Konferencja „Nowe wyzwania w administracji publicznej”
REKLAMA
REKLAMA
Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiło na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą "science-fiction", a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim,a urzędem.
REKLAMA
Polski Instytut Rozwoju Biznesu
ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
„Nowe wyzwania w administracji publicznej”
14 marca 2018 r. w Warszawie
Wstęp wolny, wymagana rejestracja
Tematyka konferencji:
- Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
- Praktyka wdrażania SMART CITY
- Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
- Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
- Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
- Własna serwerownia czy usługi data center?
- Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
- Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- Bezpieczeństwo danych i informacji
- Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
- Biometria w administracji publicznej
- Mobile w administracji publicznej
- Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
- Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
- Wnioski z Projektu UEPA
- Aspekty prawne
Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej, odpowiedzialnych za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych, informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.
Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, sala A, piętro 1, 00-400 Warszawa
Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel: +48 531 375 811
e-mail: katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.