REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień
Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

REKLAMA

REKLAMA

23 i 24 czerwca w Warszawie odbędzie się warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

REKLAMA

Centra Usług Wspólnych na polskim rynku stanowią jeden z najsilniej rozwijających się sektorów. Celem istnienia CUW jest wzrost wydajności i skuteczności podejmowanych działań, czego wynikiem jest możliwość zoptymalizowania wydatków w przyjazny dla firmy sposób. Wprowadzenie CUW wiąże się z realnymi korzyściami, a także ma wpływ na ugruntowanie pozycji danej firmy. Konkurencyjny rynek natomiast wymusza na firmach konieczność stałego rozwoju.

REKLAMA

Zapraszamy na warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”, podczas którego zostanie poruszona problematyka usprawniania procesów poprzez usługi na rzecz Klientów korporacyjnych. Prelegenci opowiedzą m.in jak w praktyce optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta oraz jak określić cele CUW w zależności od złożoności działań biznesowych. Zostaną podjęte zagadnienia wskaźników stosowanych w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta oraz sprawdzone sposoby do pozyskiwania nowych Klientów zewnętrznych. Eksperci zaprezentują Państwu innowacyjne rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie efektywności.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym warsztacie, który odbędzie się 23 i 24 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Główne zagadnienia:
- KPI – wskaźniki stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta
- Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień
- Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW
- Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Prelegenci:
Mieczysław Budzik - Impel Business Solutions
Sebastian Krasoń - PwC
Grzegorz Romanowski - Kancelaria Romanowski i Wspólnicy
Mariusz Szalaj - AVON Global Shared Services, 4 Synchronicity
Dr Piotr Wasilewski - Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Marzena Wiszniewska - City Handlowy
Jarosław Żeliński - Niezależny Ekspert

Kontakt:
Dominika Sapielak
Starszy Kierownik Projektu
tel: 22 379 29 23
e-mail: d.sapielak@mmcpolska.pl

nieznane

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA