| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Zakładam firmę > Optyk > Optyk – reklama

Optyk – reklama

Na początku działalności warto otwierany salon optyczny zareklamować w tradycyjny sposób. Należy pamiętać, aby miejsce w którym będzie otwarty salon było dobrze oznakowane i widoczne dla potencjalnych klientów.

Ponadto aby rozpowszechnić informację o powstającym salonie warto pamiętać o reklamie w lokalnej prasie, w której zawarta będzie informacja o godzinach otwarcia salonu, numer telefonu kontaktowego. Warto też zainwestować w ulotki, które będą rozłożone przede wszystkim w pobliskich gabinetach okulistycznych, oraz w maksymalnie liczbie – tam gdzie zdołamy dotrzeć.

Polecamy serwis: Zakładam firmę

Otwierając salon dobrze będzie pomyśleć o ciekawym neonie, który już z daleka będąc widocznym przyciągnie uwagę i przyprowadzi potencjalnych klientów.

W dalszej kolejności warto pomyśleć o stronie internetowej, na której będzie można zawrzeć informacje ważne dla klientów. Można pomyśleć też o stworzeniu możliwości pewnych zakupów przez Internet, co w dzisiejszych czasach jest bardzo popularne.

Przeczytaj też: Gdzie się reklamować

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Mateusz Łątkowski

Adwokat kościelny, Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »