| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Formuła i tekst w jednej komórce (Excel 2003/2007)

Formuła i tekst w jednej komórce (Excel 2003/2007)

W pojedynczej komórce arkusza kalkulacyjnego możemy wpisać formułę lub tekst. A co jeśli potrzebujemy ich obu, najlepiej razem. Możemy to zrobić, postępując zgodnie z poniższą instrukcją.

1. Włączamy Excela, otwieramy wybrany arkusz, i klikamy na komórkę do której chcemy wstawić tekst.

2. W wierszu formuł (nad tabelką po symbolu funkcji x) wpisujemy znak równości, a następnie w cudzysłowach tekst, który ma wypełniać formułę.

3. W cudzysłowach umieszczamy także spacje które oddzielają nasz tekst od formuły.

4. Na zakończenie tekstu wstawiamy znak &.

5.Teraz wpisujemy formułę np. „Suma kosztów „&SUMA(C2:E7). Gdzie C2 i E7 to adresy komórek. Potwierdzamy Enter, i w edytowanej komórce widzimy efekt naszej pracy.

6.Tekst można wstawić również za formułą – aby to zrobić po wpisaniu jej stawiamy znak & i wpisujemy tekst w cudzysłowach. Efekt po potwierdzeniu będzie widoczny w komórce. 

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Nasz Świat

Portal dla Polaków we Włoszech

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »