| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Sprzęt biurowy i sieci > Wybór serwera a stabilne funkcjonowanie strony WWW

Wybór serwera a stabilne funkcjonowanie strony WWW

Bezawaryjne funkcjonowanie firmowej strony WWW jest kluczowe dla firm. Działanie strony internetowej przedsiębiorstwa uzależnione jest od stabilności serwera WWW. Dlatego jego właściwy wybór to priorytet dla każdej firmy, która tworzy firmowy serwis internetowy.

Okres testowy serwera to znakomita okazja nie tylko do sprawdzenia funkcjonalności oprogramowania, ale także sprawdzenie dopasowania parametrów usługi do potrzeb firmowej strony WWW. Standardowo usługodawcy hostingowi udostępniają 14 dniowy okres testowy serwera, a niektóre firmy pozwalają na korzystanie z serwera nawet przez pół roku za darmo. Klient, w trakcie kilku miesięcy użytkowania serwera, może zobaczyć jak często występują problemy techniczne oraz jaki jest czas reakcji specjalistów hostingodawcy na zgłoszony problem.

Parametry serwera to podstawowe kryterium, którym firma powinna kierować się podczas wyboru usługi. Warto przemyśleć, do czego usługa będzie wykorzystana i wybrać serwer najbardziej odpowiadający potrzebom firmy. Wybór serwera o odpowiedniej powierzchni dyskowej, wymaga zastanowienia się nad tym, jakie dane będą przechowywane na serwerze. Jeśli będą to pliki multimedialne, dźwiękowe, graficzne to konieczny będzie zakup serwera o większej powierzchni. Wysokość transferu także zależy od materiałów zgromadzonych na serwerze, ale też od częstotliwości aktualizacji strony WWW, natężenia kontaktu z klientami za pośrednictwem poczty e-mail itd.

Parametry serwera WWW, jego stabilność i bezawaryjność wpływają na funkcjonowanie firmowej strony WWW, a ono przekłada się na efektywność działań marketingowch prowadzonych przez firmę. Ma to bezpośredni wpływ na wyniki sprzedażowe, finansowe przedsiębiorstwa. Decyzja o wyborze serwera jest ważna dla przedsiębiorstwa, dlatego warto dokonywać jej rozważnie.

Alicja Marciniak – Kierownik Sekcji Marketingu w NetArt

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kubarski

Ekspert Kredytowy Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »