Kategorie

Optyk

27 sie 2021
23 wrz 2021
Zakres dat:
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Optyk – pomysł

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób ma kłopoty z oczami, nawet idąc ulicą widać jak wiele osób chodzi w okularach i to nie tylko osoby starsze ale coraz więcej młodych ludzi. Coraz więcej też czasu poświęcamy siedzeniu przed komputerem. U jednych wynika to z konieczności – wykonywanej pracy, u innych – dzieci, młodzieży ten czas to surfowanie po Internecie czy granie w gry. Nie zdając sobie sprawy pewnego dnia zauważamy konieczność wizyty u okulisty a ta niejednokrotnie prowadzi do kolejnej wizyty, tym razem u optyka.

Optyk – lokal

Najlepszą lokalizacją dla salonu optycznego jest oczywiście duże centrum handlowe lub też ruchliwa, położona w centrum ulica, pełna sklepów, z mnóstwem odwiedzających ją o różnych porach dnia klientów.

Optyk – franczyza

Coraz bardziej popularna w Polsce franczyza (jako pewnego rodzaju umowa licencyjna) to niezły sposób na własny biznes. Salony optyczne sprawdzają się także jako biznes franczyzowy. Najbardziej popularną sieciową marka w branży optycznej jest Vision Express.

Optyk – reklama

Na początku działalności warto otwierany salon optyczny zareklamować w tradycyjny sposób. Należy pamiętać, aby miejsce w którym będzie otwarty salon było dobrze oznakowane i widoczne dla potencjalnych klientów.

Optyk – pozwolenia

Salon optyczny uruchomić może praktycznie każdy. Niepotrzebne są żadne specjalne uprawnienia ani fachowa wiedza. Nie trzeba kończyć studiów medycznych. Wystarczy dobry lokal i odpowiednio dużo pieniędzy.