| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak rozwiązać problem z zawieszaniem się przeglądarki Internet Explorer?

Jak rozwiązać problem z zawieszaniem się przeglądarki Internet Explorer?

Mimo że stabilność nowej wersji Internet Explorera została znacznie poprawiona, przeglądarka i tak od czasu do czasu może się zawiesić. Zazwyczaj przyczyną tego problemu są dodatki, takie jak formaty ActiveX lub paski narzędzi. Aby dowiedzieć się, czy są one przyczyną problemu, warto uruchomić Internet Explorer bez dodatków.

Aby uruchomić program bez dodatków klikamy prawym przyciskiem myszy skrót, którym uruchamiamy program Internet Explorer. Pojawi się menu kontekstowe, z którego wybieramy Właściwości. W polu element docelowy pozostawiamy domyślne dane, dodając tuż za końcowym cudzysłowem odstęp oraz opcję –extoff. Zmiany zatwierdzamy przyciskiem OK.

Jeśli po uruchomieniu przeglądarki bez dodatków działa ona poprawnie, należy ją zamknąć i uruchomić ponownie, tym razem wraz z dodatkami (poprzez usunięcie dodanej wcześniej opcji uruchamiania). Następnie z menu Narzędzia wybieramy polecenie Zarządzaj dodatkami. Teraz klikamy kolejno dodatki potencjalnie powodujące problem, a następnie naciskamy przycisk Wyłącz, aby je dezaktywować. Aby sprawdzić, czy problem przestał występować zamykamy i uruchamiamy przeglądarkę

Zobacz również: Komputer - Windows 7 i Samouczek

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

RynekPierwotny.pl

Portal internetowy poświęcony nowym nieruchomościom

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK