REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Nowoczesne narzędzia i technologie do zarządzania produkcją"

Konferencja
Konferencja "Nowoczesne narzędzia i technologie do zarządzania produkcją"

REKLAMA

REKLAMA

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji: „Nowoczesne narzędzia i technologie do zarządzania produkcją” 27 lutego 2019 roku w Warszawie. Patronem medialnym wydarzenia jest portal Infor.pl.

Konkurencyjność odzwierciedla potencjał firmy - zasoby, umiejętności i zdolności zapewniające przewagę nad innymi podmiotami działającymi w tym samym sektorze. W realiach współczesnej globalnej gospodarki konkurencyjność staje się jednym z ważniejszych wyznaczników i zarazem perspektyw oceny funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku, a także jest postrzegana jako determinanta rozwoju. 

REKLAMA

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
„Nowoczesne narzędzia i technologie do zarządzania produkcją”
27 lutego 2019 roku w Warszawie

Wstęp wolny, wymagana rejestracja<<
Strona wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/nowoczesne-narzedzia-do-zarzadzania-produkcja

W programie konferencji:

REKLAMA

- dr hab. inż. Izabela Kutschenreiter-Praszkiewicz -  prof. Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, Katedra Inżynierii Produkcji
"Planowanie produktu i procesu produkcyjnego wyrobu innowacyjnego"
(Spośród wielu rodzajów badań podejmowanych w celu skutecznego planowania produktu i procesu produkcyjnego wyrobu innowacyjnego w przedsiębiorstwach na szczególną uwagę zasługują te, które wpływają na kształtowanie oferowanego wyrobu pod kątem wymagań klienta.
Istnieje wiele sposobów udoskonalania istniejących rozwiązań prowadzących do satysfakcji klienta. Przykładem jest zastosowanie metody QFD do identyfikacji wymagań klienta i określenia korelacji między wymaganiami klienta a cechami technicznymi wyrobu oraz modularyzacja w budowie maszyn, będąca jest jednym z rozwiązań, które przy niewielkich kosztach pozwala na dostosowanie wyrobów do indywidualnych wymagań klienta. Zróżnicowanie preferencji klientów powoduje wprowadzanie nowych konstrukcji wyrobów mających na celu minimalizację kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości.)

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Rafał Osmoła - Partner zarządzający, ASD Consulting
"Wykorzystanie robotów planistycznych w erze Industry 4.0"
(Wystąpienie będzie dotyczyło doświadczeń związanych z tworzeniem i wdrażaniem narzędzi planistycznych opartych o sztuczną inteligencję. Poruszone zostaną przypadki ze środowisk high mix – high volume oraz high mix – low volume. Podczas prezentacji dotknięte zostaną m.in. tematy: predykcji czasu trwania zleceń, czy optymalizacji planu produkcji.) 

- Maciej Kubiak - Adwokat, Wspólnik, LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
"Internet rzeczy oraz wdrażanie nowych technologii – wyzwania i ryzyka, przed którymi stają producenci i twórcy inteligentnych urządzeń"

- Noemi Chudzik LL.M. - Partner Chudzik i Wspólnicy Radcowie Prawni Sp. p.
"Planowane zmiany w prawie pracy i ich wpływ na działalność firm produkcyjnych."

- Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
"Skuteczny Content Marketing w promocji branży przemysłowej."

REKLAMA

Do udziału zapraszamy:
- Przedstawicieli zakładów przemysłowych i produkcyjnych, a w szczególności dyrektorów zarządzających, dyrektorów i kierowników ds . technicznych, zakupów, logistyki oraz produkcji
- Szefów departamentów informatyki; kierowników i inżynierów utrzymania ruchu oraz produkcji i dostaw
- Inżynierów ds. jakości.

Organizator zapewnia uczestnikom: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12., Warszawa
Śledź nas na Facebook: Kliknij tu
Obserwuj na nas Instagramie: Kliknij tu

Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
tel: +48 531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA