REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kampania "Moda na HR" - podsumowanie

REKLAMA

Ogólnopolska kampania "Moda na HR" została przeprowadzona tej wiosny przez portal Pracuj.pl. Punktem kulminacyjnym kampanii był Ogólnopolski Dzień Pracowników HR, który przypada na 20 czerwca. Jaka jest przyszłość pracowników HR w Polsce?

Moda na HR

Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy. Na specjalnie utworzonej stronie: www.hr-day.pl, na HR-owców czekały ciekawe artykuły oraz wywiady z uznanymi praktykami w dziedzinie Human Resources. W ramach akcji, już po raz drugi, przeprowadzono badanie „HR-owca portret własny” a także debatę ekspercką, podczas której zaproszeni liderzy opinii zastanawiali się jaka będzie przyszłość branży HR w Polsce. Punktem kulminacyjnym kampanii było, przypadające na 20 czerwca, ustanowione przez - Pracuj.pl, Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR – Day. Z tej okazji uroczyste gale regionalne odbyły się w czterech polskich miastach: Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie.

REKLAMA

REKLAMA

Nowoczesne narzędzia badania well-being pracowników

Zintegrowanie środowiska HR w Polsce

W ramach trwającej ponad 6 tygodni kampanii „Moda na HR” organizatorzy podjęli szereg różnorodnych działań, skupionych wokół promowania pracy HR-owców oraz coraz istotniejszej roli, jaką odgrywają oni w firmach. Celem kampanii było także zintegrowanie środowiska HR w Polsce: - Realizując tę kampanię, chcieliśmy przede wszystkim podkreślić, jak dynamicznie zmienia się cała branża HR w Polsce. Dlatego też przeprowadziliśmy badania, których wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „HR-owca portret własny”. Potwierdzają one rosnące znaczenie HR w organizacjach i strategiczną rolę, jaką specjaliści odgrywają w rozwoju całych firm. Naszym celem było poruszenie kluczowych z punktu widzenia praktyków HR kwestii, stąd też podział na obszary tematyczne. Kampania spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i została pozytywnie odebrana, z czego, jako organizatorzy, bardzo się cieszymy - komentuje Aleksandra Gierybo-Paprota, Pracuj.pl.

W kampanię zaangażowani byli uznani eksperci w dziedzinie HR, motywacji i rozwoju m.in.: Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc), Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).

REKLAMA

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przyszłość HR w Polsce

11 czerwca odbyła się debata ekspercka, pod tytułem „Przyszłość HR w Polsce”, z udziałem Joanny Malinowskiej-Parzydło (Personal Brand Institute), Zyty Machnickiej (Candidate Experience), Magdaleny Bukowskiej (RESOLUTIO), Pauliny Grotkowskiej (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabeli Bartnickiej i Radka Iwańczuka (Grupa Pracuj). Podczas debaty eksperci poruszyli kluczowe wyzwania dla specjalistów HR związane z niewielką liczbą otrzymywanych aplikacji i trudnością w znalezieniu odpowiednich kandydatów oraz rosnącym znaczeniem budowania wizerunku firmy jako pracodawcy, ale także swojego osobistego wizerunku.

HR-owca portret własny

Chcieliśmy, by kampania „Moda na HR” była przede wszystkim skoncentrowana na wiedzy. Dlatego zebraliśmy w raporcie „HR-owca portret własny” wiedzę o samych specjalistach HR, o tym jak widzą swoją pracę oraz - w drugiej części raportu - jak sami radzą sobie na rynku pracy.

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR

Z drugiej strony położyliśmy nacisk na wiedzę branżową, najnowsze trendy i tendencje w HR. Poprzez debatę, wywiady, opinie ekspertów oraz artykuły chcieliśmy wywołać dyskusję dotyczącą roli i znaczenia HR we współczesnych firmach. Uznaliśmy, że przypadający 20 czerwca HR-Day – Ogólnopolski Dzień Pracowników HR to najlepsza okazja, by to zrobić. Sukces tegorocznej kampanii sprawia, że z pewnością będziemy, jako organizator, podejmować takie inicjatywy także w przyszłości – dodaje Aleksandra Gierybo-Paprota.

HR-day.pl

Kampania prowadzona była poprzez dedykowaną stronę internetową: www.hr-day.pl oraz w mediach społecznościowych i branżowych. Patronat medialny nad kampanią objęli: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, eGospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, Kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.

Ocena pracowników - bieżąca czy roczna?

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

"Zrób to sam" w prawie? To nie działa!

