Konkurs dla młodych przedsiębiorców z branży muzycznej
REKLAMA
Polskie jury wyłoni w kwietniu najlepszego przedsiębiorcę, który wraz z finalistami z innych krajów odbędzie w maju podróż studyjną do Wielkiej Brytanii, obejmującą m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria oraz udział w festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton.
REKLAMA
REKLAMA
Młodzi przedsiębiorcy, menedżerzy i organizatorzy, którzy tworzą polską scenę muzyczną, mogą startować w międzynarodowym konkursie Young Creative Entrepreneur 2011. Konkurs jest wyjątkową inicjatywą w branży muzycznej, jako że nagradza nie talent artystyczny, ale przedsiębiorczość.
Tegoroczny zwycięzca polskiej edycji konkursu weźmie udział w tygodniowym pobycie studyjnym w Wielkiej Brytanii, na który złożą się, m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria czy udział festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton (http://www.escapegreat.com). Zwycięski przedsiębiorca będzie miał również okazję poznać i nawiązać współpracę z finalistami z innych krajów biorących udział w konkursie w tym roku, tj. z Brazylii, Danii, Indii, Indonezji, Kolumbii, Łotwy, Meksyku i Rosji.
Ponadto osoby, które zakwalifikują się do finału edycji polskiej, zostaną zaproszone przez British Council do Klubu Młodych Przedsiębiorców Kreatywnych (http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyce-18.htm).
Uczestnicy konkursu powinni działać w dowolnym z następujących obszarów przemysłu muzycznego:
- organizacja i zarządzanie festiwalami i/lub miejscami wydarzeń, dobór artystów i repertuaru,
- wytwórnie płytowe, A&R, produkcja, nagrania, inżynieria dźwięku, licencje muzyczne i dystrybucja,
- menedżerowie artystów oraz agenci,
- marketing muzyczny, public relations oraz kontakty z mediami,
- muzyczny handel detaliczny, on-line (włączając format cyfrowy) i duże punkty sprzedaży,
- zarządzanie nowymi mediami (media/ platformy społecznościowe) związanymi z muzyką.
Partnerami konkursu są Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Pompon Music i Agencja Joytown. Honorowy patronat objęła Ambasada Brytyjska w Warszawie. Patronami medialnymi są magazyn Purpose, Roxy FM, PopUp Music.
REKLAMA
REKLAMA