Kategorie

Toyota, Hilux

Japończycy zaprezentowali nową wersję limitowaną pick-upa. Toyota Hilux GR Sport powstał we współpracy z zespołem sportowym Gazoo Racing.
Toyota Hilux to żywa legenda wśród oferowanych na rynku pickupów. Można zaryzykować stwierdzenie, że to jedyny pickup, który nie przyciąga nabywców jedynie możliwością odliczenia VAT-u. Hilux przyciąga legendą.
Toyota Hilux powstała w konkretnym celu. Nie dla „segmentu klientów” wymyślonego przez speców od marketingu. Raczej nie dla osób prywatnych, tylko dla profesjonalistów. Okazuje się mimo wszystko, że najnowsza wersja jest jeszcze bardziej ucywilizowana, niż poprzednia.
Do polskich salonów sprzedaży wjechała właśnie najnowsza wersja Toyoty Hilux, czyli legendarnego pick-upa o doskonałych możliwościach do jazdy w trudnym terenie. Najważniejsze zmiany modelu 2012 to nowy wygląd zewnętrzny, lepsza jakość wykończenia wnętrza, nowe wyposażenie, oraz większą moc i wytrzymałość zawieszenia w wersjach z silnikiem 2,5 D4D.
Legendarny Pick-up debiutuje w nowej odsłonie. Nową Toyotę Hilux lekko przestylizowano, wzmocniono zawieszenie oraz hamulce. Podniesiono także moc i moment obrotowy silnika.
Pickupy na naszym rynku to przede wszystkim modele produkcji japońskiej: Toyota Hilux, Nissan Navara czy Mitsubishi L200. Alternatywą dla nich mogą być auta z innych zakątków świata, chociażby Ford Ranger czy Tata Xenon. O wadach i zaletach tych aut, a także o różniących je elementach, przeczytacie w naszym poradniku.
Truck Test organizowany przez Motoryzacyjną Agencję Sierpowski to niepowtarzalna okazja do pojeżdżenia różnymi dostawczakami. Wśród nich tradycyjnie znalazła się Toyota Hilux.
Kiedy obecna generacja Toyoty Hilux miała swoją premierę miałem obawę, że jej producent w pogoni za modą na pojazdy SUV zmieni swojego bezkompromisowego terenowca w spokojne auto dla mas.
Toyota podała na swojej stronie internetowej, iż odnowiona wersja pikapa znajdzie się w sprzedaży jeszcze przed końcem roku.