Kategorie

Auta kompaktowe, Octavia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Obecnie produkowana Skoda Octavia RS to najmocniejsza wersja Octavii, jaką kiedykolwiek wyprodukował czeski koncern. Niby to kompaktowe rodzinne auto, jednak z bardzo wyraźnym zacięciem sportowym, które na co dzień z jazdy daje wiele frajdy. Komu Skoda Octavia RS z 245-konnym silnikiem przypadnie do gustu?
Nowa Skoda Octavia kombi zadebiutuje podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie. W porównaniu do poprzednika auto znacznie urosło. Ma mieć więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy i olbrzymi bagażnik.
Nowa Skoda Octavia będzie sprzedawana z dwoma rodzajami tylnego zawieszenia. Oś z belką skrętną będzie montowana w przypadku aut z silnikami benzynowumi o mocy do 103 kW (140 KM) i silników wysokoprężnych o mocy do 110 kW (150 KM). W przypadku większych mocy oraz przyszłego napędu na cztery koła (Combi) i zasilania gazem ziemnym CNG, będzie stosowana nowo opracowana oś wielowahaczowa.
Nowa Skoda Octavia wjedzie do polskich salonów dilerskich już na początku 2013 roku. To już trzecia generacja auta. Poprzednie modele Octavii odniosły duży sukces sprzedażowy w naszym kraju. Czy nowa Skoda Octavia przypadnie do gustu kierowcom? Przekonamy się już w 2013 roku.
Debiut nowej generacji auta wcale nie musi oznaczać śmierci jego poprzednika. Ta zasada od lat sprawdza się w przypadku Octavii. Gdy na rynku pojawiła się odmiana po liftingu, wersja sprzed zmian zyskała drugie życie.
Bądźmy eko –przekonują nas producenci samochodów. Czy to tylko moda i sposób na przyciągnięcie klientów? Opinie są różne, ale czemu nie być eko, skoro w przypadku Skody Octavii Green Line nic się na tym nie traci, a wręcz wszyscy zyskują.
40 000 zł to kwota, która pozwoli na znalezienie naprawdę dobrego, używanego samochodu. Dlaczego więc szukać auta zwykłego ze spalającym rozsądne ilości paliwa dieslem? Pokusiliśmy się o zestawienie używanych aut kompaktowych za którymi wszyscy przechodnie będą się oglądać.
Skoda Octavia to jeden z najbardziej pożądanych pojazdów na rynku wtórnym. Czeska limuzyna może poszczycić się wyjątkowo korzystnym stosunkiem funkcjonalności i jakości do ceny. Kolejną zaletą pojazdu są niskie koszty utrzymania.
Skoda Octavia Tour dostępna jest w dwóch wersjach nadwoziowych z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi. Za dopłatą można też do mocniejszego silnika zamówić instalację LPG. Podpowiadamy, która konfiguracja Skody Octavii Tour jest optymalna.
Skoda Octavia Tour to nic innego jak Octavia II sprzed face liftingu. Jest tańsza o około 10 tys. zł od aktualnego modelu Skody Octavii II. Czy za mniejszą cenę dostajemy przy okazji dużo gorsze auto?
Ludzie lubią sięgać po rozwiązania znane i sprawdzone. Być może właśnie dlatego Octavia zjednała sobie tylu zwolenników i ciągle przekonuje do siebie kolejnych. To jedno z najpopularniejszych aut w Polsce.