Kategorie

Auta miejskie, Panda

Na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie Fiat zaprezentował Pandę 4x4 w wersji Antartica. Czym różni się ona od klasycznej odmiany z napędem wszystkich kół?
Najnowszy Fiat Panda z wielką pompą wkracza na polski rynek. Prezentacja przeboju sprzedażowego Fiata odbyła się na stadionie narodowym w Warszawie.
Fiat zaprezentował nowe wcielenie dobrze znanej na polskim rynku Pandy. Samochód niestety nie jest już produkowany w Polsce.
Osoby szukające samochodu do poruszania się po ciasnych, miejskich ulicach nie mają łatwego zadania. Rynek wtórny jest bogaty w małe autka co jest korzystne z racji tego, że jest w czym wybierać lecz nie ułatwia to zadania kupującemu gdyż łatwo trafić wadliwy lub często psujący się samochód.
Fiat powoli szykuje się do wprowadzenia następcy produkowanego od 2003 r. Fiata Pandy. Wraz z nowym modelem, włoski producent chce zaoferować swoich klientom usportowioną wersję auta, stworzoną wspólnie ze swoim stałym współpracownikiem i nadwornym tunerem – Abarthem.
Od premiery produkowanego w Tychach Fiata Pandy drugiej generacji minęło już 8 lat, ale auto nadal jest mocnym graczem w segmencie aut miejskich. Głównie dlatego, że mimo upływu lat Fiat Panda wciąż świetnie zaspokaja potrzeby kierowców jeżdżących przede wszystkim po mieście.
Dwa miejskie maluchy, Fiat Panda z Włoch, a w zasadzie z Polski, Daewoo Matiz z Korei, ale równie mocno związany z naszym nadwiślańskim krajem. Oba popularne, ale który lepszy?