| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

23 i 24 czerwca w Warszawie odbędzie się warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Centra Usług Wspólnych na polskim rynku stanowią jeden z najsilniej rozwijających się sektorów. Celem istnienia CUW jest wzrost wydajności i skuteczności podejmowanych działań, czego wynikiem jest możliwość zoptymalizowania wydatków w przyjazny dla firmy sposób. Wprowadzenie CUW wiąże się z realnymi korzyściami, a także ma wpływ na ugruntowanie pozycji danej firmy. Konkurencyjny rynek natomiast wymusza na firmach konieczność stałego rozwoju.

Zapraszamy na warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”, podczas którego zostanie poruszona problematyka usprawniania procesów poprzez usługi na rzecz Klientów korporacyjnych. Prelegenci opowiedzą m.in jak w praktyce optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta oraz jak określić cele CUW w zależności od złożoności działań biznesowych. Zostaną podjęte zagadnienia wskaźników stosowanych w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta oraz sprawdzone sposoby do pozyskiwania nowych Klientów zewnętrznych. Eksperci zaprezentują Państwu innowacyjne rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie efektywności.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym warsztacie, który odbędzie się 23 i 24 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Główne zagadnienia:
- KPI – wskaźniki stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta
- Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień
- Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW
- Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW

Prelegenci:
Mieczysław Budzik - Impel Business Solutions
Sebastian Krasoń - PwC
Grzegorz Romanowski - Kancelaria Romanowski i Wspólnicy
Mariusz Szalaj - AVON Global Shared Services, 4 Synchronicity
Dr Piotr Wasilewski - Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Marzena Wiszniewska - City Handlowy
Jarosław Żeliński - Niezależny Ekspert

Kontakt:
Dominika Sapielak
Starszy Kierownik Projektu
tel: 22 379 29 23
e-mail: d.sapielak@mmcpolska.pl

Źródło: nieznane

Czytaj także

Data publikacji:

Zdjęcia

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień
Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

PIT 2020. Komentarz199.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Sztobryn

Rzecznik patentowy, doktor nauk prawnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »