| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

CV – pierwsze wrażenie jest najważniejsze

Aktualizacja: 21.10.2011

Przed wyjściem na spotkanie w sprawie pracy długo się do niego przygotowujesz, ale czy nie zastanawiałeś się nad tym, że może twoja przyszłość w danej firmie została już przesądzona? »

Romans w pracy

Aktualizacja: 21.10.2011

Spora część życia prawie każdego człowieka kręci się wokół jego pracy. Nic więc dziwnego, że wielu ludzi właśnie w miejscu pracy szuka również swojej drugiej połówki, ale czy faktycznie romanse w pracy opłacają się? »

Jak wyrażać krytykę i jak ją przyjmować?

Aktualizacja: 21.10.2011

Zarówno przyjmowanie słów krytyki z odpowiednią klasą jak i taktowne jej wypowiadanie jest nie lada wyzwaniem. Jak mu sprostać? »

Firmowe kartki świąteczne

Aktualizacja: 21.10.2011

W epoce Internetu wiele firm rezygnuje ze zwyczaju wysyłania tradycyjnych kartek świątecznych z ręcznie wypisanymi życzeniami. Coraz częściej wybierają kartki elektroniczne, albo kartki z wydrukowanymi już życzeniami. Czy to jednak dobre posunięcie? »

Czym jest savoir-vivre w biznesie?

Aktualizacja: 21.10.2011

Codzienne relacje międzyludzkie odbywają się w formie, która kształtowana jest przez kulturę i preferencję ludzi – uczestników interakcji. Region pochodzenia, rodzaj wychowania, wykształcenie, a nawet płeć warunkują zachowania jednostek w kontaktach ze sobą. Istnieją jednak sytuacje, gdzie te „naturalne” sposoby zachowania powinny być podporządkowane pewnym ogólnie przyjętym zasadom. »

Komórka może stać się Twoim wrogiem

Aktualizacja: 21.10.2011

Telefon komórkowy niezwykle ułatwia życie nam i osobom, które chcą się z nami skontaktować, jednak nieumiejętne z niego korzystanie może przysporzyć nam wielu problemów. Jak używać tego cudu techniki zgodnie z zasadami savoir vivre’u? »

Niech czas będzie Twoim sprzymierzeńcem

Aktualizacja: 21.10.2011

W świecie biznesu czas to pieniądz, dlatego nic dziwnego, że umiejętność zarządzania czasem jest jednym z kluczowych założeń biznesowego savoir vivre’u. »

Zrób dobre pierwsze wrażenie

Aktualizacja: 21.10.2011

W kontaktach służbowych podobnie jak i w prywatnych ważne jest pierwsze wrażenie. Jak oczarować swoją osobą przyszłego szefa, klientów, konkurencję, kolegów i koleżanki z pracy? »

Uścisk dłoni oznaką profesjonalizmu

Aktualizacja: 21.10.2011

Jest tylko niewielkim szczegółem w gąszczu różnych biznesowych zachowań, niepozorny i wielokrotnie niedoceniany, ale potrafiący zdziałać prawdziwe cuda. Uścisk dłoni - bo o nim mowa -pomoże Ci zbudować dobre relacje zawodowe. »

Gdy nie masz ochoty na alkohol?

Aktualizacja: 21.10.2011

Podczas służbowych spotkań często pojawia się alkohol. Jest dodatkiem do jedzenia, rozluźnia atmosferę, sprawia przyjemność. Jeśli nie należysz do miłośników mocniejszych trunków lub nie lubisz ich w nadmiarze – nie musisz się do tego zmuszać. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Plantronics

Plantronics jest pionierem technologii audio i liderem rynku rozwiązań komunikacyjnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »