Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu auta zabytkowe. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące auta zabytkowe.
Jak wymieniać resory i sprężyny?
Aktualizacja: 05.05.2011
Wymiana sprężyn lub resorów jest w warunkach domowych bardzo trudna, ale możliwa. Prace, zwłaszcza przy resorach, powinny wykonywać w zasadzie dwie osoby. »
Jakie części i podzespoły samochodu zabytkowego najczęściej ulegają awariom?
Aktualizacja: 21.09.2011
Na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku przeprowadzono w Polsce badania, dotyczące częstotliwości awarii, występujących w produkowanych wówczas w Polsce samochodach osobowych. Oto najważniejsze wyniki tych badań. »
Jak wykryć i usunąć usterki zawieszenia?
Aktualizacja: 02.12.2011
Usterki w zawieszeniu kół, zwłaszcza kół przednich, w istotny i bardzo negatywny sposób wpływają na bezpieczeństwo jazdy, dlatego należy je usuwać tak szybko, jak to tylko jest możliwe. »
Jak wymieniać końcówki drążków kierowniczych?
Aktualizacja: 21.09.2011
W końcówkach drążków kierowniczych, zwanych czasem „jabłkami” z uwagi na ich kształt, po pewnym okresie użytkowania pojawiają się, a potem dość szybko powiększają naturalne luzy, utrudniające utrzymanie prostolinijnego toru jazdy. »
Jak naprawić zawieszenie przednich kół w aucie zabytkowym?
Aktualizacja: 21.09.2011
Stan, w jakim znajduje się zawieszenie przednich kół pojazdu zabytkowego ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. Dlatego wszystkie zauważone usterki należy jak najszybciej usunąć. »
HoReCa podsumowała rok – w 2020 zadłużenie branży wzrosło o 1/3
Nawet 70 tyś. zł dotacji na rozwój rekreacji
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »