REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kampania "Moda na HR" - podsumowanie

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Ogólnopolska kampania "Moda na HR" została przeprowadzona tej wiosny przez portal Pracuj.pl. Punktem kulminacyjnym kampanii był Ogólnopolski Dzień Pracowników HR, który przypada na 20 czerwca. Jaka jest przyszłość pracowników HR w Polsce?

Moda na HR

Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy. Na specjalnie utworzonej stronie: www.hr-day.pl, na HR-owców czekały ciekawe artykuły oraz wywiady z uznanymi praktykami w dziedzinie Human Resources. W ramach akcji, już po raz drugi, przeprowadzono badanie „HR-owca portret własny” a także debatę ekspercką, podczas której zaproszeni liderzy opinii zastanawiali się jaka będzie przyszłość branży HR w Polsce. Punktem kulminacyjnym kampanii było, przypadające na 20 czerwca, ustanowione przez - Pracuj.pl, Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR – Day. Z tej okazji uroczyste gale regionalne odbyły się w czterech polskich miastach: Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie.

REKLAMA

Nowoczesne narzędzia badania well-being pracowników

Zintegrowanie środowiska HR w Polsce

REKLAMA

W ramach trwającej ponad 6 tygodni kampanii „Moda na HR” organizatorzy podjęli szereg różnorodnych działań, skupionych wokół promowania pracy HR-owców oraz coraz istotniejszej roli, jaką odgrywają oni w firmach. Celem kampanii było także zintegrowanie środowiska HR w Polsce: - Realizując tę kampanię, chcieliśmy przede wszystkim podkreślić, jak dynamicznie zmienia się cała branża HR w Polsce. Dlatego też przeprowadziliśmy badania, których wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „HR-owca portret własny”. Potwierdzają one rosnące znaczenie HR w organizacjach i strategiczną rolę, jaką specjaliści odgrywają w rozwoju całych firm. Naszym celem było poruszenie kluczowych z punktu widzenia praktyków HR kwestii, stąd też podział na obszary tematyczne. Kampania spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i została pozytywnie odebrana, z czego, jako organizatorzy, bardzo się cieszymy - komentuje Aleksandra Gierybo-Paprota, Pracuj.pl.

W kampanię zaangażowani byli uznani eksperci w dziedzinie HR, motywacji i rozwoju m.in.: Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc), Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przyszłość HR w Polsce

11 czerwca odbyła się debata ekspercka, pod tytułem „Przyszłość HR w Polsce”, z udziałem Joanny Malinowskiej-Parzydło (Personal Brand Institute), Zyty Machnickiej (Candidate Experience), Magdaleny Bukowskiej (RESOLUTIO), Pauliny Grotkowskiej (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabeli Bartnickiej i Radka Iwańczuka (Grupa Pracuj). Podczas debaty eksperci poruszyli kluczowe wyzwania dla specjalistów HR związane z niewielką liczbą otrzymywanych aplikacji i trudnością w znalezieniu odpowiednich kandydatów oraz rosnącym znaczeniem budowania wizerunku firmy jako pracodawcy, ale także swojego osobistego wizerunku.

HR-owca portret własny

Chcieliśmy, by kampania „Moda na HR” była przede wszystkim skoncentrowana na wiedzy. Dlatego zebraliśmy w raporcie „HR-owca portret własny” wiedzę o samych specjalistach HR, o tym jak widzą swoją pracę oraz - w drugiej części raportu - jak sami radzą sobie na rynku pracy.

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR

Z drugiej strony położyliśmy nacisk na wiedzę branżową, najnowsze trendy i tendencje w HR. Poprzez debatę, wywiady, opinie ekspertów oraz artykuły chcieliśmy wywołać dyskusję dotyczącą roli i znaczenia HR we współczesnych firmach. Uznaliśmy, że przypadający 20 czerwca HR-Day – Ogólnopolski Dzień Pracowników HR to najlepsza okazja, by to zrobić. Sukces tegorocznej kampanii sprawia, że z pewnością będziemy, jako organizator, podejmować takie inicjatywy także w przyszłości – dodaje Aleksandra Gierybo-Paprota.

HR-day.pl

Kampania prowadzona była poprzez dedykowaną stronę internetową: www.hr-day.pl oraz w mediach społecznościowych i branżowych. Patronat medialny nad kampanią objęli: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, eGospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, Kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.

Ocena pracowników - bieżąca czy roczna?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Relaks nie jest dla słabych. Dlaczego liderom tak trudno jest odpoczywać?

Wyobraź sobie, że siedzisz z kubkiem ulubionej herbaty, czujesz bryzę morską, przymykasz oczy, czując promienie słońca na twarzy i… nie masz wyrzutów sumienia. W twojej głowie nie pędzi pendolino tematów, kamieni milowych i zadań, które czekają w kolejce do pilnej realizacji, telefon służbowy milczy. Brzmi jak science fiction? W świecie liderów odpoczynek to często temat tabu, a relaks – luksus, na który prawdziwy przywódca nie może sobie pozwolić. Uważam, że to już najwyższy czas, abyśmy przestali się oszukiwać i zaczęli zadawać niewygodne pytania dotyczące relaksu – przede wszystkim sobie - powiedziała Dyrektorka zarządzająca, dyrektorka Departamentu Zasobów Ludzkich i Organizacji w KIR Dorota Dublanka.

Polscy wykonawcy działający na rynku niemieckim powinni znać VOB/B

VOB/B nadal jest w Niemczech często stosowanym narzędziem prawnym. Jak w pełni wykorzystać zalety tego sprawdzonego zbioru przepisów, minimalizując jednocześnie ryzyko?

BCC ostrzega: firmy muszą przyspieszyć wdrażanie KSeF. Ustawa już po pierwszym czytaniu w Sejmie

Prace legislacyjne nad ustawą wdrażającą Krajowy System e-Faktur (KSeF) wchodzą w końcową fazę. Sejm skierował projekt nowelizacji VAT do komisji finansów publicznych, która pozytywnie go zaopiniowała wraz z poprawkami.

Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

REKLAMA

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

REKLAMA

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

REKLAMA