| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)

Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)

Niektóre witryny nadal współpracują z tylko jedną przeglądarką - Internet Explorerem. Co zrobić, kiedy IE niespodziewanie odmówi połączenia ze stroną ?

Przyczyn takiego zachowania Internet Explorera może być kilka. Jeden z poniższych sposobów powinien im jednak zaradzić:

1. Czyścimy cache przeglądarki

Uruchamiamy IE i z menu Narzędzia wybieramy Opcje internetowe -> Ogólne -> Usuń pliki cookie, Usuń pliki i Wyczyść historię.

2. Sprawdzamy datę i godzinę

W bezpiecznych połączeniach wykorzystywana jest aktualna data i godzina. Jeśli zegar naszego komputera chodzi zupełnie inaczej niż zegar na serwerze, nie zostaniemy dopuszczeni do witryny. Dlatego warto sprawdzić datę i godzinę.

3. Sprawdzamy wersję IE

Ze względu na ograniczenia eksportowe dotyczące USA, starsze wersje Internet Explorera korzystały wyłącznie ze słabych 40-bitowych algorytmów szyfrowania. Tymczasem na witrynach standardem są algorytmy 128-bitowe. Aby sprawdzić, czy nasza przeglądarka je obsługuje, należy kliknąć Pomoc -> Internet Explorer - informacje i poszukać wartości "128" w linii Siła szyfrowania.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Roma Opoka

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK