REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Organizacja przyjęć w biurze

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Monika Żak
Przygotowując menu w miarę możliwości należy wziąć pod uwagę upodobania kulinarne zaproszonych gości.
Przygotowując menu w miarę możliwości należy wziąć pod uwagę upodobania kulinarne zaproszonych gości.

REKLAMA

REKLAMA

Osoba zajmująca się organizacją przyjęć, narad czy też konferencji w biurze powinna znać zasady savoir-vivre i wykazywać się profesjonalizmem. Przed przystąpieniem do organizacji przyjęcia zastanów się z jakiej okazji jest ono organizowane i jaki jest jego cel.

Czy jest to powitanie nowego pracownika, a może świętowanie podpisania strategicznej umowy, czy też przyjęcie mające na celu zintegrowanie pracowników.

REKLAMA

Jest to o tyle istotne, gdyż od tego zależy wybór formy przyjęcia. Ustalić musisz harmonogram działań, aby mieć pewność, że nic nie umknie Ci w natłoku wydarzeń:

  1. Ustal termin i miejsce przyjęcia.
  2. Sprawdź czy w tym czasie nie organizowane jest inne konkurencyjne przyjęcie, unikniesz w ten sposób sytuacji w której zaproszone osoby odmówią przyjścia na Twoją imprezę, gdyż biorą w tym czasie udział w bardziej prestiżowym wydarzeniu.
  3. Jeśli zmuszony jesteś wynająć salę najpierw upewnij się co do możliwości jej rezerwacji a następnie wysyłaj zaproszenia. Unikniesz wtedy zmiany terminu czy miejsca imprezy a także stawiania firmy w niezręcznej sytuacji.
  4. Powinieneś pamiętać o zorganizowaniu transportu i noclegu. Jeśli organizujesz przyjęcie poza siedzibą firmy powinieneś zapewnić uczestnikom imprezy, którzy nie dysponują własnym środkiem transportu, autokar lub taksówki. Dla gości zmotoryzowanych powinieneś zarezerwować miejsca parkingowe.

Polecamy: Kultura osobista na spotkaniach biznesowych

REKLAMA

Jeśli zaproszeni zostali również goście korzystający z komunikacji publicznej, pamiętaj aby uwzględnić godziny ich przyjazdu, i tak dopasować czas rozpoczęcia przyjęcia, aby mogli mieć czas na odświeżenie i przebranie. Upewnij się kto z gości będzie korzystał z noclegu i w miarę potrzeby zarezerwuj miejsca w hotelu.

Przygotuj listę gości, pomoże to w ocenie co do wielkości planowanego przyjęcia. Jeśli planujesz zaprosić dużo osób, bezpieczniej jest powierzyć organizację imprezy specjalistom. Nie zwalnia Cię to jednak od nadzoru nad organizacją przyjęcia. Sporządź plan rozmieszczenia gości z uwzględnieniem hierarchii służbowej zaproszonych gości, dokonaj wyboru menu i alkoholi podawanych na przyjęciu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przygotowując menu w miarę możliwości należy wziąć pod uwagę upodobania kulinarne zaproszonych gości, bezpiecznie jest serwować więc obok potraw tradycyjnych, np. dania wegetariańskie. Zapraszając gości z różnych kręgów kulturowych, obowiązkowo musisz pamiętać o zwyczajach panujących w ich kraju, ich nakazach i zakazach religijnych.

Polecamy: Kolacja biznesowa - ważne wskazówki

Określ, jeśli przewidujesz, ilość i rodzaj prezentów dla zaproszonych gości. Z reguły goście otrzymują gadżety firmowe ( notesy, długopisy, breloczki ect.), jednak jakość i wartość prezentów zależy od rangi imprezy i zaproszonych gości.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA