| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)

Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)

Niektóre witryny nadal współpracują z tylko jedną przeglądarką - Internet Explorerem. Co zrobić, kiedy IE niespodziewanie odmówi połączenia ze stroną ?

Przyczyn takiego zachowania Internet Explorera może być kilka. Jeden z poniższych sposobów powinien im jednak zaradzić:

1. Czyścimy cache przeglądarki

Uruchamiamy IE i z menu Narzędzia wybieramy Opcje internetowe -> Ogólne -> Usuń pliki cookie, Usuń pliki i Wyczyść historię.

2. Sprawdzamy datę i godzinę

W bezpiecznych połączeniach wykorzystywana jest aktualna data i godzina. Jeśli zegar naszego komputera chodzi zupełnie inaczej niż zegar na serwerze, nie zostaniemy dopuszczeni do witryny. Dlatego warto sprawdzić datę i godzinę.

3. Sprawdzamy wersję IE

Ze względu na ograniczenia eksportowe dotyczące USA, starsze wersje Internet Explorera korzystały wyłącznie ze słabych 40-bitowych algorytmów szyfrowania. Tymczasem na witrynach standardem są algorytmy 128-bitowe. Aby sprawdzić, czy nasza przeglądarka je obsługuje, należy kliknąć Pomoc -> Internet Explorer - informacje i poszukać wartości "128" w linii Siła szyfrowania.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Profesjonalny Wywiad Gospodarczy „Skarbiec” Sp. z o.o.

Profesjonalny Wywiad Gospodarczy „Skarbiec” Sp. z o.o. – spółka zależna Kancelarii Prawnej Skarbiec R. Nogacki Sp.K. specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu szeroko rozumianego wywiadu i kontrwywiadu biznesowego skierowanych głównie do średnich i dużych firm.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »