REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurs dla młodych przedsiębiorców z branży muzycznej

REKLAMA

Do 30 marca br. młodzi polscy przedsiębiorcy działający w przemyśle muzycznym mogą przesyłać zgłoszenia do międzynarodowego konkursu Young Creative Entrepreneur - Music Award 2011 organizowanego przez British Council.

Polskie jury wyłoni w kwietniu najlepszego przedsiębiorcę, który wraz z finalistami z innych krajów odbędzie w maju podróż studyjną do Wielkiej Brytanii, obejmującą m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria oraz udział w festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton.

REKLAMA

REKLAMA

Młodzi przedsiębiorcy, menedżerzy i organizatorzy, którzy tworzą polską scenę muzyczną, mogą startować w międzynarodowym konkursie Young Creative Entrepreneur 2011. Konkurs jest wyjątkową inicjatywą w branży muzycznej, jako że nagradza nie talent artystyczny, ale przedsiębiorczość.

Tegoroczny zwycięzca polskiej edycji konkursu weźmie udział w tygodniowym pobycie studyjnym w Wielkiej Brytanii, na który złożą się, m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria czy udział festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton (http://www.escapegreat.com). Zwycięski przedsiębiorca będzie miał również okazję poznać i nawiązać współpracę z finalistami z innych krajów biorących udział w konkursie w tym roku, tj. z Brazylii, Danii, Indii, Indonezji, Kolumbii, Łotwy, Meksyku i Rosji.

Ponadto osoby, które zakwalifikują się do finału edycji polskiej, zostaną zaproszone przez British Council do Klubu Młodych Przedsiębiorców Kreatywnych (http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyce-18.htm).

Uczestnicy konkursu powinni działać w dowolnym z następujących obszarów przemysłu muzycznego:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- organizacja i zarządzanie festiwalami i/lub miejscami wydarzeń, dobór artystów i repertuaru,

- wytwórnie płytowe, A&R, produkcja, nagrania, inżynieria dźwięku, licencje muzyczne i dystrybucja,

- menedżerowie artystów oraz agenci,

- marketing muzyczny, public relations oraz kontakty z mediami,

- muzyczny handel detaliczny, on-line (włączając format cyfrowy) i duże punkty sprzedaży,

- zarządzanie nowymi mediami (media/ platformy społecznościowe) związanymi z muzyką.

Partnerami konkursu są Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Pompon Music i Agencja Joytown. Honorowy patronat objęła Ambasada Brytyjska w Warszawie. Patronami medialnymi są magazyn Purpose, Roxy FM, PopUp Music.

 

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

REKLAMA

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

REKLAMA

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

REKLAMA