Kategorie

Wartość rezydualna

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wiele firm, wybierając samochód do floty, bierze pod uwagę jego cenę (lub wysokość raty leasingowej) i zużycie paliwa. Tymczasem warto spojrzeć na jeszcze jeden parametr – kwotę, za jaką na koniec leasingu odsprzedamy samochód. Z najnowszych statystyk firmy Eurotax wynika, że najwięcej stracimy na dieslu. Szczególnie, gdy wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Utrata wartości samochodów w trakcie eksploatacji jest czymś oczywistym, ale wciąż niewiele osób wlicza ją do kosztów eksploatacji pojazdu. Tymczasem to jak dużo kupowane przez nas auto straci na wartości przez 3-4 lata eksploatacji jest bardzo istotne.
Wartość rezydualna samochodu to jeden z kluczowych składników kosztu eksploatacji samochodu. Wiedzą o tym zarządcy flot, ale wciąż wartości rezydualnej konkretnego modelu niedoceniają klienci indywidualni.
Wartość rezydualna samochodu powinna być brana pod uwagę przez każdego, kto zamierza nabyć samochód. Co się pod tym hasłem kryje?
Nowa Skoda Superb III utrzymuje relatywnie wysoką wartość rezydualną. Według EurotaxGlass po trzech latach eksploatacji jej wartość powinna przekroczyć 50 % początkowej ceny.
Mini Cooper nie traci dużo na wartości. Takie zdanie mają redaktorzy magazynu Auto Bild. Co wpływa na wysoką wartość rezydualną tego samochodu?
Marki KIA jest coraz lepiej postrzegana nie tylko przez jej klientów, ale również przez inwestorów giełdowych. Co więcej, zyskuje także w rankingach badających wartość marek z całego świata. Zobacz ile dziś jest warty koreański gigant.
Samochody segmentu D, czyli tzw. klasy średniej zazwyczaj są wybierane jako służbowe pojazdy dyrektorów. Przyjrzeliśmy się, jak szybko tracą na wartości modele wybranych marek.