REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REMIT – praktyczne aspekty informacji wewnętrznej, kontroli i zakazu manipulacji - warsztat

REMIT – praktyczne aspekty informacji wewnętrznej, kontroli i zakazu manipulacji  - warsztat
REMIT – praktyczne aspekty informacji wewnętrznej, kontroli i zakazu manipulacji - warsztat

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 10-11 października 2016 r. w Hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się warsztat ,,Problematyka Usług Płatniczych w branży telekomunikacyjnej", organizowany przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Rozporządzenie REMIT wywołało u wielu przedsiębiorców wątpliwości związane z jego praktycznym zastosowaniem. Znaczna część przepisów może bezpośrednio wpłynąć na działalność przedsiębiorstw energetycznych, m.in. zakaz manipulacji oraz ujawniania informacji wewnętrznych.

REKLAMA

Zapraszamy na warsztat „REMIT – praktyczne aspekty informacji wewnętrznej, kontroli i zakazu manipulacji”, podczas którego nasi Prelegenci przedstawią Państwu kompleksową wiedzę związaną z praktycznym aspektem rozporządzenia REMIT. Zaprezentowane zostaną rozwiązania umożliwiające zmniejszenie ryzyka posądzenia o nieuczciwe praktyki, które mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie danego przedsiębiorstwa na rynku. Uzupełnieniem całej wiedzy teoretycznej będzie panel przedstawiający procedurę kontroli, jaka jest przeprowadzana w przypadku podejrzenia o naruszenie zakazu o ujawnianiu informacji wewnętrznej i manipulacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warsztat odbędzie się 10-11.10.2016r. W Hotelu Sheraton w Warszawie.

Szczegóły programu

ówne zagadnienia:

  • Ujawnianie informacji wewnętrznej i związana z tym problematyka jej kategoryzowania
  • Praktyczne aspekty informacji wewnętrznej
  • Naruszenie zakazu manipulacji – jak się obronić przed zarzutami
  • Proceduralne elementy kontroli REMIT
  • Sytuacja przedsiębiorcy w przypadku kontroli
  • Naruszenie zakazów wynikających z REMIT – wymiar odpowiedzialności

Prowadzący:

  • Adam Kędziora - CMS Cameron MCKenna
  • Marian Kilen - Fortum Power and Heat Polska
  • Konrad Kosicki - Kancelaria Prawna Gide Loyrette Nouel
  • Maciej Kópczyński - CMS Cameron MCKenna
  • Tomasz Młodawski - Kancelaria Prawna Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
  • Elżbieta Modzelewska-Wąchal - Kancelaria radcy prawnego. Centrum prawa konkurencji

Kontakt:

Dominika Sapielak

Starszy Kierownik Projektu

tel: 22 379 29 23

e-mail: d.sapielak@mmcpolska.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA