Kategorie

Silnik, Lancia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szukasz luksusu przez duże S, a niemieckie limuzyny są dla Ciebie zbyt opatrzone? Idź do dilera Lancii, gdzie znajdziesz Themę -oryginalne auto ze świetnym silnikiem, w korzystnie skalkulowanej cenie.
Lancia Ypsilon powstała w głowach ludzi, którzy chcieli stworzyć luksusowe auto dla mieszkańców europejskich metropolii. Spakowanie maksimum luksusu w tak małe nadwozie mogło udać się tylko Włochom. Przedstawiam na wskroś nowoczesną Lancię Ypsilon.
Jest ich troje – Bravo, Giulietta i Delta. Łączy ich płyta podłogowa i w ogóle większość innych elementów, szczególnie tych, których na pierwszy rzut oka nie widać. Pochodzą z koncernu Fiat, a każdy celuje w inny segment klientów. Najwyżej mierzy Lancia.
JTD, czyli uniJet Turbo Diesel, to pełna nazwa fiatowskich silników diesla, wykorzystujących bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail. Pierwszy silnik JTD pojawił się w 1997 roku i został zamontowany w Alfie Romeo 156.
Nie trzeba wydawać setek tysięcy żeby stać się właścicielem luksusowego auta. Limuzyny klasy premium bardzo tracą na wartości i już po 8-9 latach auto warte jako nowe ponad 200 tysięcy złotych można kupić za... 30 tysięcy. Warto szukać diesla, bo utrzymanie auta klasy wyższej nie jest tanie.
W czerwcu br. wejdzie na rynki Europy Lancia Ypsilon, która jest już czwartą generacją modelu, mierzącego swoje powodzenie liczbą półtora miliona pojazdów na drodze. Od września nowa Lancia będzie dostępna w Wielkiej Brytanii i Irlandii pod marką Chrysler.
Najnowsza Lancia Ypsilon ma trudne zadanie. Musi przekonać do siebie wymagających klientów szukających produktów z klasy premium. Czy małe auto ma na to szanse?
Lancia Delta seria 1 to odświeżona wersja zaprezentowanej w 2008 roku Delty, zwaną też serią 0.
Lancia Ypsilon najnowszej generacji będzie jedną z głównych premier włoskiej marki podczas najbliższych targów motoryzacyjnych w Genewie.
Lancia Delta to kompakt segmentu Premium. W gamie znalazła się co prawda jedna odmiana nadwoziowa, ale przyglądając się gamie oferowanych silników oraz poziomów wyposażenia można się pogubić. Podpowiadamy, którą wersją auta warto się zainteresować.

Lancia Kappa

Lancia Kappa to samochód luksusowy, którego pierwszy egzemplarz wyjechał z fabryki w 1994 roku. Kappa zastąpiła Lancię Themę. Często nazwę Lancia Kappa skracano do Lancia K.

Lancia Thema

Lancia Thema to włoski samochód klasy wyższej produkowany w latach 1984–1994. Samochód powstał dzięki współpracy Alfa Romeo (164), Fiata (Croma), Saaba (9000) oraz Lancii.

Lancia Lybra

Lancia Lybra była następcą Lancii Dedry, należy ona do tej samej klasy samochodów, co Audi A4, Mercedes klasy C, BMW serii 3 i Jaguar X-Type.

Lancia Delta

Włoski koncern samochodowy wprowadził w 2008 roku kolejny model Lancii. Kompaktowa Delta swym wyposażeniem i poziomem komfortu aspiruje do aut luksusowych.
W obrębie tej samej definicji limuzyny różne firmy wypracowały swoje własne sposoby na zdobycie klientów. Lancia Thesis to indywidualista dla romantyków, Mercedes E (W210) to klasyka gatunku.