REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data”

Subskrybuj nas na Youtube
Konferencja „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data” /Fotolia
Konferencja „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data” /Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na konferencję „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data”, która odbędzie się 19 października 2017 r. w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

REKLAMA

Big Data jest metodą skutecznej analizy danych, która znajduje zastosowanie we wszystkich gałęziach biznesu, samorządach i polityce.

PODCZAS KONFERENCJI GŁOS ZABIORĄ M.IN.:

  • "Bring your Big Data to live."
    Piotr Reszka
    - CEO, BI & Data Science Expert, Astrafox Sp. z o.o
  • "Big data i cloud computing - połączenie doskonałe."
    dr Przemysław Szufel - Adiunkt, Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • "Aktywność firmy KDG jako brokera nowych technologii wykorzystujących big data w aplikacjach medycznych i kosmicznych."
    dr hab. Jerzy Achimowicz
    , prof. WIML
    Jan Kordasiewicz - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
  • "Dlaczego analiza danych może dać Twojej firmie przewagę na rynku?"
    Katarzyna Pakulska - Lider Techniczny działu Data Science, Findwise AB
  • Edyta Gosk-Grodzka - Adwokat / Radca Prawny, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska
  • Krzysztof Freliszka - Adwokat, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska

NA JAKI TEMAT?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Big Data - narzędzie dla biznesu

  • jak radzić sobie z różnorodnością i przyrostem danych spływających z różnych źródeł?
  • jak efektywnie zarządzać danymi w przedsiębiorstwach / działach o różnych potrzebach?
  • jak identyfikować obszary zastosowania?

Wiedzieć więcej o sobie i klientach - Big Data w strategii przedsiębiorstwa

  • wsparcie dla procesów, systemów wspomagania decyzji i zarządzanie ryzykiem
  • strategiczne decyzje, wnioskowanie i prognozowanie dzięki zaawansowanym metodom analizy danych, zdarzeń
  • nieograniczona swoboda w analizie danych - oczekiwania użytkowników a rzeczywistość

Infrastruktura technologiczna dla Big Data

  • ocena dojrzałości infrastruktury systemowej i sprzętowej
  • wirtualizacja i chmura dla Big Data
  • wykorzystanie aplikacji (m.in. aplikacje marketingowe, do zapobiegania nadużyciom, analizy ryzyka, monitorowania zasobów)
  • dostępność - Big Data na urządzeniach mobilnych
  • Big Data i bezpieczeństwo

DLA KOGO?

  • przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, osoby odpowiedzialne za budowanie strategii,
  • osoby odpowiedzialne za optymalizację procesów biznesowych, zajmujące się analityką biznesową
  • dyrektorów i kierowników działów IT oraz z działów wykorzystujących potencjał analizy danych
  • osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania

PARTNER KONFERENCJI:

  • FINDWISE
  • ASTRAFOX Sp. z o.o.

FUNDATOR KSIĄŻEK:

  • PWN

>>>BEZPŁATNA REJESTRACJA<<<

STRONA WYDARZENIA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA