| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Konferencja “Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki”

Konferencja “Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki”

Realizowanie kampanii w kanałach marketingu bezpośredniego bez zgody konsumenta, może mieć dotkliwe konsekwencje. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej posiada kompetencję do nakładania kar pieniężnych w wysokości do 3% przychodu przedsiębiorcy z poprzedniego roku kalendarzowego. Patronat medialny konferencji objął portal Infor.pl

W jaki sposób powinna przebiegać komunikacja z konsumentem, żeby spełniała oczekiwania konsumenta i przynosiła wymierne korzyści dla biznesu, czy tego typu połączenie zawsze będzie rozbieżne?

Czy działania samoregulacyjne mają jakikolwiek sens, czy tylko nieuchronność kary pozwoli nam na przestrzeganie zasad dobrych praktyk?

Czy warto zmienić modelu komunikacji opartej o komunikację "out", na model oparty o komunikację "in"?

Konferencję zaczniemy od prezentacji aktualnych i planowanych zasad regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego, interpretacji najważniejszych przepisów i przedstawienia obowiązujących kar za ich naruszenie. Następnie przejdziemy do form, zarówno prawidłowych jak i nieprawidłowych, komunikacji z konsumentami.

Kolejnymi poruszanymi tematami będą dostępne rozwiązania samoregulacyjne w Polsce i w krajach UE, po którym przejdziemy do dyskusji, w której okaże się czy samoregulacja jest korzystna zarówno dla regulatorów, biznesu jak i konsumentów.

Adresatami konferencji są przede wszystkim przedstawiciele firm wykorzystujących kanały bezpośredniego dotarcia do konsumentów w swoich działaniach marketingowych i reklamowych, przedstawiciele branży telekomunikacyjnej i firm dostarczających inne niż telefon kanały bezpośredniego, masowego dotarcia do konsumentów oraz przedstawiciele agencji marketingowych. Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów w dziedzinie ochrony praw konsumentów, w tym przedstawicieli urzędów, agencji marketingowych i prawników.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Więcej informacji o programie na www.ethicalcode.evenea.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Czytaj także

Data publikacji:

Aktualizacja: 25.05.2017

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki.
Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki.

VAT 2021. Podatki część 239.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Koronawirus a przedsiębiorcy

Ostatnio na forum

Dotacje dla firm

Eksperci portalu infor.pl

Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA

Założony w 1919 roku Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA (The Chartered Institute of Management Accountants) jest czołową i jednocześnie największą organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny rachunkowości zarządczej, liczącą ponad 227 000 członków i studentów w 179 krajach.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »