REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jean Louis David

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Provalliance Poland Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5 (przy Rondzie Wiatraczna), 04-367 Warszawa
tel.: (22) 870 05 20
faks: (22) 482 10 91
email: tomasz.baczyk@provalliance.com.pl
strona www: www.jld.com.pl

Franczyza Jean Louis David należy do branży związanej z urodą i prezentami.

Sieć salonów

Salony Jean Louis David to ogólnoświatowa sieć ponad 1000 salonów fryzjerskich działających na zasadzie franchisingu we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii, Belgii, Polsce, Portugalii, Rosji, Stanach Zjednoczonych. Twórcą sieci salonów jest Jean Louis David, który dzięki swoim pomysłom i doświadczeniu fryzjerskiemu stworzył innowacyjne techniki strzyżeń i koloryzacji oraz nie mniej ważne sposoby zarządzania i prowadzenia salonu fryzjerskiego.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W Polsce Jean Louis David jest obecny od 1994 r. Obecnie posiadamy 24 salony własne i 9 salonów franczyzowych.

Wygląd salonów

Wszystkie salony fryzjerskie Jean Louis David mają jednolity wystrój i wygląd, wyposażenie, aranżację wnętrz, meble oraz proponują te same rodzaje usług, linie produktów do użytku i sprzedaży, kampanie promocyjne i reklamowe. Dzięki temu klienci naszych salonów mają pewność, że zawsze odnajdą taką samą jakość usług i produktów na całym świecie. Jednolity wizerunek marki i reklamy potwierdza profesjonalizm marki i jej dbałość o szczegóły.

Jean Louis David stworzył również własne produkty do pielęgnacji Urban Care i stylizacji włosów Urban Style. Są to profesjonalne gamy produktów dostępne wyłącznie w salonach.

Własny salon Jean Louis David

Jean Louis David to sukces mierzony zadowoleniem naszych klientów. To również system franchisingu, dzięki któremu możesz otworzyć swój własny salon.

Nowy franczyzobiorca może liczyć na naszą pomoc w zakresie doboru lokalizacji salonu, adaptacji lokalu i aranżacji wnętrza zgodnego z wizerunkiem marki. Pomagamy w rekrutacji personelu i gwarantujemy efektywne szkolenia w Centrum Treningowym Jean Louis David. W celu zdobycia nowych klientów gwarantujemy skuteczną reklamę lokalną i krajową.
Oferujemy kompletne informacje i profesjonalną pomoc w zakresie prowadzenia salonu.

W systemie franchisingu gwarantujemy:

 - Zawsze modne tendencje fryzur
 - Doskonałe techniki strzyżeń i koloryzacji
 - Naukę zarządzania salonem
 - Naukę metod sprzedaży
 - Efektywne szkolenia personelu
 - Skuteczną reklamę marki i salonu

Lokalizacja salonu

Nasza oferta skierowana jest do inwestorów chcących otworzyć salon w mieście powyżej 300 tys. Mieszkańców.
Idealną lokalizacją dla salonów jest handlowa ulica o dużym natężeniu ruchu pieszego i/lub samochodowego oraz centrum handlowe z dużą galerią handlową.
Lokal powinien dysponować bezpośrednim wejściem od ulicy i posiadać dużą witrynę.
Zalecana powierzchnia lokalu to ok. 60 – 80 m2.
Franczyzobiorca sam znajduje lokal lub może otrzymać propozycję od Franczyzobiorcy. Finalnie lokal podlega weryfikacji przez Franczyzodawcę

Koszty otwarcia

Koszty otwarcia salonu Jean Louis David to:

- opłata otwarciowa
- przygotowanie projektu salonu
- adaptacja budowlana lokalu
- zakup mebli
- narzędzia fryzjerskie
- produkty kosmetyczne i techniczne

Całkowita wysokość inwestycji to ok. 300.000 zł netto.

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących otwarcia salonu Jean Louis David wyślij zapytanie na adres: tomasz.baczyk@provalliance.com.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA