Kategorie

Testy samochodowe

Skoda Octavia plug-in nie jest idealna. Mimo wszystko test zakończyłem z uśmiechem na twarzy. Powód? Nie tylko hybrydy z Japonii są oszczędne!
Nissan Leaf 62 kWh pojawił się przed naszą redakcją. Pierwsze wrażenie? Wydaje się taki zwykły jak na elektryka. Czy to dobrze? Naszym zdaniem...
Audi Q5 Sportback oficjalnie pojawiło się w Polsce. Jakie są nasze pierwsze wrażenie z jazdy? To prawie zwykłe Q5. A prawie robi wielką różnicę!
Volkswagen Tiguan po liftingu zagościł u nas w teście. Auto ma 200-konnego diesla, napęd 4x4 i długą listę... opcji. Jest jakby luksusowe, ale czy fajne?
Mazda CX-3 jest lepiej wykonana od Forda Pumy, mniej azjatycka od Kii Stonic i bardziej finezyjna od T-Crossa. Czy to Mazda dla Kowalskiego?
Opel Insignia po liftingu: Niemcy reanimowali staruszka czy jedynie usprawnili kilka drobiazgów w aucie, które jest nadal godne uwagi? Sprawdziliśmy to.
Profesjonalna rejestracja pojazdów: czym jest, na czym polega i dopełnienia jakich formalności wymaga? Sprawdziliśmy to.
Audi Q2 po liftingu w czerwonym kolorze stanęło przed redakcją. Recepta na sukces? Półtoralitrowy benzyniak, automatyczna skrzynia i wyposażenie.
Toyota Land Cruiser jest bardziej terenówką czy rodzinnym SUV-em? A może jednym i drugim? Sprawdziliśmy to w czasie naszego testu.
Nowa Dacia Sandero LPG to sposób na tanie auto i tanią jazdę. Tylko czy słowo tani za bardzo nie dominuje konstrukcji tego auta? Sprawdziliśmy to.
Alfa Romeo Giulia: myślałem, że jest przestarzała, słabo wykonana i powolna. Myliłem się. Julii nie ocenia się za pomocą wskaźników, a emocjomierzem!
Nowy Citroen C4 wygląda nietuzinkowo! To trochę kompakt, a trochę crossover, który przyciąga spojrzenia. A od tego dopiero zaczynają się jego zalety.
Audi Q5 po liftingu stało się stylistycznie bardziej drapieżne. Otrzymało też kilka nowych gadżetów. Na szczęście zmiany jedynie wzmocniły zalety SUV-a.
Test Renault Espace, czyli dziś opowiemy o minivanie, który pomieści całą rodzinę, jest wyposażony jak Mercedes i wygląda jak... milion dolarów!
Najlepsze samochody w roku 2020, czyli dziś zaprezentujemy testówki, które w zeszłym roku szczególnie zapadły nam w pamięć. Zobaczcie top wybory!
Volkswagen T-Roc R choć otrzymał pomarańczowy lakier, nadal ma doładowany silnik, 300 koni mocy i napęd 4Motion. Oto hot-hatch na szczudłach!
Nowy Seat Leon ma czarujące spojrzenie i ponętne kształty nadwozia. Poza tym stawia na minimalizm konsoli i świetne prowadzenie. A jakie ma wady?
Mazda CX-30 wygląda jak crossover, jak SUV-y może mieć czteronapęd, a na drodze zachowuje się jak kompakt. Ile jeszcze osobowości ma CX-30?
Nowy Opel Mokka ma zatroskane spojrzenie. Mimo wszystko auto jest naprawdę ładne, a do tego... dopracowane. Oto wrażenia z pierwszej jazdy Mokką.
Mercedes GLA 220d choć jest najmniejszym z niemieckich SUV-ów, robi wrażenie masywnego i muskularnego. Jakie jeszcze zalety ma nowy GLA?
Test BMW 118i zaskoczył nas. Powód? Auto nie ma napędu na tył i dysponuje silnikiem… 3-cylindrowym. Na szczęście pozostało w nim bawarskie DNA.
Fiat 500 Hybrid jest na wskroś modny! Wygląda tak, jakby był dzieckiem Armaniego, Dolce & Gabbany, Gucciego i Versace. A do tego ma eko-akcent.
Audi e-tron Sportback 55 quattro - bo elektryczny nie znaczy ani brzydki, ani ciasny, ani mało komfortowy, ani powolny. Czy jednak e-Audi to nadal Audi?
Volkswagen ID.3: test redakcyjny trwał tydzień. Czy podczas 7-dniowych jazd elektryczny Volkswagen pokazał więcej zalet, czy wad? Sprawdźcie.
Nissan Juke wygląda jak rzeźba nowoczesna, ma konsolę wyłożoną alkantarą i świetnie czuje się w zakrętach. Jakie ma wady? Poszukajmy ich!
Volkswagen Arteon R-Line sprawi, że za ćwierć miliona poczujecie się jak… gwiazda! Od tego auta nie da się oderwać wzroku. A to nie koniec jego zalet.
Seat Tarraco ma wściekłe spojrzenie oraz przytulną i bezpieczną kabinę. Czy tak wygląda idealne połączenie dla rodzinnego SUV-a? Sprawdziliśmy to.
