REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA


REKLAMA

REKLAMA

Provalliance Poland Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5 (przy Rondzie Wiatraczna), 04-367 Warszawa
tel.: (22) 870 05 20
faks: (22) 482 10 91
email: tomasz.baczyk@provalliance.com.pl
strona www: www.jld.com.pl

Franczyza Jean Louis David należy do branży związanej z urodą i prezentami.

Sieć salonów

REKLAMA

Salony Jean Louis David to ogólnoświatowa sieć ponad 1000 salonów fryzjerskich działających na zasadzie franchisingu we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii, Belgii, Polsce, Portugalii, Rosji, Stanach Zjednoczonych. Twórcą sieci salonów jest Jean Louis David, który dzięki swoim pomysłom i doświadczeniu fryzjerskiemu stworzył innowacyjne techniki strzyżeń i koloryzacji oraz nie mniej ważne sposoby zarządzania i prowadzenia salonu fryzjerskiego.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W Polsce Jean Louis David jest obecny od 1994 r. Obecnie posiadamy 24 salony własne i 9 salonów franczyzowych.

Wygląd salonów

Wszystkie salony fryzjerskie Jean Louis David mają jednolity wystrój i wygląd, wyposażenie, aranżację wnętrz, meble oraz proponują te same rodzaje usług, linie produktów do użytku i sprzedaży, kampanie promocyjne i reklamowe. Dzięki temu klienci naszych salonów mają pewność, że zawsze odnajdą taką samą jakość usług i produktów na całym świecie. Jednolity wizerunek marki i reklamy potwierdza profesjonalizm marki i jej dbałość o szczegóły.

Jean Louis David stworzył również własne produkty do pielęgnacji Urban Care i stylizacji włosów Urban Style. Są to profesjonalne gamy produktów dostępne wyłącznie w salonach.

Własny salon Jean Louis David

Jean Louis David to sukces mierzony zadowoleniem naszych klientów. To również system franchisingu, dzięki któremu możesz otworzyć swój własny salon.

Nowy franczyzobiorca może liczyć na naszą pomoc w zakresie doboru lokalizacji salonu, adaptacji lokalu i aranżacji wnętrza zgodnego z wizerunkiem marki. Pomagamy w rekrutacji personelu i gwarantujemy efektywne szkolenia w Centrum Treningowym Jean Louis David. W celu zdobycia nowych klientów gwarantujemy skuteczną reklamę lokalną i krajową.
Oferujemy kompletne informacje i profesjonalną pomoc w zakresie prowadzenia salonu.

W systemie franchisingu gwarantujemy:

 - Zawsze modne tendencje fryzur
 - Doskonałe techniki strzyżeń i koloryzacji
 - Naukę zarządzania salonem
 - Naukę metod sprzedaży
 - Efektywne szkolenia personelu
 - Skuteczną reklamę marki i salonu

Lokalizacja salonu

Nasza oferta skierowana jest do inwestorów chcących otworzyć salon w mieście powyżej 300 tys. Mieszkańców.
Idealną lokalizacją dla salonów jest handlowa ulica o dużym natężeniu ruchu pieszego i/lub samochodowego oraz centrum handlowe z dużą galerią handlową.
Lokal powinien dysponować bezpośrednim wejściem od ulicy i posiadać dużą witrynę.
Zalecana powierzchnia lokalu to ok. 60 – 80 m2.
Franczyzobiorca sam znajduje lokal lub może otrzymać propozycję od Franczyzobiorcy. Finalnie lokal podlega weryfikacji przez Franczyzodawcę

Koszty otwarcia

Koszty otwarcia salonu Jean Louis David to:

- opłata otwarciowa
- przygotowanie projektu salonu
- adaptacja budowlana lokalu
- zakup mebli
- narzędzia fryzjerskie
- produkty kosmetyczne i techniczne

Całkowita wysokość inwestycji to ok. 300.000 zł netto.

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących otwarcia salonu Jean Louis David wyślij zapytanie na adres: tomasz.baczyk@provalliance.com.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

REKLAMA

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA