reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: przesyłki kurierskie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu przesyłki kurierskie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące przesyłki kurierskie.

DPD Polska przewoźnikiem kolekcji na Fashion Week w Berlinie

Aktualizacja: 01.02.2012

DPD Polska po raz kolejny wzięła udział w Fashion Week w Berlinie. Firma była oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem kolekcji Mariusza Przybylskiego. »

DHL Express wraca do produktu DHL Jumbo Box

Aktualizacja: 24.01.2012

DHL Express (Poland), ponownie wprowadza do oferty popularny niegdyś produkt DHL JUMBO BOX. Jest idealny dla nieregularnie korzystających z międzynarodowej wymiany towarowej. »

STS Kurier: Nowa nazwa i logo

Aktualizacja: 23.01.2012

STS Kurier rozpoczął rok 2012 z nową, krótszą nazwą i logo z kangurem. Poprzednia nazwa brzmiała „STS – Szreter Transport Spedycja”. »

GLS Poland: SMS, gdy paczka w punkcie odbioru

Aktualizacja: 23.01.2012

Operator logistyczny General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) wyśle klientowi SMS lub email, gdy paczka będzie gotowa do odbioru w danym punkcie Parcel Shop. »

Blisko 70 tysięcy posiłków dzięki DHL

Aktualizacja: 20.01.2012

Jedna przesyłka to jeden posiłek dla głodnego dziecka – pod takim hasłem DHL Global Forwarding realizuje założenia akcji dożywiania biednych dzieci w Polsce. W 2011 roku firma ufundowała blisko 70 tys. posiłków. »

UPS: Amerykański Chopper dla WOŚP

Aktualizacja: 17.01.2012

Firma UPS, wspierając Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sprowadziła do Polski jedyny w swoim rodzaju motocykl: „Amerykański Chopper” wykonany przez firmę Paul Jr. Design. »

Siódemka tworzy sieć punktów przyjęć przesyłek

Aktualizacja: 24.10.2011

Firma kurierska Siódemka SA tworzy sieć partnerskich punktów przyjęć przesyłek. Tzw. Service Pointy umożliwią klientom indywidualnym nadanie paczki w dowolne miejsce w kraju. »

Czas dostawy przesyłki kurierskiej - na co zwrócić uwagę

Aktualizacja: 18.10.2011

Czas realizacji usługi kurierskiej różni się w zależności od jej zasięgu geograficznego. Odbiorca paczki lub przesyłki może znajdować się względem miejsca nadania w tym samym mieście, nawet na sąsiedniej ulicy, jak również w innym kraju czy nawet kontynencie. W skrajnym przypadku czas doręczenia paczki lub przesyłki na sąsiednią ulicę i do innego kraju może być taki sam. »

Poznaj składniki ceny usługi kurierskiej. Opłata paliwowa

Aktualizacja: 01.09.2011

Dopłata paliwowa jest nieodłącznym elementem struktury ceny za usługę kurierską. Uniezależnia podstawową cenę za usługę od rynkowych cen paliw. Dopłaty paliwowej nie można uniknąć, ale warto poznać mechanizmy jej powstawania. Wtedy szybciej uzgodnimy reguły rozliczania. »

UPS przejechał o 102 mln km mniej

Aktualizacja: 31.08.2011

W 2010 r. firma kurierska UPS zmniejszyła ilość przebytych tras o 102 mln kilometrów przy jednoczesnym wzroście dostarczonych przesyłek. To efekt edukacji kierowców i monitoringu pracy silników. »

TNT Express z nagrodą za zarządzanie

Aktualizacja: 23.08.2011

Firma kurierska TNT Express została uznana najlepiej zarządzanym przedsiębiorstwem sektora logistycznego w Polsce w rankingu „TOP 500: najbardziej efektywne spośród 500 największych firm w branży logistycznej 2009”. »

DPD Polska dla e- commerce: Termin dostawy na SMS

Aktualizacja: 22.08.2011

DPD Polska wprowadziła nowe rozwiązanie dla sektora e-commerce. Od dziś, za pośrednictwem SMS-a, można zmienić termin dostarczenia przesyłki. »

UPS: Nowe połączenia pomiędzy Azją, Europą i USA

Aktualizacja: 18.08.2011

UPS uruchomiła nowe połączenia lotnicze z miastem Chengdu w Chinach, rozwijając w ten sposób dotychczasową siatkę połączeń pomiędzy Azją, Europą a Stanami Zjednoczonymi. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Marek Jurkiewicz

General Manager infoPraca (Grupo Intercom).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama