REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 13 czerwca 2014 r.

REKLAMA

Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna telewindykacja", które odbędzie się 13 czerwca 2014 r. w Warszawie.

Idea szkolenia:

Skuteczne odzyskiwanie należności od kluczowych kontrahentów tak, aby kontynuować współpracę,  jest umiejętnością wykorzystywania narzędzi windykacyjnych w sposób przemyślany i optymalny. Niezbędna jest do tego wiedza o dłużniku a także znajomość zasad konstruktywnego porozumiewania się, zasad negocjacji jako reguł postępowania w sytuacjach rodzących konflikty. Używane narzędzia powinny być częścią optymalnej  procedury.

REKLAMA

Zobacz również serwis: Windykacja

Cel szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

WIEDZA

Zna:

  •     Reguły postępowania windykacyjnego i strategię czynności windykacyjnych
  •     Podstawy dobrego kontaktu
  •     Zasady negocjacji
  •     Techniki wywierania wpływu

UMIEJĘTNOŚCI

Potrafi:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  •     Rozpoznawać typ dłużnika i adekwatnie reagować
  •     Reagować na wymówki dłużnika
  •     Stosować telefoniczny kontakt jako element procedury .
  •     Stosować sformułowania perswazyjno – psychologiczne w kontaktach z kontrahentem uwzględniające specyfikę relacji
  •     Skutecznie przeprowadzić telefoniczną rozmowę windykacyjną
  •     Stosować reguły wywierania wpływu
  •     Stosować techniki negocjacyjne

POSTAWY

  •     Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji
  •     Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta
  •     Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej
  •     Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Polecamy także: Czy nakaz zapłaty uprawnia do prowadzenia egzekucji?

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do działów windykacji, księgowości, przedstawicieli handlowych i tych, którzy chcą wprowadzić procedurę zarządzania należnościami oraz doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.

Korzyści dla uczestnika:

Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji.

Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta.

Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej.

Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Korzyści dla pracodawcy:

Ograniczenie kosztów udzielanego kredytu kupieckiego; poprawa płynności finansowej; poprawa jakości współpracy z kontrahentami i wizerunku firmy.

WIĘCEJ INFORMACJI ORAZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/SKUTECZNA-TELEWINDYKACJA-340#

Zadaj pytanie: Forum

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

REKLAMA

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

REKLAMA