REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Gdańsk: Kapania edukacyjna dla firm o korzyściach z internetu

REKLAMA

W dniu dzisiejszym w Gdańsku rozpocznie się "Internetowa rewolucja", czyli kampania edukacyjna skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, poświęcona korzyściom płynącym z obecności w internecie.

W ramach "Internetowej Rewolucji" firmy będą mogły m.in. bez opłat umieścić swoją wizytówkę na e-mapach oraz poznać zalety kampanii reklamowej w sieci. Przedstawiciele firm dowiedzą się, co trzeba zrobić, by efektywnie wykorzystać internet w działalności biznesowej.

REKLAMA

Piotr Zalewski z Google Polska - firmy, która jest współorganizatorem imprezy - powiedział, że celem akcji jest umożliwienie przedsiębiorcom przekonania się, na czym polega obecność w internecie.

REKLAMA

Podkreślił, że z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że nadal 50 proc. polskich małych i średnich firm nie ma strony internetowej. "To jest dość szokujące. (...) Połowy polskich małych i średnich firm, czyli dziesiątek tysięcy przedsiębiorstw, nie można znaleźć w internecie" - dodał. Zwrócił uwagę, że jednocześnie 80 proc. firm deklaruje, że korzysta z internetu, czyli np. sprawdza e-pocztę i przegląda zasoby sieci.

Według niego polscy przedsiębiorcy nie korzystają z internetu przede wszystkim przez "bariery psychologiczne". Jego zdaniem jednym wydaje się to skomplikowane, a inni boją się, że internet wiąże się z dużymi kosztami. Jak powiedział, "kampania ma obalać te mity".

Poinformował, że od poniedziałku do środy przedsiębiorcy z Gdańska i regionu będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych szkoleniach, np. "Jak założyć stronę www, którą pokochają klienci" i "Jak się reklamować w wyszukiwarce internetowej, żeby można tę firmę znaleźć".

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przez kolejne trzy dni, od czwartku do soboty, przedsiębiorcy będą mogli korzystać z indywidualnych konsultacji z ekspertami, odbędą się one w Gdańskim Centrum Obsługi Przedsiębiorców i w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter.

Zalewski tłumaczył, że akcja jest organizowana właśnie teraz, aby firmy mogły aktywnie zaistnieć w sieci jeszcze przed Euro 2012.

Podobne akcje mają się też odbyć w Poznaniu, we Wrocławiu i w Warszawie.

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Implementacja dyrektywy DAC7 niebawem. Co to oznacza dla platform internetowych?

Od 1 lipca 2024 r. mają zacząć obowiązywać w Polsce przepisy wynikające z implementacji Dyrektywy DAC7. Przepisy te mają dotyczyć przede wszystkim raportowania przez platformy sprzedażowe dochodów uzyskiwanych przez ich użytkowników.

W tych bankomatach wypłacisz jedynie 200 zł

We wtorek Euronet przeprowadza akcję protestacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi na sytuację operatorów bankomatów. Tego dnia z bankomatów będzie można wypłacić jednorazowo maksymalnie do 200 zł.

Hotele podnoszą ceny, ale to nie odstrasza Polaków. Ich obłożenie rośnie

Według informacji przekazanych przez "Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego", obłożenie hoteli w Polsce systematycznie rośnie z miesiąca na miesiąc. Wyniki majowe okazały się lepsze niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

W Polsce pije się coraz mniej piwa i coraz więcej browarów ma kłopoty finansowe

Browary w Polsce mając oraz więcej problemów, a zwłaszcza kłopotów finansowych. W ciągu ostatnich pięciu lat spożycie piwa spadło o jedną czwartą a długi branży są 23 razy wyższe (!) niż w 2018 roku. Rynek kurczy się choć piwo to wciąż najchętniej kupowany alkohol w Polsce.

 

REKLAMA

Od dziś ważna zmiana w prawie transportowym: taksówkarz i kurier muszą mieć polskie prawo jazdy. Będzie paraliż tych usług

Taksówkarz i kurier od dziś tylko z polskim prawem jazdy. Dziś, w poniedziałek 17 czerwca weszła w życie nowelizacja ustawy o transporcie drogowym, w myśl której wszyscy kierowcy oferujący odpłatny przejazd w ramach wszystkich dostępnych aplikacji będą musieli posiadać polskie prawo jazdy. Jak wpłynie to na branżę i naszą codzienną rzeczywistość?

Branża handlowa w letargu. Co czwarta firma obawia się mniejszych zamówień, a co druga wysokich cen

Branża handlowa w Polsce jest jedyną, która nie wyszła nawet na krótko z kryzysu w ciągu minionych dwóch lat. Menadżerowie nie widzą wciąż sprzyjających okoliczności do prowadzenia biznesu w handlu – ani teraz, ani w najbliższej przyszłości.

Budownictwo narzeka na brak kredytów i sięga po faktoring, to za sprawą coraz wyższych nieregulowanych na czas wzajemnych zobowiązań

Wskaźniki koniunktury poprawiają się i coraz więcej firm prognozuje poprawę płynności. Ale szukające finansowego wsparcia przedsiębiorstwa z budownictwa nie zawsze mogą liczyć na przychylność banków w staraniach o kredyt. Stały się za to klientem numer jeden dla firm faktoringowych. Dotyczy to zwłaszcza mikrofirm.

Pieniądze z KPO. Kto zyska, a kto może stracić?

W ramach KPO do Polski trafiło już 7 mld euro. Czy optymizm inwestycyjny sprawi, że w Polsce na każdym kroku będzie plac budowy, a inflacja znów poszybuje w górę? Które firmy mogą rekordowo zyskać? A kto straci?

REKLAMA

Finansowanie ze środków UE. Z jakich programów mogą korzystać przedsiębiorcy z MŚP?

Z jakich programów finansowania może skorzystać przedsiębiorca w 2024 roku? Unia Europejska kontynuuje swoje zaangażowanie we wsparcie przedsiębiorców z MŚP. Stawia na różnorodne programy i ułatwienia, które mają na celu stymulowanie innowacyjności, wzrostu gospodarczego oraz konkurencyjności firm w UE.

Od 12 czerwca zapłacisz okiem za zakupy. W których sklepach?

12 czerwca w pięciu salonach Empik w całej Polsce rozpoczyna się pilotażowy program płatności biometrycznych. To innowacyjne rozwiązanie opiera się na fuzji biometrii tęczówki oka i twarzy. Dostawcą tej technologii jest polski fintech PayEye, we współpracy z Planet Pay. Program jest pierwszym tego rodzaju w Europie i działa w ramach programu Mastercard Biometric Checkout.

REKLAMA