REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

11574 odsłony na sekundę

REKLAMA

REKLAMA

YouTube - największy na świecie serwis streamingu wideo bije wszelkie rekordy oglądalności. Odnotowuje teraz ponad miliard odsłon dziennie, stając się zarówno Mekka, jak i Las Vegas dla wszystkich spragnionych rozrywki.

REKLAMA

Tak też myślą o sobie twórcy serwisu." Trafiliśmy na pierwsze strony gazet po tym jak dołączyliśmy do Google'a, mając wspólny cel zorganizowania informacji na świecie (w naszym wypadku wideo) i sprawić by była szybko i łatwo dostępna dla każdego i wszędzie. Dzisiaj odnotowujemy dobrze ponad miliard odsłon dziennie. To wielki moment w naszej historii i zawdzięczamy go wam wszystkim".

REKLAMA

Google rzadko kiedy ujawnia dane na temat popularności swoich usług. Wyniki tu zaprezentowane okazały się jednak zaskoczeniem - do tej pory comScore utrzymywało, że w najlepszym razie YouTube odnotowuje 10 mld odsłon miesięcznie z terenu USA, które odpowiada za połowę całego ruchu. Wcześniej koncern z Mountain View poszukiwał skutecznych metod monetyzacji popularności swojego serwisu wideo - pojawiły się płatne materiały partnerskie i reklamy wyświetlane w warstwach na klipach wideo. Ujawnienie danych o znacznie większej popularności YouTube'a, niż wynikałoby z analiz comScore'a może być sposobem na przekonanie inwestorów, że serwis radzi sobie znacznie lepiej, niż ktokolwiek przypuszcza.

REKLAMA

W swoim wpisie Hurley podkreślił, że YouTube zamierza pozostać wierne założeniom, które towarzyszyły mu od samego początku - szybkości ładowania i odtwarzania, nastawieniu na krótkie klipy i otwartości platformy na twórców treści. Na pewno takie rzeczy dobrze brzmią przed inwestorami, ale trudno zaprzeczyć, że pomimo starań inżynierów sieci Google'a, serwis wideo nie należy do demonów prędkości, zaś jego rozwój techniczny jest znacznie wolniejszy niż innych usług koncernu z Mountain View.

Po trzech latach rozwoju serwisu użytkownicy wciąż są skazani na dość słabe algorytmy rekomendacji czy 10-minutowe limity długości wgrywanych wideo. Program partnerski, który pozwala obejść to ograniczenie, jest dostępny tylko dla nielicznych, z wybranych krajów świata. Co więcej, Google nie dostarczyło do tej pory mechanizmów mikropłatności, które pozwoliłyby twórcom treści na zarabianie na swoich filmach. Jedyną zauważalną zmianą jest wprowadzenie obsługi wideo o wyższej rozdzielczości - ale i tak jest ono dostępne jedynie we Flashu, czyniąc w praktyce (na słabszych maszynach) jego płynne odtwarzanie niemożliwym.

Źrodło: YouTube.blogspot.com

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA