Kategorie

Audi, Mercedes-Benz

Okazuje się, że luksusowe samochody tworzone są z części dostarczanych przez chińskie firmy. Koncerny Audi, Jaguar czy Mercedes szukając oszczędności podpisują umowy ze znacznie tańszymi podwykonawcami z Chin.
Samochody segmentu D, czyli tzw. klasy średniej zazwyczaj są wybierane jako służbowe pojazdy dyrektorów. Przyjrzeliśmy się, jak szybko tracą na wartości modele wybranych marek.
BMW sprzedało w 2013 roku najwięcej aut z pośród wszystkich koncernów z klasy Premium. Jak poszło to zadanie Audi i Mercedesowi?
Samochody luksusowe od zawsze przyciągały ludzi. Nie każdego jednak stać na zakup samochodu klasy wyższej. Warto znać bowiem koszty eksploatacji samochodu luksusowego.
Osoby poszukujące auta średniej wielkości segmentu premium nie są skazane wyłącznie na niemieckie produkty. Obok Audi, BMW i Mercedesa przedstawiciela w tym segmencie ma także japoński Lexus.