REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Urządzenia AutoID: drukarki etykiet i terminale danych

Subskrybuj nas na Youtube
Inne

REKLAMA

REKLAMA

E-commerce to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż na świecie. Sytuacja pandemiczna przyspieszyła rozwój tego obszaru. Jak pokazuje najnowszy raport „E-commerce w Polsce” przygotowany przez Gemius obecnie aż 77% internautów kupuje w sieci. Nie tylko więcej osób staje się e-konsumentami, ale także poszerza się liczba produktów kupowanych on-line oraz częstotliwość zakupów. Tak dynamiczny rozwój e-commercu wpływa na firmy logistyczne i rozwój rynku magazynowego. Kluczowa w tym zakresie jest efektywność łańcucha dostaw. Czy drukarki etykiet i terminale danych mogą usprawnić ten proces?

Urządzenia AutoID w branży magazynowej

Coraz większa liczba obsługiwanych towarów, artykułów do skompletowania czy wzrost zwrotów to dziś największe wyzwania branży magazynowej. Dodatkowo branża ta mierzy się z niedoborem siły roboczej oraz dużą rotacją pracowników. To wszystko sprawia, że automatyzacja i wykorzystanie nowoczesnych technologii jest niezbędne, aby usprawnić procesy i sprostać wymaganiom rynku. Niezawodny i prosty w obsłudze hardware oraz spójny system informatyczny staje się produktem pożądanym przez wielu operatorów magazynowych. Urządzenie AutoID takie jak terminal danych oraz drukarka etykiet to nieodzowne wyposażenie pracowników magazynowych. Wiedza z obsługi tego typu urządzeń jest niezbędna nawet na etapie rekrutacji nowych pracowników. Co ważne producenci stale udoskonalają swoje urządzenia i sprawiają, że wdrożenie operatora na nowe stanowisko pracy nie wymaga przeprowadzenia wielogodzinnych szkoleń.

REKLAMA

Systemy wykorzystywane w branży magazynowej – na co zwracać uwagę?

REKLAMA

Branża magazynowa poszukuje rozwiązań, które będą łatwe w obsłudze i intuicyjne. Dlatego też system Android w terminalach danych zdominował rynek. Użytkownicy sięgają po to rozwiązanie z wygody. Dodatkowo brakuje dziś na rynku konkurencyjnego rozwiązania. Każdy nowy terminal danych wiodących producentów na rynku (Honeywell, Zebra, Datalogic, CipherLab) wyposażony jest zatem w system operacyjny Android. Prosty, intuicyjny i przede wszystkim znany wszystkim interfejs sprawia, że użytkownik z łatwością i przyjemnością podejmuje się pracy z nim.

Na rynku dostępnych jest wiele konfiguracji, które umożliwiają dostosowanie sprzętu do warunków panujących w docelowym środowisku pracy. Jak więc dokonać wyboru i na co zwrócić uwagę?

Jest kilka kluczowych czynników istotnych przy wyborze właściwego urządzenia. - Po pierwsze należy zwrócić uwagę na typ modułu skanującego kody kreskowe. Mamy do wyboru standardowy lub dalekiego zasięgu nawet do 21m, szczególnie przydatny na magazynach wysokiego składowania. Warto zastanowić się jaki typ klawiatury najlepiej sprawdzi się w danym magazynie – może być tylko dotykowa, jeśli sporadycznie uzupełniamy dane po odczycie kodu a może fizyczna dla większej wygody operatora – wylicza Marek Gaweł, Product Manager z Etisoft. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na odporność na upadki (liderzy rynku gwarantują niezawodną pracę po upadku na twardą powierzchnię nawet z wysokości 2 m) oraz stopień ochrony obudowy przed wnikaniem pyłów i cieczy.

Drukarka etykiet – jak wybrać najlepszą?

REKLAMA

Dziś w magazynach drukarki etykiet są niezastąpione - to dzięki nim we właściwy sposób dokonywane jest znakowanie zarówno poszczególnych produktów, regałów czy finalnie wydrukowywana jest etykieta logistyczna. Wiodący na rynku producenci (Citizen, Honeywell, Zebra, TSC, Printronix) oferują urządzenia uniwersalne umożliwiające druk w trybie termicznym dla etykiet o ograniczonej trwałości oraz w trybie termotransferowym przy użyciu taśmy termotransferowej dla etykiet specjalistycznych i trwałych. Drukarki etykiet różnią się ceną oraz zakresem konfiguracji. Warto więc przed zakupem urządzenia skonsultować się ze specjalistami, którzy pomogą podjąć właściwy wybór.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

-To co jest ważne w drukarkach etykiet to prostota obsługi, gwarancja, niezawodność pracy urządzenia oraz możliwość wykonywania dużych wolumenów wydruków. Nowoczesna drukarka etykiet w standardzie ma kolorowe ekrany dotykowe ułatwiające obsługę operatorowi oraz proste i czytelne komunikaty jednoznacznie informujące o aktualnym stanie urządzenia. – podsumowuje specjalista z Etisoft.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

REKLAMA

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

REKLAMA

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

REKLAMA