Nissan X-Trail to spore auto. Czy zatem silnik 1.3 DIG-T gwarantuje mu wystarczające osiągi? To właśnie postanowiliśmy sprawdzić w czasie testu.
Peugeot 3008 po liftingu trafił w nasze ręce. Jak duże są zmiany i ile pożytku przyniosą kierowcy? To postanowiliśmy sprawdzić.
Audi RS Q8 stanowi dość nietuzinkowe połączenie elementów. Jest zdecydowanie zbyt duży, zdecydowanie za ciężki i... idealnie za mocny!
Audi Q5 przeszło właśnie facelifting. Co zmieniło się w niemieckim SUV-ie? Modernizacja choć dyskretna, jest znacząca dla tego auta!
Peugeot 5008 w wersji po liftingu jest lwem, który ma na nowo zaostrzone kły. Co to oznacza? Sprawdźcie w raporcie z naszej pierwszej jazdy tym autem.
Opel Vivaro-e może pokonać blisko 340 kilometrów na jednym ładowaniu i jest... naprawdę szybki! Tylko czy e-van tak właściwie ma sens?
Krwista czerwień, czarne dodatki, wściekłe spojrzenie, 190 koni pod maską i… 5-letnia gwarancja! W skrócie dziś test Seata Ateca FR Black.
Jesteśmy po krótkim spotkaniu z Opel Insignią 2020. Jakie są nasze wrażenia po jeździe? Sprawdźcie jak spisał się Opel po liftingu.
Przestrzeń to jego drugie imię. A jakie ma wady Volvo XC90 B5? Test rodzinnego SUV-a z dieslem typu mild hybrid opowie o naszych wrażeniach.
Renault Captur Hybryda Plug-in to dowód na to, że e-technologie zaglądają do coraz mniejszych aut. A ten model jest dodatkowo rynkowym... pionierem!
Duster jest nawet dwukrotnie tańszy od konkurentów, a do tego w wersji LPG ma symboliczne koszty eksploatacji. Tylko czy cena kasuje wady tego auta?
Silnik ma tylko 3 cylindry, przy tylnej osi pracuje prosta belka skrętna, a sama Astra ma już 5 lat. Na ile znaczące to wady? Sports Tourer w wersji testowej zamienił część z nich w… zalety!
Przed naszą redakcją pojawił się nowy Yaris. Kolejne, miejskie wozidełko z Japonii pomyślicie? Nie, nie tym razem. Czwarta odsłona to nie wynik ewolucji, a… rewolucji! Ten samochód w niczym nie przypomina poprzednika.
Jest niebieska i ma czarne felgi, może zaimponować poziomem wyposażenia, a do tego pod jej maską pracuje oszczędny, doładowany silnik. Czy Fabia to lider segmentu B? Skoda bez wątpienia ma dość poważnego asa w rękawie. Sprawdźcie jakiego.
Ma malowanie inspirowane umaszczeniem borsuka, patrzy się na innych użytkowników dróg groźnym spojrzeniem, a do tego… okazuje się wyjątkowo szybki. Czy tak właśnie powinien wyglądać opis hybrydy plug-in? Zdaniem Opla tak.
Jest typowo miejski, a do tego żółty i niczym auta sportowe ma karbonowe wstawki. Czy zatem Mitsubishi Space Star Insport to auto z agresywnym zacięciem? To postanowiliśmy sprawdzić w czasie naszego testu.
Biały perłowy lakier, czarne felgi z logo AMG i fotele z czerwonymi przeszyciami. Czy tak brzmi opis idealnego samochodu rodzinnego? Zdaniem Mercedesa tak. My postanowiliśmy to sprawdzić. Właśnie dlatego przed naszą redakcją stanął model GLB 250 AMG Line.
Być może Citroen C5 Aircross nie jest motoryzacyjnym odpowiednikiem Jamesa Deana. W oryginalnej stylizacji jest jednak pewna metoda. Metoda, która wsparta pozostałymi zaletami sprawia, że francuski SUV może naprawdę pozytywnie zaskoczyć!
Rudy lakier, srebrne dodatki i 18-calowe, piękne felgi. Seat Arona Xcellence z pakietem Outdoor Edition bez wątpienia rzuca się w oczy. Tylko na czy na tym kończą się zalety małego crossovera? To postanowiliśmy sprawdzić.
Nowy Golf stanowi zestawienie sprzeczności. Choć to rodzinny kompakt, ma limonkowy, krzykliwy lakier, choć funkcjonuje w segmencie C, technologicznie oferuje wynalazki znane z limuzyn. Jaki zatem jest nowy Golf? Sprawdziliśmy to.
Testowy ASX był nie tylko idealnie niebieski i nie tylko miał sportowe dodatki. To też wersja niezwykle limitowana. Zostanie bowiem sprzedana na polskim rynku zaledwie w ilości 100 sztuk. Czy warto kupić japońskiego rodzynka?
Nowy Ford Puma wygląda obłędnie - szczególnie z dużymi felgami i niebieskim lakierem. A do tego prowadzi się jak gorący hatchback i jest wystarczająco dynamiczny. Z tym modelem wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kolor pomarańczowy…
Choć auto pochodzi z Rumunii, tak naprawdę jest zestawem elementów znanych ze starszych modeli Renault. Czy to uwłacza Dacii Lodgy Stepway? W żadnym razie. Szczególnie że minivan ma asa w rękawie. Jest wybitnie tani!