Obecnie w internecie znaleźć można wszystko. Bez trudu znajdziemy gotowe wzory umów, regulaminów, czy całe polityki. Takie rozwiązania kuszą prostotą, szybkością i przede wszystkim brakiem kosztów. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnodostępnego wzoru nieznanego autora zamiast zapłacić za konsultację prawną i przygotowanie dokumentu przez profesjonalistę.

REKLAMA

Za negocjowanie w złej wierze też można odpowiadać

Negocjacje poprzedzają zazwyczaj zawarcie bardziej skomplikowanych umów, w których do uzgodnienia pozostaje wiele elementów, często wymagających specjalistycznej wiedzy, wnikliwej oceny oraz refleksji. Negocjacje stanowią uporządkowany albo niezorganizowany przez strony ciąg wielu innych wzajemnie się uzupełniających albo wykluczających, w całości lub w części, oświadczeń, twierdzeń i zachowań, który dopiero na końcu ma doprowadzić do związania stron umową [1].

"Najtańsza energia to ta, którą zaoszczędziliśmy". Jaka jest kondycja polskiej branży AGD? [WYWIAD]

Polska pozostaje największym producentem AGD w Unii Europejskiej, ale stoi dziś przed kumulacją wyzwań: spadkiem popytu w kraju i na kluczowych rynkach europejskich, rosnącą konkurencją z Chin i Turcji oraz narastającymi kosztami wynikającymi z unijnych regulacji. Choć fabryki wciąż pracują stabilnie, producenci podkreślają, że bez wsparcia w zakresie innowacji, rynku pracy i energii trudno będzie utrzymać dotychczasową przewagę konkurencyjną. Z Wojciechem Koneckim, prezesem APPLiA – Polskiego Związku Producentów AGD rozmawiamy o kondycji i przyszłości polskiej branży AGD.

Kobieta i firma: co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią

Blisko co ósma przedsiębiorczyni (13 proc.) deklaruje, że doświadczyła trudności potencjalnie związanych z płcią na etapie pozyskiwania finansowania działalności. Najczęściej trudności te wiązały się z otrzymaniem mniej korzystnych warunków niż inne podmioty znajdujące się w podobnej sytuacji (28 proc.) oraz wymaganiem dodatkowych zabezpieczeń (27 proc.). Respondentki wskazują także odrzucenie wniosku bez jasnego uzasadnienia (24 proc.). Niemal ⅕ przedsiębiorczyń nie potrafi określić czy tego typu trudności ich dotyczyły – deklaruje to 19 proc. badanych. Poniżej szczegółowa analiza badania.

Kto może korzystać z wirtualnych kas fiskalnych po nowelizacji? Niższe koszty dla Twojej firmy

W świecie, gdzie płatności zbliżeniowe, e-faktury i zdalna praca stają się normą, tradycyjne, fizyczne kasy fiskalne mogą wydawać się reliktem przeszłości. Dla wielu przedsiębiorców w Polsce, to właśnie oprogramowanie zastępuje dziś rolę tradycyjnego urządzenia rejestrującego sprzedaż. Mowa o kasach fiskalnych w postaci oprogramowania, zwanych również kasami wirtualnymi lub kasami online w wersji software’owej. Katalog branż mogących z nich korzystać nie jest jednak zbyt szeroki. Na szczęście ostatnio uległ poszerzeniu - sprawdź, czy Twoja branża jest na liście.

REKLAMA

Co zrobić, gdy płatność trafiła na rachunek spoza białej listy?

W codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej nietrudno o pomyłkę. Jednym z poważniejszych błędów może być dokonanie przelewu na rachunek, który nie znajduje się na tzw. białej liście podatników VAT. Co to oznacza i jakie konsekwencje grożą przedsiębiorcy? Czy można naprawić taki błąd?

Zmiany dla przedsiębiorców: nowa ustawa zmienia dostęp do informacji o VAT i ułatwi prowadzenie biznesu

Polski system informacyjny dla przedsiębiorców przechodzi fundamentalną modernizację. Nowa ustawa wprowadza rozwiązania mające na celu zintegrowanie kluczowych danych o podmiotach gospodarczych w jednym miejscu. Przedsiębiorcy, którzy do tej pory musieli przeglądać kilka systemów i kontaktować się z różnymi urzędami, by zweryfikować status kontrahenta, zyskują narzędzie, które ma szanse znacząco usprawnić ich codzienną działalność. Możliwe będzie uzyskanie informacji, czy dany przedsiębiorca został zarejestrowany i figuruje w wykazie podatników VAT. Ustawa przewiduje współpracę i wymianę informacji pomiędzy systemami PIP i Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie niektórych informacji zawartych w wykazie podatników VAT (dane identyfikacyjne oraz informacja o statusie podmiotu).

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA