Kampania "Moda na HR" - podsumowanie
REKLAMA
Moda na HR
Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy. Na specjalnie utworzonej stronie: www.hr-day.pl, na HR-owców czekały ciekawe artykuły oraz wywiady z uznanymi praktykami w dziedzinie Human Resources. W ramach akcji, już po raz drugi, przeprowadzono badanie „HR-owca portret własny” a także debatę ekspercką, podczas której zaproszeni liderzy opinii zastanawiali się jaka będzie przyszłość branży HR w Polsce. Punktem kulminacyjnym kampanii było, przypadające na 20 czerwca, ustanowione przez - Pracuj.pl, Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR – Day. Z tej okazji uroczyste gale regionalne odbyły się w czterech polskich miastach: Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie.
REKLAMA
Nowoczesne narzędzia badania well-being pracowników
Zintegrowanie środowiska HR w Polsce
REKLAMA
W ramach trwającej ponad 6 tygodni kampanii „Moda na HR” organizatorzy podjęli szereg różnorodnych działań, skupionych wokół promowania pracy HR-owców oraz coraz istotniejszej roli, jaką odgrywają oni w firmach. Celem kampanii było także zintegrowanie środowiska HR w Polsce: - Realizując tę kampanię, chcieliśmy przede wszystkim podkreślić, jak dynamicznie zmienia się cała branża HR w Polsce. Dlatego też przeprowadziliśmy badania, których wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „HR-owca portret własny”. Potwierdzają one rosnące znaczenie HR w organizacjach i strategiczną rolę, jaką specjaliści odgrywają w rozwoju całych firm. Naszym celem było poruszenie kluczowych z punktu widzenia praktyków HR kwestii, stąd też podział na obszary tematyczne. Kampania spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i została pozytywnie odebrana, z czego, jako organizatorzy, bardzo się cieszymy - komentuje Aleksandra Gierybo-Paprota, Pracuj.pl.
W kampanię zaangażowani byli uznani eksperci w dziedzinie HR, motywacji i rozwoju m.in.: Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc), Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).
Porozmawiaj o tym na naszym FORUM
Przyszłość HR w Polsce
11 czerwca odbyła się debata ekspercka, pod tytułem „Przyszłość HR w Polsce”, z udziałem Joanny Malinowskiej-Parzydło (Personal Brand Institute), Zyty Machnickiej (Candidate Experience), Magdaleny Bukowskiej (RESOLUTIO), Pauliny Grotkowskiej (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabeli Bartnickiej i Radka Iwańczuka (Grupa Pracuj). Podczas debaty eksperci poruszyli kluczowe wyzwania dla specjalistów HR związane z niewielką liczbą otrzymywanych aplikacji i trudnością w znalezieniu odpowiednich kandydatów oraz rosnącym znaczeniem budowania wizerunku firmy jako pracodawcy, ale także swojego osobistego wizerunku.
HR-owca portret własny
Chcieliśmy, by kampania „Moda na HR” była przede wszystkim skoncentrowana na wiedzy. Dlatego zebraliśmy w raporcie „HR-owca portret własny” wiedzę o samych specjalistach HR, o tym jak widzą swoją pracę oraz - w drugiej części raportu - jak sami radzą sobie na rynku pracy.
Ogólnopolski Dzień Pracowników HR
Z drugiej strony położyliśmy nacisk na wiedzę branżową, najnowsze trendy i tendencje w HR. Poprzez debatę, wywiady, opinie ekspertów oraz artykuły chcieliśmy wywołać dyskusję dotyczącą roli i znaczenia HR we współczesnych firmach. Uznaliśmy, że przypadający 20 czerwca HR-Day – Ogólnopolski Dzień Pracowników HR to najlepsza okazja, by to zrobić. Sukces tegorocznej kampanii sprawia, że z pewnością będziemy, jako organizator, podejmować takie inicjatywy także w przyszłości – dodaje Aleksandra Gierybo-Paprota.
HR-day.pl
Kampania prowadzona była poprzez dedykowaną stronę internetową: www.hr-day.pl oraz w mediach społecznościowych i branżowych. Patronat medialny nad kampanią objęli: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, eGospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, Kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.
REKLAMA
REKLAMA