| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Czas Autoodzyskiwania (MS Office 2007)

Czas Autoodzyskiwania (MS Office 2007)

Funkcja Autoodzyskiwania w pakiecie biurowym MS Office 2007 pozwala na automatyczne zapisywanie dokumentu i ochronę zawartości dokumentu na wypadek niespodziewanej awarii programu. Pokażemy Ci jak regulować czas tego automatycznego zapisu.

W określonych odstępach czasu funkcja Autoodzyskiwanie zapisuje w tle zawartość dokumentu, nad którym pracujesz, nawet jeśli sam o tym zapominasz. Dzięki temu rozwiązaniu, w sytuacji niespodziewanej awarii i zamknięcia programu możesz odzyskać cenne dane. Masz możliwość ręcznego ustawienia odstępu czasowego pomiędzy kolejnymi operacjami automatycznego zapisu treści dokumentu.

W tym celu wykonaj następujące kroki:

1. W edytorze tekstu MS Word 2007 naciśnij przycisk pakietu Office w lewym górnym rogu;

2. Wybierz przycisk Opcje programu Word i przejdź do sekcji Zapisywanie

3. Przy opcji Zapisz informacje Autoodzyskiwania co wstaw w minutach pożądaną wartość, według której program będzie automatycznie zapisywał treść dokumentu;

4. Poniżej możesz również ustawić ścieżkę docelową dla pliku zapisanego dzięki funkcji Autoodzyskiwania.

Wprowadzone zmiany zaczną obowiązywać po ponownym uruchomieniu programu.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Roman Przasnyski

Główny analityk Gold Finance.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »