REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data”

Subskrybuj nas na Youtube
Konferencja „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data” /Fotolia
Konferencja „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data” /Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na konferencję „Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data”, która odbędzie się 19 października 2017 r. w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

REKLAMA

Big Data jest metodą skutecznej analizy danych, która znajduje zastosowanie we wszystkich gałęziach biznesu, samorządach i polityce.

PODCZAS KONFERENCJI GŁOS ZABIORĄ M.IN.:

  • "Bring your Big Data to live."
    Piotr Reszka
    - CEO, BI & Data Science Expert, Astrafox Sp. z o.o
  • "Big data i cloud computing - połączenie doskonałe."
    dr Przemysław Szufel - Adiunkt, Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • "Aktywność firmy KDG jako brokera nowych technologii wykorzystujących big data w aplikacjach medycznych i kosmicznych."
    dr hab. Jerzy Achimowicz
    , prof. WIML
    Jan Kordasiewicz - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
  • "Dlaczego analiza danych może dać Twojej firmie przewagę na rynku?"
    Katarzyna Pakulska - Lider Techniczny działu Data Science, Findwise AB
  • Edyta Gosk-Grodzka - Adwokat / Radca Prawny, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska
  • Krzysztof Freliszka - Adwokat, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska

NA JAKI TEMAT?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Big Data - narzędzie dla biznesu

  • jak radzić sobie z różnorodnością i przyrostem danych spływających z różnych źródeł?
  • jak efektywnie zarządzać danymi w przedsiębiorstwach / działach o różnych potrzebach?
  • jak identyfikować obszary zastosowania?

Wiedzieć więcej o sobie i klientach - Big Data w strategii przedsiębiorstwa

  • wsparcie dla procesów, systemów wspomagania decyzji i zarządzanie ryzykiem
  • strategiczne decyzje, wnioskowanie i prognozowanie dzięki zaawansowanym metodom analizy danych, zdarzeń
  • nieograniczona swoboda w analizie danych - oczekiwania użytkowników a rzeczywistość

Infrastruktura technologiczna dla Big Data

  • ocena dojrzałości infrastruktury systemowej i sprzętowej
  • wirtualizacja i chmura dla Big Data
  • wykorzystanie aplikacji (m.in. aplikacje marketingowe, do zapobiegania nadużyciom, analizy ryzyka, monitorowania zasobów)
  • dostępność - Big Data na urządzeniach mobilnych
  • Big Data i bezpieczeństwo

DLA KOGO?

  • przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, osoby odpowiedzialne za budowanie strategii,
  • osoby odpowiedzialne za optymalizację procesów biznesowych, zajmujące się analityką biznesową
  • dyrektorów i kierowników działów IT oraz z działów wykorzystujących potencjał analizy danych
  • osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania

PARTNER KONFERENCJI:

  • FINDWISE
  • ASTRAFOX Sp. z o.o.

FUNDATOR KSIĄŻEK:

  • PWN

>>>BEZPŁATNA REJESTRACJA<<<

STRONA WYDARZENIA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Tego zawodu nie zastąpi AI. A które czeka zagłada? Ekspert: Programiści są pierwsi w kolejce

Sztuczna inteligencja na rynku pracy to temat, który budzi coraz większe emocje. W dobie dynamicznego rozwoju technologii jedno jest pewne – wiele profesji czeka poważna transformacja, a niektóre wręcz znikną. Ale są też takie zawody, których AI nie zastąpi – i to raczej nigdy. Jakie branże są najbardziej zagrożone? A gdzie ludzka praca pozostanie niezastąpiona? O tym mówi Jan Oleszczuk - Zygmuntowski z Polskiej Sieci Ekonomii.

Branża handlowa traci coraz więcej na kradzieżach w sklepach. Jak handlowcy rozwiązują ten problem

Zmorą branży handlowej wciąż są kradzieże sklepowe. Nasiliły się one w okresie wysokiej inflacji, ale teraz nie słabną w oczekiwanym tempie. Kradzieży z powodów ekonomicznych jest mniej, natomiast rozzuchwalili się złodzieje kradnący dla zysku.

Nadchodzi czas pożegnań z papierowymi fakturami. Wszystko co trzeba wiedzieć o e-fakturowaniu i KSeF

Krajowy System eFaktur powstał by ułatwić życie przedsiębiorcom, ale jest też nowym obowiązkiem, którego przestrzeganie narzuca prawo. Firmy, które nie będą przestrzegać jego zasad, muszą liczyć się z dotkliwymi karami, wynoszącymi nawet 100% kwoty podatku z faktury wystawionej poza KSeF.

Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

REKLAMA

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

REKLAMA

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

REKLAMA