| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Nachalne reklamy w sieci pod lupą UOKiK

Nachalne reklamy w sieci pod lupą UOKiK

Możliwe, że w najbliższy czasie nadejdzie kres irytujących reklam w internecie. Uciekające krzyżyki i brak możliwości zamknięcia ogłoszenia - mogą zniknąć z sieci.Wszystkie te zmiany chce wprowadzić UOKiK.

Jak donosi  "Rzeczpospolita", irytujące reklamy postanowił wziąć pod lupę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jeśli Urząd dojdzie do wniosku, że reklamy, których nie da się przez pewien czas zamknąć albo w których zamykający je krzyżyk ucieka są niezgodne z prawem - nadejdzie ich koniec. A firmy, które mimo wszystko będą korzystały z tych rozwiązań mogą zostać zmuszone do oddania 10 procent swoich przychodów z ostatniego roku.

Jednak, jak donosi dziennik, często niewłaściwe zachowanie reklam wynika z błędów powstałych podczas ich tworzenia. Niektóre firmy tworząc reklamy sprawdzają ich działanie tylko na jednej lub dwóch przeglądarkach. W efekcie, na innych działają źle. Według cytowanego przez "Rzeczpospolitą" pracownika Urzędu, wyniki badań prowadzonych przez UOKiK będą dostępne jesienią.

Źródło: Technologie Gazeta.pl

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Finelog

Finelog sprawia, że logistyka przestaje ograniczać Twój biznes. Tam, gdzie większość ludzi widzi tylko problemy, my widzimy wyzwania i, co jeszcze ważniejsze, rozwiązania.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK