłatnego e-booka. Dbanie o dobrostan pracowników powinno stanowić priorytet dla zarządów i działów HR, zwłaszcza w kontekście współczesnych wyzwań, przed którymi staje zarówno biznes, jak i społeczeństwo. W obliczu prezydencji Polski w Unii Europejskiej, gdzie jednym z priorytetów staje się profilaktyka zdrowotna, warto podkreślić, jak fundamentalne znaczenie ma ona nie tylko dla jednostek, ale i dla całych organizacji.

Efektywność energetyczna budynków. Nowe przepisy to dodatkowe obowiązki dla biznesu

Analizy rozwiązań w zakresie efektywności energetycznej dla wszystkich dużych inwestycji oraz certyfikowane systemy zarządzania energią dla firm energochłonnych. Takie rozwiązania przewidują założenia projektu zmiany ustawy o efektywności energetycznej.

ZUS otrzymał ponad 525,4 tys. wniosków o wakacje składkowe. Wnioski można składać do 30 listopada 2024 r.

ZUS otrzymał ponad 525,4 tys. wniosków o wakacje składkowe. Wnioski o wakacje składkowe można składać wyłącznie drogą elektroniczną do 30 listopada 2024 r. Czym są wakacje składkowe?

Rynek usług kurierskich w Polsce 2024: ostatni okres przyniósł dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek: jak korzystają na nich klienci

Polski rynek usług kurierskich, określany fachowo: KEP (Kurier, Express, Paczka) w ostatnich latach przeszedł intensywne zmiany. Są one odpowiedzią na szybki rozwój e-commerce, zmieniające się oczekiwania konsumentów i postępującą cyfryzację usług logistycznych.

REKLAMA

Tylko motocykliści odkładają zakup opon na wiosnę, branża notuje więc spektakularną dynamikę sprzedaży w tym kwartale i w całym 2024 roku

Branża oponiarska w Polsce, ale i w całej Europie 2024 rok z pewnością odnotuje jako bardzo udany. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy popyt na opony niemal we wszystkich segmentach rośnie dynamicznie, a klienci finalizują także decyzje zakupowe odkładane na przyszłość  powodu przejściowych problemów finansowych.

Mikro i małe firmy najbardziej boją się rosnących kosztów prowadzenia działalności i podnoszenia składek ZUS-owskich

Czynniki, które bezpośrednio mogą obciążyć finanse firmy w sposób niespodziewany budzą największe obawy małych firm. Zwłaszcza te, które od przedsiębiorcy nie zależ i ma on na nie stosunkowo najmniejszy wpływ. Nie ma w tym nic dziwnego, bo małe firmy w Polsce wciąż cechuje mała płynność finansowa.

REKLAMA