Kategorie

Audi, Wyposażenie

22 czerwca rozpocznie się jubileuszowy, 90-ty wyścig w Le Mans. Z tego powodu firma Audi przedstawia rozwiązania dotyczące aktywnego bezpieczeństwa zastosowane w wyścigowym samochodzie Audi R18 e-tron. quattro .
Opłata za parking pobierana drogą elektroniczna ma na celu zwiększyć komfort korzystania z płatnych parkingów. Audi rozpoczyna testy w swoim rodzinnym mieście Ingolstadt. Jakie są możliwości systemu.
Do gamy nowego Audi A3 dołączyła właśnie bardziej rodzinna odmiana. Nazwa Sportback oznacza dodatkowe kilogramy za sprawą drugiej pary drzwi i dodatkowe centymetry przez większy rozstaw osi. Czy w pięciodrzwiowym Audi A3 jest jakiś sport?
Jedną z 13 nowości zaprezentowanych w 2012 roku przez Audi jest najnowsza odsłona modelu A3. To już trzecia generacja auta produkowanego od 1996 roku. Do tej pory sprzedano ponad 2,5 miliona egzemplarzy A3. W poradniku tym podpowiadamy, jaki model Audi A3 wybrać.
Audi A1 Sportback przynależy do prężnie rozwijającego się segmentu miejskich aut klasy premium. Ich producenci wychodzą ze słusznego założenia, że kupując auto segmentu B, nie musimy się godzić z brakiem wygód i luksusu. Na które z nich możemy liczyć w Audi A1 Sportback?
Dla wszystkich trzech wariantów nadwozia Audi A5, czyli Sportback, Coupe i Kabrio, oferowany jest system multimedialny o modułowej strukturze.
Systemy wspierające kierowcę w Audi A5 wykorzystują różne technologie aby uczynić jazdę jeszcze bezpieczniejszą. W najnowszej generacji Audi A5 niektóre z nich rozszerzono o nowe funkcje.
Audi odświeża całą rodzinę modelu A5, w jej skład wchodzi A5 Coupe, Sportback i Cabrio. Zmiany widać na pierwszy rzut oka, jednak wiele niespodzianek czeka nas również we wnętrzu auta, a także pod maską.
Kupno auta z kierownicą po prawej stronie często wydaje się być dobrym interesem. Sprzedający przekonują nas, że przeróbka auta nie wymaga dużych nakładów finansowych, usługa będzie łatwa do wykonania, a całość jest opłacalna. Nie dajmy się jednak ponieść emocjom. Zanim zdecydujemy się na kupno auta, w któro z założenia musimy zainwestować spore pieniądze, zastanówmy się dwa razy.
Są duże, często mocne i cieszą się opinią bezpieczniejszych. Mimo tego, że są droższe w zakupie i użytkowaniu od „jednonapędowców”, zyskują coraz większą popularność – mowa o rodzinnych samochodach z napędem na cztery koła. Eksperci serwisu otoMoto.pl sprawdzają, jakie ciekawe egzemplarze można „upolować” w przedziale 35-40 tys. złotych.
Nie trzeba wydawać setek tysięcy żeby stać się właścicielem luksusowego auta. Limuzyny klasy premium bardzo tracą na wartości i już po 8-9 latach auto warte jako nowe ponad 200 tysięcy złotych można kupić za... 30 tysięcy. Warto szukać diesla, bo utrzymanie auta klasy wyższej nie jest tanie.
Audi A6 C5 jest dość popularnym autem na naszych drogach. To wygodna limuzyna, dość niezawodna, choć droga w zakupie i utrzymaniu.
Audi poważnie podeszło do liftingu A6. Zmiany, jakie przygotowano dla tego modelu na 2011 rok są nie tylko wyraźnie widoczne, ale także upodobniają auto do większego A8.
Do polskich salonów właśnie trafia najnowszy i jednocześnie najmniejszy model Audi o nazwie A1. Mieliśmy okazję poznać to auto bliżej na ulicach Gdańska, podczas jego polskiej premiery.