REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przedsiębiorczy Polak

REKLAMA

Podstawowym celem każdego przedsiębiorcy jest rozwój, zysk oraz dobre prosperowanie firmy. W dzisiejszych czasach do osiągnięcia sukcesu  niestety nie wystarczą chęci i znakomicie opracowany biznes plan. Rozwój przedsiębiorstwa to wielowymiarowa strategia zarządzania, działania promocyjne oraz kontakty biznesowe. Dla wielu to zadanie niełatwe, ale możliwe do zrealizowania. Zachodzi pytanie jak?

Na rzecz pomocy przedsiębiorcom i poprawy warunków polskiej gospodarki działa  Mazowieckie Zrzeszenie Handlu Przemysłu i Usług, które jest organizatorem innowacyjnego projektu - Narodowy Program Promocji Polska Przedsiębiorczość 2020.

REKLAMA

Głównym celem programu jest zintegrowanie środowiska małych i średnich firm poprzez zapewnienie różnych form współdziałania, wsparcia rozwoju firm oraz wymiany doświadczeń osób prowadzących działalność w różnych branżach.

Projekt jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom polskich firm i ma za zadanie budowanie innowacyjności, konkurencyjności sektora MSP i promowanie tych, którzy byli, są i będą filarami rozwoju gospodarczego Polski. 

Bycie uczestnikiem PROGRAMU to nie tylko prestiż, wyróżnienie i promocja to przede wszystkim ogromna ilość korzyści jakie otrzyma Twoja firma lub instytucja biorąc udział w programie.

REKLAMA

Inicjatywy realizowane w ramach programu to m.in. cykliczne spotkania członków, służące zaprezentowaniu swoich osiągnięć, tym samym promowanie marki. To również szereg możliwości korzystania z pomocy prawnej, doradztwa w zakresie dofinansowania oraz szeroki wachlarz narzędzi promocyjnych i wizerunkowych. Uczestnik programu ma możliwość skorzystania z zaprojektowania strony internetowej dedykowanej firmie, zamieszczenia reklamy na portalu polskaprzedsiębiorczość.pl, jak również posługiwania się Godłem Promocji „Polska Przedsiębiorczość”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

„Droga do sukcesu w biznesie bywa trudna, nie prowadzi do niego winda, lecz strome schody. Dlatego cieszę się, że jako  organizacja zrzeszająca polskich pracodawców możemy również  stanowić filar polskiej gospodarki. Narodowy Program Promocji Polska Przedsiębiorczość 2020 to promowanie polskich marek, zwiększanie konkurencyjność sektora MSP i większe  szanse na rozwój (...)” - mówi Robert Składowski, prezes Mazowieckiego Zrzeszenia Handlu Przemysłu i Usług.

Przedsięwzięcie jakim jest Narodowy Program Promocji Polska Przedsiębiorczość 2020 spotkało się z wielu instytucji rządowych i samorządowych. Do programu mogą zgłaszać się przedsiębiorcy oraz osoby aktywnie działające w sferze biznesu, każdy kto zorientowany jest na rozwój swojej firmy.


Więcej informacji na stronie www.polskaprzedsiebiorczosc.pl 



  

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA