REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kampania "Moda na HR" - podsumowanie

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Ogólnopolska kampania "Moda na HR" została przeprowadzona tej wiosny przez portal Pracuj.pl. Punktem kulminacyjnym kampanii był Ogólnopolski Dzień Pracowników HR, który przypada na 20 czerwca. Jaka jest przyszłość pracowników HR w Polsce?

Moda na HR

Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy. Na specjalnie utworzonej stronie: www.hr-day.pl, na HR-owców czekały ciekawe artykuły oraz wywiady z uznanymi praktykami w dziedzinie Human Resources. W ramach akcji, już po raz drugi, przeprowadzono badanie „HR-owca portret własny” a także debatę ekspercką, podczas której zaproszeni liderzy opinii zastanawiali się jaka będzie przyszłość branży HR w Polsce. Punktem kulminacyjnym kampanii było, przypadające na 20 czerwca, ustanowione przez - Pracuj.pl, Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR – Day. Z tej okazji uroczyste gale regionalne odbyły się w czterech polskich miastach: Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie.

REKLAMA

REKLAMA

Nowoczesne narzędzia badania well-being pracowników

Zintegrowanie środowiska HR w Polsce

W ramach trwającej ponad 6 tygodni kampanii „Moda na HR” organizatorzy podjęli szereg różnorodnych działań, skupionych wokół promowania pracy HR-owców oraz coraz istotniejszej roli, jaką odgrywają oni w firmach. Celem kampanii było także zintegrowanie środowiska HR w Polsce: - Realizując tę kampanię, chcieliśmy przede wszystkim podkreślić, jak dynamicznie zmienia się cała branża HR w Polsce. Dlatego też przeprowadziliśmy badania, których wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „HR-owca portret własny”. Potwierdzają one rosnące znaczenie HR w organizacjach i strategiczną rolę, jaką specjaliści odgrywają w rozwoju całych firm. Naszym celem było poruszenie kluczowych z punktu widzenia praktyków HR kwestii, stąd też podział na obszary tematyczne. Kampania spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i została pozytywnie odebrana, z czego, jako organizatorzy, bardzo się cieszymy - komentuje Aleksandra Gierybo-Paprota, Pracuj.pl.

W kampanię zaangażowani byli uznani eksperci w dziedzinie HR, motywacji i rozwoju m.in.: Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc), Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).

REKLAMA

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przyszłość HR w Polsce

11 czerwca odbyła się debata ekspercka, pod tytułem „Przyszłość HR w Polsce”, z udziałem Joanny Malinowskiej-Parzydło (Personal Brand Institute), Zyty Machnickiej (Candidate Experience), Magdaleny Bukowskiej (RESOLUTIO), Pauliny Grotkowskiej (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabeli Bartnickiej i Radka Iwańczuka (Grupa Pracuj). Podczas debaty eksperci poruszyli kluczowe wyzwania dla specjalistów HR związane z niewielką liczbą otrzymywanych aplikacji i trudnością w znalezieniu odpowiednich kandydatów oraz rosnącym znaczeniem budowania wizerunku firmy jako pracodawcy, ale także swojego osobistego wizerunku.

HR-owca portret własny

Chcieliśmy, by kampania „Moda na HR” była przede wszystkim skoncentrowana na wiedzy. Dlatego zebraliśmy w raporcie „HR-owca portret własny” wiedzę o samych specjalistach HR, o tym jak widzą swoją pracę oraz - w drugiej części raportu - jak sami radzą sobie na rynku pracy.

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR

Z drugiej strony położyliśmy nacisk na wiedzę branżową, najnowsze trendy i tendencje w HR. Poprzez debatę, wywiady, opinie ekspertów oraz artykuły chcieliśmy wywołać dyskusję dotyczącą roli i znaczenia HR we współczesnych firmach. Uznaliśmy, że przypadający 20 czerwca HR-Day – Ogólnopolski Dzień Pracowników HR to najlepsza okazja, by to zrobić. Sukces tegorocznej kampanii sprawia, że z pewnością będziemy, jako organizator, podejmować takie inicjatywy także w przyszłości – dodaje Aleksandra Gierybo-Paprota.

HR-day.pl

Kampania prowadzona była poprzez dedykowaną stronę internetową: www.hr-day.pl oraz w mediach społecznościowych i branżowych. Patronat medialny nad kampanią objęli: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, eGospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, Kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.

Ocena pracowników - bieżąca czy roczna?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA