| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Nachalne reklamy w sieci pod lupą UOKiK

Nachalne reklamy w sieci pod lupą UOKiK

Możliwe, że w najbliższy czasie nadejdzie kres irytujących reklam w internecie. Uciekające krzyżyki i brak możliwości zamknięcia ogłoszenia - mogą zniknąć z sieci.Wszystkie te zmiany chce wprowadzić UOKiK.

Jak donosi  "Rzeczpospolita", irytujące reklamy postanowił wziąć pod lupę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jeśli Urząd dojdzie do wniosku, że reklamy, których nie da się przez pewien czas zamknąć albo w których zamykający je krzyżyk ucieka są niezgodne z prawem - nadejdzie ich koniec. A firmy, które mimo wszystko będą korzystały z tych rozwiązań mogą zostać zmuszone do oddania 10 procent swoich przychodów z ostatniego roku.

Jednak, jak donosi dziennik, często niewłaściwe zachowanie reklam wynika z błędów powstałych podczas ich tworzenia. Niektóre firmy tworząc reklamy sprawdzają ich działanie tylko na jednej lub dwóch przeglądarkach. W efekcie, na innych działają źle. Według cytowanego przez "Rzeczpospolitą" pracownika Urzędu, wyniki badań prowadzonych przez UOKiK będą dostępne jesienią.

Źródło: Technologie Gazeta.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kaszubiak Jędrzejko Adwokaci

Kancelaria prawna

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »