| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Formuła i tekst w jednej komórce (Excel 2003/2007)

Formuła i tekst w jednej komórce (Excel 2003/2007)

W pojedynczej komórce arkusza kalkulacyjnego możemy wpisać formułę lub tekst. A co jeśli potrzebujemy ich obu, najlepiej razem. Możemy to zrobić, postępując zgodnie z poniższą instrukcją.

1. Włączamy Excela, otwieramy wybrany arkusz, i klikamy na komórkę do której chcemy wstawić tekst.

2. W wierszu formuł (nad tabelką po symbolu funkcji x) wpisujemy znak równości, a następnie w cudzysłowach tekst, który ma wypełniać formułę.

3. W cudzysłowach umieszczamy także spacje które oddzielają nasz tekst od formuły.

4. Na zakończenie tekstu wstawiamy znak &.

5.Teraz wpisujemy formułę np. „Suma kosztów „&SUMA(C2:E7). Gdzie C2 i E7 to adresy komórek. Potwierdzamy Enter, i w edytowanej komórce widzimy efekt naszej pracy.

6.Tekst można wstawić również za formułą – aby to zrobić po wpisaniu jej stawiamy znak & i wpisujemy tekst w cudzysłowach. Efekt po potwierdzeniu będzie widoczny w komórce. 

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Inspektor Bhp Siedlce

ekspert z zakresu BHP

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK