REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
fot. materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Nie zawsze jest tak, jakbyśmy chcieli. Kiedy w firmie zdarzy się pożar, powódź lub inne zdarzenie losowe, na które nie mamy wpływu, musimy reagować natychmiast. Ciągłość pracy powinna być zachowana. Jak dalej pracować? Czy mamy zapasową lokalizację? Czy wszystkie systemy będą działać prawidłowo? Odpowiedzi na te pytania spoczywają na właścicielach, dyrektorach zarządzających i menadżerach. Kiedy są potrzebne biura zapasowe? Jakie korzyści daje emergency office? Czy elastyczność ma znaczenie?

Biura zapasowe — kiedy są potrzebne?

Przyglądając się od wielu lat pracy firm z różnych branż, można wywnioskować, że niespodziewane sytuacje zdarzają się wszędzie. Czy jest to duża korporacja finansowa, czy jednoosobowa firma, również tam może zabraknąć prądu. Przyczyn awarii zasilania może być wiele, jednak bez prądu pracować się nie da. Polisa od ognia i innych zdarzeń losowych ochroni mienie firmy, ale nie zapewni nam ciągłości pracy. Wypłata odszkodowania może trwać dłużej, niż byśmy chcieli. Zeszły rok pokazał, że mały wirus wywróci do góry nogami system pracy nie tylko biurowej. Z dnia na dzień tysiące pracowników zostało przeniesionych w tryb home office. Kryzys może być szansą lub zagrożeniem. Ważne, aby wyciągnąć wnioski i znaleźć odpowiednie rozwiązanie z trudnej sytuacji. A co w sytuacji, kiedy pracownik nie ma warunków w domu do pracy zdalnej? Jego małe mieszkanie nie zapewni mu komfortowych i bezpiecznych warunków pracy. Rozwiązaniem mogą być biura zapasowe.

REKLAMA

REKLAMA

Korzyści płynące z biura zapasowego

Biura zapasowe zapewniają ciągłość pracy każdego przedsiębiorstwa. Zarówno instytucja bankowa, jak i gabinet medyczny czy pracownia architektoniczna może w krótkim czasie przenieść się do nowej lokalizacji, która jest w pełni wyposażona. Adaptacja przestrzeni elastycznych trwa od kilku godzin do kilku dni. Dostęp do wysokiej jakości, redundantnego internetu, miejsca w serwerowni oraz sieci VPN to podstawowe udogodnienia informatyczne. Dodatkowo niskie koszty wynajmu, krótkie okresy obowiązywania umów oraz możliwość skorzystania z usługi „na żądanie” dają przewagę nad innymi rozwiązaniami. Biuro zapasowe daje klientowi bufor bezpieczeństwa, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Nie trzeba płacić za utrzymanie własnej przestrzeni emergency office, specjalistów z zakresu IT czy sprzętu komputerowego. Tym samym pozwala wznowić działalność firmy w ciągu kilku godzin i ograniczyć skutki awarii. W bardzo krótkim czasie otrzymujesz gotowe biuro dopasowane do Twoich potrzeb.

Elastyczność przede wszystkim

Elastyczność biur serwisowanych widoczna jest na kilku płaszczyznach. W pierwszej kolejności flex daje możliwość lokowania pracowników elastycznie w wielu lokalizacjach. To jedna z zalet, jaką wymieniają obecnie pracownicy tzw. bliskość biura od miejsca zamieszkania. Praca zdalna zostanie z nami już na stałe. W większości przypadków w modelu hybrydowym. Biuro będzie potrzebne kilka dni w miesiącu dla pracowników firmy. Drugą płaszczyzną jest identyfikacja marki. Każdy klient, z dowolnej branży ma możliwość obrandowania swojego biura. Identyfikacja z marką jest ważnym elementem w procesie budowania zaufania klientów i pracowników do firmy. W dalszej kolejności flex to również elastyczny desing. Biura są projektowane i budowane tak, aby można było łatwo i szybko zmienić aranżacje pod konkretnego klienta przy zachowaniu wszystkich norm i standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.  Brak ukrytych opłat i elastyczne warunki wynajmu to następny, pozytywny aspekt elastycznych biura zapasowe go. Dostępność „na żądanie” pozwala na utrzymanie płynności działalności firmy oraz ograniczenie do minimum strat związanych z nieprzewidzianymi sytuacjami. Be flex, be happy.

Business Intelligence
Portal & Dwumiesięcznik
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

REKLAMA

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA