| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)

Co zrobić jeśli nie działają połączenia szyfrowane ? (IE)

Niektóre witryny nadal współpracują z tylko jedną przeglądarką - Internet Explorerem. Co zrobić, kiedy IE niespodziewanie odmówi połączenia ze stroną ?

Przyczyn takiego zachowania Internet Explorera może być kilka. Jeden z poniższych sposobów powinien im jednak zaradzić:

1. Czyścimy cache przeglądarki

Uruchamiamy IE i z menu Narzędzia wybieramy Opcje internetowe -> Ogólne -> Usuń pliki cookie, Usuń pliki i Wyczyść historię.

2. Sprawdzamy datę i godzinę

W bezpiecznych połączeniach wykorzystywana jest aktualna data i godzina. Jeśli zegar naszego komputera chodzi zupełnie inaczej niż zegar na serwerze, nie zostaniemy dopuszczeni do witryny. Dlatego warto sprawdzić datę i godzinę.

3. Sprawdzamy wersję IE

Ze względu na ograniczenia eksportowe dotyczące USA, starsze wersje Internet Explorera korzystały wyłącznie ze słabych 40-bitowych algorytmów szyfrowania. Tymczasem na witrynach standardem są algorytmy 128-bitowe. Aby sprawdzić, czy nasza przeglądarka je obsługuje, należy kliknąć Pomoc -> Internet Explorer - informacje i poszukać wartości "128" w linii Siła szyfrowania.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Rachelski i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Uwalniamy od problemów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »