reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Biznes i finanse

Jak oszczędzić czas i pieniądze - porównywarki internetowe

Aktualizacja: 23.06.2009

Oczywistym postępowaniem firm w dobie kryzysu jest szukanie oszczędności poprzez redukcję kosztów. Podstawowym sposobem na redukcję kosztów jest kupno wybranych produktów lub usług po jak najniższych cenach. Pomocne w tym zakresie mogą się okazać porównywarki internetowe. »

Zarządzanie gotówką

Aktualizacja: 16.06.2009

Środki pieniężne w firmie powinny być na optymalnym poziomie – ani zbyt niskim, ani zbyt wysokim. »

Podział wyniku finansowego w spółkach kapitałowych

Aktualizacja: 08.06.2009

Osiągnięty przez spółkę wynik finansowy netto może być podzielony dopiero po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego. Zatwierdzenia sprawozdania dokonuje organ zatwierdzający na podstawie podjętej uchwały. »

Środki na termomodernizację budynków

Aktualizacja: 03.06.2009

Od marca 2009 r. firmy mogą otrzymać wsparcie na przedsięwzięcia termomodernizacyjne. »

Jak zdobyć kontrahentów

Aktualizacja: 03.06.2009

Po kilkuletnim wzroście gospodarczym załamanie się koniunktury zaskoczyło przedsiębiorców swoją głębokością. Menedżerowie gorączkowo szukają remedium na kryzys. »

Kto sporządza sprawozdanie z działalności i jakie informacje należy w nim zamieścić

Aktualizacja: 10.09.2020

Kierownik jednostki oraz członkowie jej rady nadzorczej lub innego organu nadzorującego są zobowiązani do zapewnienia, aby sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie z działalności spełniły wymagania przewidziane w ustawie o rachunkowości. Jakie jednostki gospodarcze powinny to sprawozdanie sporządzić i jakie informacje należy w nim zamieścić? »

Poręczenia i gwarancje udzielane przez Skarb Państwa oraz niektóre osoby prawne

Aktualizacja: 01.06.2009

Od 15 maja 2009 r. zagraniczni nabywcy polskich towarów mogą korzystać z kredytów eksportowych udzielanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK). »

Typologia klientów internetowych

Aktualizacja: 22.05.2009

Wygodniccy, centusie, myśliwi, wierni, skoncentrowani oraz marudni – oto klasyczne typy e-klientów. Od tego, na ile dobrze przedsiębiorcy handlujący w sieci spełnią ich oczekiwania, będzie zależeć byt lub niebyt ich marki. »

Co warto wiedzieć o korzystaniu z umów opcyjnych

Aktualizacja: 12.05.2009

Główne warunki opcji to cena i termin realizacji. Te dwa elementy mają istotny wpływ na wysokość premii płaconej wystawcy opcji, a jednocześnie na opłacalność realizacji opcji. »

Kiedy opłaca się kredyt bankowy - działanie dźwigni finansowej

Aktualizacja: 12.04.2010

Większość przedsiębiorstw działających w systemie rynkowym wcześniej czy później staje w obliczu podstawowego problemu: skąd wziąć kapitał na rozwój swojej działalności? To pytanie jest szczególnie aktualne, jeżeli nie wszystkie źródła pozyskiwania kapitału mogą być dostępne dla przedsiębiorców. »

Jak budować wyjątkowe relacje w biznesie?

Aktualizacja: 06.05.2009

Komunikacja międzyludzka jest zawsze przymusowa. Ludzie są na nią zdani, ponieważ za każdym razem wpływają na innych swoją obecnością, wyglądem, zachowaniem, słowem. »

Kredyt kupiecki a windykacja

Aktualizacja: 27.04.2009

Rozmowa z ekspertem KATARZYNĄ WALESIEK, głównym specjalistą ds. windykacji w Euler Hermes »

Faktoring jako forma finansowania działalności

Aktualizacja: 21.04.2009

Faktoring to forma bieżącego finansowania działalności firm. Jednostki korzystają z tej usługi finansowej w celu poprawy struktury bilansowej i bieżącej płynności. »

Pomoc publiczna dla przedsiębiorcy

Aktualizacja: 07.04.2009

Każde wsparcie przedsiębiorcy ze strony instytucji publicznych może mieć charakter pomocy publicznej, a przekroczenie dozwolonych limitów grozi zwrotem uzyskanych korzyści razem z odsetkami. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Marcin Sądej

Prawnik specjalizujący się w tematyce podatkowej

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama