| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

W dniach 24-25 października 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza w Warszawie odbędzie się szkolenie ,, Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie ", organizowane przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową.

Zapraszamy na szkolenie "Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie”, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w relacjach międzyludzkich. Wiedza ta pozwoli opanować umiejętność odpowiedniej oceny sytuacji w kontekście kulturowym. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące m.in. komunikacji elektronicznej oraz zasad doboru stroju i akcesoriów w zależności od okazji. Jeśli jesteś osobą zobligowaną do częstych kontaktów biznesowych weź udział w szkoleniu i wzmocnij poczucie pewności siebie w kontaktach służbowych.

Szkolenie odbędzie się 24-25 października 2016r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Szczegóły programu

Główne zagadnienia:

  • Różnice kulturowe i umiejętność zachowywania się w sposób naturalny
  • Wzmacnianie własnego wizerunku w wszelkiego rodzaju relacjach
  • Wpływ obowiązujących norm i konwenansów na nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Właściwe decyzje w obszarze wyglądu, ubioru oraz aranżacji przestrzeni

Trener:

Dorota Szcześniak-Kosiorek – trener biznesu, doradca wizerunku i etykiety, praktyk zawodu. 10-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie łączy z zainteresowaniem savoir-vivre'em, psychologią wyglądu oraz wizerunkiem osób. Absolwentka Zarządzania i Marketingu na PW oraz Studiów Podyplomowych „Public Relations – Skuteczne kreowanie wizerunku”. Znana z indywidualnego podejścia do klientów, profesjonalizmu oraz empatii.

Kontakt:

Malwina Hajdacka

T: 22 379 29 40

e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl

Katarzyna Kasjaniuk

T: 22 379 29 22

e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Marta Olewińska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »