REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przedsiębiorczy Polak

REKLAMA

Podstawowym celem każdego przedsiębiorcy jest rozwój, zysk oraz dobre prosperowanie firmy. W dzisiejszych czasach do osiągnięcia sukcesu  niestety nie wystarczą chęci i znakomicie opracowany biznes plan. Rozwój przedsiębiorstwa to wielowymiarowa strategia zarządzania, działania promocyjne oraz kontakty biznesowe. Dla wielu to zadanie niełatwe, ale możliwe do zrealizowania. Zachodzi pytanie jak?

Na rzecz pomocy przedsiębiorcom i poprawy warunków polskiej gospodarki działa  Mazowieckie Zrzeszenie Handlu Przemysłu i Usług, które jest organizatorem innowacyjnego projektu - Narodowy Program Promocji Polska Przedsiębiorczość 2020.

REKLAMA

Głównym celem programu jest zintegrowanie środowiska małych i średnich firm poprzez zapewnienie różnych form współdziałania, wsparcia rozwoju firm oraz wymiany doświadczeń osób prowadzących działalność w różnych branżach.

Projekt jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom polskich firm i ma za zadanie budowanie innowacyjności, konkurencyjności sektora MSP i promowanie tych, którzy byli, są i będą filarami rozwoju gospodarczego Polski. 

Bycie uczestnikiem PROGRAMU to nie tylko prestiż, wyróżnienie i promocja to przede wszystkim ogromna ilość korzyści jakie otrzyma Twoja firma lub instytucja biorąc udział w programie.

REKLAMA

Inicjatywy realizowane w ramach programu to m.in. cykliczne spotkania członków, służące zaprezentowaniu swoich osiągnięć, tym samym promowanie marki. To również szereg możliwości korzystania z pomocy prawnej, doradztwa w zakresie dofinansowania oraz szeroki wachlarz narzędzi promocyjnych i wizerunkowych. Uczestnik programu ma możliwość skorzystania z zaprojektowania strony internetowej dedykowanej firmie, zamieszczenia reklamy na portalu polskaprzedsiębiorczość.pl, jak również posługiwania się Godłem Promocji „Polska Przedsiębiorczość”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

„Droga do sukcesu w biznesie bywa trudna, nie prowadzi do niego winda, lecz strome schody. Dlatego cieszę się, że jako  organizacja zrzeszająca polskich pracodawców możemy również  stanowić filar polskiej gospodarki. Narodowy Program Promocji Polska Przedsiębiorczość 2020 to promowanie polskich marek, zwiększanie konkurencyjność sektora MSP i większe  szanse na rozwój (...)” - mówi Robert Składowski, prezes Mazowieckiego Zrzeszenia Handlu Przemysłu i Usług.

Przedsięwzięcie jakim jest Narodowy Program Promocji Polska Przedsiębiorczość 2020 spotkało się z wielu instytucji rządowych i samorządowych. Do programu mogą zgłaszać się przedsiębiorcy oraz osoby aktywnie działające w sferze biznesu, każdy kto zorientowany jest na rozwój swojej firmy.


Więcej informacji na stronie www.polskaprzedsiebiorczosc.pl 



  

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA