| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Czas Autoodzyskiwania (MS Office 2007)

Czas Autoodzyskiwania (MS Office 2007)

Funkcja Autoodzyskiwania w pakiecie biurowym MS Office 2007 pozwala na automatyczne zapisywanie dokumentu i ochronę zawartości dokumentu na wypadek niespodziewanej awarii programu. Pokażemy Ci jak regulować czas tego automatycznego zapisu.

W określonych odstępach czasu funkcja Autoodzyskiwanie zapisuje w tle zawartość dokumentu, nad którym pracujesz, nawet jeśli sam o tym zapominasz. Dzięki temu rozwiązaniu, w sytuacji niespodziewanej awarii i zamknięcia programu możesz odzyskać cenne dane. Masz możliwość ręcznego ustawienia odstępu czasowego pomiędzy kolejnymi operacjami automatycznego zapisu treści dokumentu.

W tym celu wykonaj następujące kroki:

1. W edytorze tekstu MS Word 2007 naciśnij przycisk pakietu Office w lewym górnym rogu;

2. Wybierz przycisk Opcje programu Word i przejdź do sekcji Zapisywanie

3. Przy opcji Zapisz informacje Autoodzyskiwania co wstaw w minutach pożądaną wartość, według której program będzie automatycznie zapisywał treść dokumentu;

4. Poniżej możesz również ustawić ścieżkę docelową dla pliku zapisanego dzięki funkcji Autoodzyskiwania.

Wprowadzone zmiany zaczną obowiązywać po ponownym uruchomieniu programu.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Grzegorz Czarnecki

Dyrektor Ds. Sprzedaży Korporacyjnej Masterlease Polska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »