REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak działają słuchawki bezprzewodowe dla biura

Dariusz  Rzeszotarski
Business Development Manager & UC Specialist, Jabra

REKLAMA

REKLAMA

Wraz z rozwojem call-center, na rynku pojawiają się nowe modele słuchawek, oferujących innowacyjne możliwości prowadzenia rozmów metoda bezprzewodową.

Taki sprzęt jest najczęściej wyposażony w technologię Bluetooth i DECT, które wykorzystują bazę z ekranem dotykowym, co umożliwia intuicyjne i łatwe zarządzanie rozmowami.

REKLAMA

REKLAMA

Wybrane modele słuchawek mają trzy opcje podłączenia, łącznie z możliwością jednoczesnego połączenia z telefonem stacjonarnym, komórkowym i telefonem typu softphone. Dzięki temu ułatwiają korzystanie z rozwiązań Unified Communications, zarówno w biurze jak i poza nim, czyniąc je jeszcze bardziej efektywnymi.

Dzięki zastosowaniu szerokopasmowej technologii zarówno w głośnikach jak i w mikrofonie, głos brzmi naturalnie, a uczestnicy rozmowy lepiej się rozumieją. Ponadto słuchawki zapewniają integrację z trzema różnymi technologiami telefonicznymi: baza może być podłączona do tradycyjnej sieci telefonicznej za pomocą kabla, z komputerem łączy się za pomocą USB, bez konieczności użycia sterowników, natomiast zestawy wyposażone w technologię Bluetooth mogą za jej pomocą połączyć się z telefonem komórkowym.

Aby ułatwić instalację, zarządzanie i kontrolowanie urządzenia, coraz częściej zestawy słuchawkowe są integrowane z bazą, wyposażoną w kolorowy ekran dotykowy, co ułatwia dostęp do instrukcji użytkowania i przewodnika po konfiguracji. Kreator SmartSetup prowadzi użytkownika przez proces instalacji za pomocą tekstu i obrazów. Ekran dotykowy pomaga z kolei zarządzać wszystkimi urządzeniami, podłączonymi do zestawu, jak np.: telefon typu softphone, klasyczna linia telefoniczna czy telefon komórkowy. Wyświetlacz ekranu jest automatycznie wygaszany, kiedy nie jest używany, co obniża zużycie energii.

Porównaj: Sprzęt komputerowy

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Niektórzy producenci zapewniają, że ich produkty pozwalają na zdalne sterowanie połączeniami. O rozmowie przychodzącej informuje sygnał dźwiękowy w słuchawce, natomiast przyciski wielofunkcyjne lub ekran dotykowy, umożliwiają zarządzanie poszczególnymi urządzeniami czy rozmowami. Za jednym dotknięciem przycisku użytkownik może przełączać, wstrzymywać lub ponownie nawiązywać połączenia, kontrolować głośność i wyciszać mikrofon. Dzięki bezprzewodowym połączeniom jest cały czas dostępny nawet, jeśli nie znajduje się w pobliżu telefonu.

W zależności od upodobań użytkownik może wybrać spośród trzech sposobów noszenia (pałąk nauszny, zagłowny i pałąk na głowę).

Przeczytaj także: Jakie powinny byc słuchawki dla call-center

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA